Je mag met ze mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje hypocriet aangezien een gedeelte van hier ook daar post of postte.
watquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit is gewoon banbaar
net zo als fotos lekken uit fotoboek
'we'quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er is nog een screenshot, alleen kunnen we die niet vinden.
Daar sta je wel op
Bespaar ons verdere detailsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb een foto gepost in sexy en gewaagd
Nee oproepen tot rellen in een ander topic is volwassenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'we'
Jullie zijn echt heel triest
De foto's boeien mij minder dan niks, maar dat jullie je als fysiek volwassenen hier mee bezig houden is jammer te noemen
na die mentale breakdown snap ik wel dat je van je modschap bent afgestaptquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zien =/= in de SC plaatsen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar zien we jullie toch ook
Xcachet is niet volwassen, maar dat jij je spiegelt aan een 17 jarige zegt genoegquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee oproepen tot rellen in een ander topic is volwassen
Als drizzt er was geweest had je een rawr gekregen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:
Rensquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:45 schreef xcachet het volgende:
C_A heeft wel gelijk. Wss weet rens toch al alles van GRTD users dus waar doen jullie nog moeilijk over?
Caren om notes. Gast, hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:45 schreef Etsu het volgende:
En note 44 binnenVan een VBL mod, eindelijk.
Mag ik nu mijn 45ste, Don?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |