quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:45 schreef xcachet het volgende:
C_A heeft wel gelijk. Wss weet rens toch al alles van GRTD users dus waar doen jullie nog moeilijk over?
11quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Caren om notes. Gast, hoe oud ben je?
45e krijg je van een (f)a.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:45 schreef Etsu het volgende:
En note 44 binnenVan een VBL mod, eindelijk.
Mag ik nu mijn 45ste, Don?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:46 schreef onlogisch het volgende:
En belangrijker nog, het bij gaan houden kijken wanneer je een extra note binnen krijgt
ja ikquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Achja ik ben toch een hersenloze zeugWie geeft mij nou gelijk
Nee hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
"we" kunnen het even niet meer vinden.
Ik zie nu een massale Feyenoord database van hun FOK! medegebruikers voor mij
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor
Alleen er gingen toevallig 2 screenshots rond. En niet alleen door Feyenoorders
Je ajax matties deden vrolijk mee
Volgens mij zie jij wel meer dingen voor jequote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
"we" kunnen het even niet meer vinden.
Ik zie nu een massale Feyenoord database van hun FOK! medegebruikers voor mij
Ja jammer wel want beetje interactie is toch juist leuk op een forum, nee meteen weer autistisch doen O JIJ KOMT UIT GC/VBL ga weg hierquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is ook de reden dat deze sc pure kanker was geworden natuurlijk
net als grtd
joden werden verraden toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
joden he
die verlinkte elkaar voor een droge boterham
is nu niet anders
Van Muto maar die postte hier ook ooit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uhuh
Denk je ze nou echt dat ik ze zelf heb gemaakt
Gewoon van iemand uit 'jullie' sc
Ik ga nu even bedenken wie hier de verdachte van kan zijn..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uhuh
Muto is geen joodquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Van Muto maar die postte hier ook ooit.
Je beseft dat je allang en breed hebt gezegd van wie je de TC kreeg he?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uhuh
Dat sowieso ja kijk maar naar een HMFquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En ze lopen altijd weg. Altijd.
ja we leven in een multiculturele samenlevingquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja jammer wel want beetje interactie is toch juist leuk op een forum, nee meteen weer autistisch doen O JIJ KOMT UIT GC/VBL ga weg hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Jouw posts voegen ook niks toe hé.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft dat je allang en breed hebt gezegd van wie je de TC kreeg he?
Waar gaat dit allemaal overDat SC's de aids van FOK! zijn was al heel lang duidelijk
I know.quote:
twitter:FreedomofPress twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 21:40:11It's now clear that the NSA and GCHQ are not just a threat to privacy, but also to press freedom. https://t.co/NV2foAFdmQ reageer retweet
met ze hoedquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Van Muto maar die postte hier ook ooit.
Dat klopt, was dat de insteek van FOK! dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jouw posts voegen ook niks toe hé.
Klopt eerst in het topic en daarna van Muto. Maar ik heb geen screenshots gemaakt. Die kreeg ik later van iemand, omdat ik een ban kreeg in de chat.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft dat je allang en breed hebt gezegd van wie je de TC kreeg he?
Waar gaat dit allemaal overDat SC's de aids van FOK! zijn was al heel lang duidelijk
Werd jij nou maar mod dan zouden zaken niet zo de pan escaleren #tjackaformod.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja we leven in een multiculturele samenleving
maar op fok is het niet mogelijk blijkbaar
Nope de link van de TCquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:51 schreef Elan het volgende:
[..]
I know.
Hij zat op Vak S een poosje.
Maar dacht dat je die foto van hem had dat je dat net zei...
JIMBOquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt eerst in het topic en daarna van Muto. Maar ik heb geen screenshots gemaakt. Die kreeg ik later van iemand, omdat ik een ban kreeg in de chat.
Normale mensen van onze leeftijd zitten in de poepluiers en houden zich niet bezig met dit soort geneuzel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt eerst in het topic en daarna van Muto. Maar ik heb geen screenshots gemaakt. Die kreeg ik later van iemand, omdat ik een ban kreeg in de chat.
Nee absoluut niet. Maar je wijst anderen er wel op. Vandaar dat ik het even op merkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt, was dat de insteek van FOK! dan?
ohjaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
SerieusWaarom zou Jimbo dat doen
Jimbo is geen jood
Ik heb het niet zo op poepluiers, jij?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Normale mensen van onze leeftijd zitten in de poepluiers en houden zich niet bezig met dit soort geneuzel.
Uh, waar dan precies?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Maar je wijst anderen er wel op. Vandaar dat ik het even op merk
Ik moet het nog voor je op gaan zoeken ook? Kom op luilak, laat je geheugen eens werken. Zolang is het nog geeneens geledenquote:
Maar goed, wat boeit het eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
ohja
dan weet ik het niet
kom er al maanden niet meer in de TC
picquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:53 schreef Typisch het volgende:
ik heb zelf pizza gemaakt jongens
en ik heb nog 2 stukken
die ik straks ga eten
einde bericht
ik zou dat niet willenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Werd jij nou maar mod dan zouden zaken niet zo de pan escaleren #tjackaformod.
Totaal niet, was meer om het leeftijdsverschil te duiden, etsu is 19 of zo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op poepluiers, jij?
Ik kijk een film, maar heb hem al 4 keer gezien ofzo
niksquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar goed, wat boeit het eigenlijk?
ow gelukkig, ik dacht dat je mij aan de poepluiers wildequote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Totaal niet, was meer om het leeftijdsverschil te duiden, etsu is 19 of zo.
Welke film? Ga Wolf on Wallstreet kijken zo( eindelijk).
Nee eerlijk? Ik heb mij nergens boven gezet enkel gesteld dat SC's in zijn algemeen het gezwel van FOK! zijn. Aangezien ik er zelf ook in post... tel uit je winst.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet het nog voor je op gaan zoeken ook? Kom op luilak, laat je geheugen eens werken. Zolang is het nog geeneens geleden
Oké.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee eerlijk? Ik heb mij nergens boven gezet enkel gesteld dat SC's in zijn algemeen het gezwel van FOK! zijn. Aangezien ik er zelf ook in post... tel uit je winst.
Ik veroordeel enkel het onderling bewaren van userfoto's en hier stoer mee doen.
Zeker jammer ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dit, maar laten we dan maar ophouden he.
ik heb je nummerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dit, maar laten we dan maar ophouden he.
Ik heb teveel energiequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
beetje moe
maar verder wel goed
met jou
oke leukquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb teveel energie
verder ook wel goed
ik ga naar ajax zondag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |