Totaal niet, was meer om het leeftijdsverschil te duiden, etsu is 19 of zo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op poepluiers, jij?
Ik kijk een film, maar heb hem al 4 keer gezien ofzo
niksquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar goed, wat boeit het eigenlijk?
ow gelukkig, ik dacht dat je mij aan de poepluiers wildequote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Totaal niet, was meer om het leeftijdsverschil te duiden, etsu is 19 of zo.
Welke film? Ga Wolf on Wallstreet kijken zo( eindelijk).
Nee eerlijk? Ik heb mij nergens boven gezet enkel gesteld dat SC's in zijn algemeen het gezwel van FOK! zijn. Aangezien ik er zelf ook in post... tel uit je winst.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet het nog voor je op gaan zoeken ook? Kom op luilak, laat je geheugen eens werken. Zolang is het nog geeneens geleden
Oké.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee eerlijk? Ik heb mij nergens boven gezet enkel gesteld dat SC's in zijn algemeen het gezwel van FOK! zijn. Aangezien ik er zelf ook in post... tel uit je winst.
Ik veroordeel enkel het onderling bewaren van userfoto's en hier stoer mee doen.
Zeker jammer ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dit, maar laten we dan maar ophouden he.
ik heb je nummerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dit, maar laten we dan maar ophouden he.
Ik heb teveel energiequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
beetje moe
maar verder wel goed
met jou
oke leukquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb teveel energie
verder ook wel goed
ik ga naar ajax zondag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |