eensquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In nog geen 100 jaar leg ik 60 +- euro neer voor een dusdanig evenement.
waaaaaaaarom?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap het wel als je echt fan bent van die gozer. Maar er zijn voor veel minder geld veel toffere avondjes uit te verzinnen inderdaad.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar een 'concert' van een dj geweest. Ga liever naar iemand die wel zelf talent heeft, ipv plaatjes mixen en samplen...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie heeft talent volgens jou?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar een 'concert' van een dj geweest. Ga liever naar iemand die wel zelf talent heeft, ipv plaatjes mixen en samplen...
Ik heb hem maar afgezet toen de KNJB Barc weer hielp.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:06 schreef DonRaja het volgende:
Op Belgische tv zijnde commentatoren trouwens pro-City. Alleen maar omdat Kompany daar speelt...
Kan welquote:
Ik hoef die andere 15 niet te ontmoetenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan wel
Moet even kijken ga met mannetje of 15 maar volgens mij gaan we daarvoor nog eten ergens ook. Ben je in 020?"
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan wel
Moet even kijken ga met mannetje of 15 maar volgens mij gaan we daarvoor nog eten ergens ook. Ben je in 020?"
Nee daaromquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoef die andere 15 niet te ontmoeten
ja zondag en zaterdag
Wie de fuck ben jij?quote:
ben jij HMF?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij?
Aids eens op uit mijn SC
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij?
Aids eens op uit mijn SC
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Post maar lekker in GC stelletje mafklappers en nu opgerot.
Beroemd en berucht ja.quote:
en GGMM dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beroemd en berucht ja.
En nu uit mijn SC, hier is maar één vrouw welkom.
C_A
O en die mattie van Tong, die mag ik ook wel. En Jojoortje.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beroemd en berucht ja.
En nu uit mijn SC, hier is maar één vrouw welkom.
C_A
Komt er ook een WK subforum?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, we kunnen de TV over 3 weken uitlaten.
Rot op joh Jostiband. Ik was niet eens hier.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:33 schreef Mansjester het volgende:
En dan zijn de post van Hmf al aangepast door mods
broer je weet i got this, zeg je moeder i got this.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
DP is echt een fucking baas![]()
Hij is mijn vriend
Wees blij, weer een heel forum waar je om de 10 minuten kunt posten dat het je niks doet.quote:
Ah bedankt.quote:
Naast jouw negerschwanz is alles klein, maar ik ben zeker niet ontevreden, Don.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:34 schreef DonRaja het volgende:
HMF haal je pikgroottecompensatie ergens anders vandaan joh
Het zal zeker eerder zijn, ik denk als de competities zijn afgelopen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah bedankt.
Enig idee wanneer het open gaat of gewoon gelijk met de WK zelf?
OWS was al een tijd open meen 2 maanden van te voren.
3quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wees blij, weer een heel forum waar je om de 10 minuten kunt posten dat het je niks doet.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Naast jouw negerschwanz is alles klein, maar ik ben zeker niet ontevreden, Don.
2quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zal zeker eerder zijn, ik denk als de competities zijn afgelopen.
Muil dicht over De Typ.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:58 schreef xcachet het volgende:
Typisch je was in GRTD wel een aardigere user.
Alsof je je in VBL moet bewijzen. Bang dat men je hier zometeen niet meer mag.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Naast jouw negerschwanz is alles klein, maar ik ben zeker niet ontevreden, Don.
Dé HMFquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Muil dicht over De Typ.
Typ en ik bloedbroeders dit dat
Er is een reden dat ik niet onder de douche ging bij De Groene Haas 2.0quote:
Ik zal het even goed uitleggen. Ik heb een hekel aan interlands door het hele seizoen heen. Ik mis dan het clubvoetbal en er raken spelers onnodig geblesseerd. Al is het altijd beter dan geen voetbal. In de zomer kijk ik graag naar landenvoetbal. Met als minpunt alle hersenloze tokkies die in hun brulshirt of leeuwenpak voor de televisie zitten als Nederland voetbalt. Dan krijg ik bijna de neiging om het andere land te supporteren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wees blij, weer een heel forum waar je om de 10 minuten kunt posten dat het je niks doet.
Je bent in de war met Kapo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:38 schreef Doublepain het volgende:
HMF je gaat toch niet alles teruglezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent in de war met Kapo.1!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna klaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:38 schreef Doublepain het volgende:
HMF je gaat toch niet alles teruglezen?
Typisch heeft godverdegodver MVV trio's gehad jonger dan ik. Kutjong. Met zijn gladde kapsel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar jullie gaan huilen als half VBL jullie sc binnenvallen. En nu doen jullie precies hetzelfde.
Het enige verschil is, dat wij niet gaan huilen
Overigens ben ik ook maar een mens, en ik heb jullie op de TC gezien, en ja ik vind jullie lelijker dan Typisch.... Umad?
Typisch zal vast blij zijn met de interesse van GGMM (de echte)quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft Typisch je screenshot al mogen bewonderen van vannacht?
Ik doe het gewoon zo lang het niet mainstream is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er moet toch ergens een forum zijn waar je een oranje kleurtje kunt aanvragen.
40.000quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er moet toch ergens een forum zijn waar je een oranje kleurtje kunt aanvragen.
Wat ben jij voor vieze stalkerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Muil dicht over De Typ.
Typ en ik bloedbroeders dit dat
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bijna klaar.
[..]
Typisch heeft godverdegodver MVV trio's gehad jonger dan ik. Kutjong. Met zijn gladde kapsel.
Zegt wel wat over deze eindbaas
huhquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft Typisch je screenshot al mogen bewonderen van vannacht?
Ik ga Welcome to the jungle kijken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Typisch zal vast blij zijn met de interesse van GGMM (de echte)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |