https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
eigenlijk zijn op dit moment lr etsu en ik de enige die regelmatig postenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom heeft JC een ban dan(DM)
Ennuh tja, als de VBL'ers weer weggaan blijven alleen jij Stuart Fokkie Ezell etc. over
true, lijkt wel zomer zo rustigquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:04 schreef supersof het volgende:
heel fok is stil
[..]
eigenlijk zijn op dit moment lr etsu en ik de enige die regelmatig posten
etsu is best okequote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
true, lijkt wel zomer zo rustig
etsu
nee dat was jhali tochquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
roddelaar
hij noemde jou ook ****** slet hè
....?quote:
GRTD lekt ongesteldheidsbloedquote:
Wat is er mis met ongesteldheidsbloed?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
GRTD lekt ongesteldheidsbloedecht pure bagger daar met die VBL'ers en een aantal anderen.
Er zitten wel een paar leuke userts hoor (zoals supersof) maar het merendeel is gewoon net zo kut als die DM die ik jou stuurde en waarop je niet reageerde![]()
Niemand hier praat over bitcoinsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat is er mis met ongesteldheidsbloed?
Ik voel me niet welkom hier, want ik was hier en keer en toen praatte ik niet over bitcoins en toen werd iedereen boos
Ga slapen!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:13 schreef RoelerMF het volgende:
Ik deed apt-get upgrade op mijn raspberry die al een jaar niks had gedaan. En nu duurt dat heel langEn de koersen zijn ook niet spannend om te volgend momenteel en voetbal is niet leuk. Dit wordt een lange avond
ik kan niet omgaan met adoratie naar een andere vrouwquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niemand hier praat over bitcoins
Nja, ik bedoel maar, het is hier veelal off-topic, slap gelul, gezelligheid, en slaapscheet adoratie.
Daar ben je een vrouw voorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan niet omgaan met adoratie naar een andere vrouw
jaquote:
Toto heeft me nagetekend in paint.. goed genoeg?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:18 schreef RoelerMF het volgende:
Met foto's weten we of het de moeite van adoratie waard is. Ik ben de beroerdste niet
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:19 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Toto heeft me nagetekend in paint.. goed genoeg?
wil je me dood en gefrustreerd hebben ofzoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:19 schreef Toto69 het volgende:
Sofje kom je ook curvefeveren tegen mij
uh jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:20 schreef supersof het volgende:
[..]
wil je me dood en gefrustreerd hebben ofzo
Mobiepquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:21 schreef Maxbet het volgende:
Tsja Toto, wat moet ik er over zeggen.. tevens mobiep en werkende.
Je bent hier Wmb zeker welkom sof, maar het moet geen GRTD 2.0 worden hier
Tevens Toto
ik ga stoppen met fokquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:21 schreef Maxbet het volgende:
Tsja Toto, wat moet ik er over zeggen.. tevens mobiep en werkende.
Je bent hier Wmb zeker welkom sof, maar het moet geen GRTD 2.0 worden hier
Tevens Toto
http://curvefever.com/play2.phpquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:22 schreef supersof het volgende:
niemand wilt dat toto hem/haar paint.
neeequote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://curvefever.com/play2.php
room = Slaapscheet
PW = Toto
Die paint is slaapscheetquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:23 schreef RoelerMF het volgende:
Supersof, was je verlegen toen toto je in paint tekende? Je hebt van rode wangetjes
hij heeft mij niet gepaintquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:23 schreef RoelerMF het volgende:
Supersof, was je verlegen toen toto je in paint tekende? Je hebt van rode wangetjes
skklquote:
Heb hem al;quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon ff zoeken onderin ergens bij rooms met een slotje ervoor (betekent password
Fantastisch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger
Helaasch, ik ga nu eerst eens avondeten en utopia kijken.quote:
Utopiaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Helaasch, ik ga nu eerst eens avondeten en utopia kijken.
Daarna toch maar met mijn telefoon aan de slag, ben alleen nog steeds niet helemaal er uit of het nou vanilla android of cyanogenmod moet worden
Volgens mij heb ik hier 1 dag niet gepost, gister.quote:
Ik sta achter jequote:
Zo erg misten we jequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier 1 dag niet gepost, gister.
Druk dit dat, goeie levenquote:
quote:
Je bent zelf saaiquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:56 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Saai hier, ik ga wel weer naar TalkChain
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
true, lijkt wel zomer zo rustig
etsu
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
roddelaar
hij noemde jou ook ****** slet hè
"We are very surprised anyone could blame MtGox and not the Bitcoin Software" - Mark Karpeles, CEO MtGoxquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:46 schreef TimKuik het volgende:
Maaruuh serieus, wat de neuk gebeurd er op Gox?
quote:Asked why the company hadn't addressed customers' concern sooner, Mr. Karpelès responded in an email interview with The Wall Street Journal on Monday: "I assume you refer to the malleability issue. We sincerely apologize for this incident; however, please understand that we are NOT the developers of Bitcoin." He added, "We are very surprised that anyone could fault MtGox instead of the bitcoin software."
Hele artikel in de spoiler.quote:"Mr. Karpelès responded to questions about the company's solvency or protection for customers' funds by saying that the matter is confidential"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
"We are very surprised anyone could blame MtGox and not the Bitcoin Software" - Mark Karpeles, CEO MtGox
[..]
[..]
Hele artikel in de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jah dat verhaal ken ik nu wel. Maar waarom de spike omhoog plots?
http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btcusdThis crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Dunno mate, waarschijnlijk een paar whales die daar nog vast zitten en wat te spelen moeten hebbenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:52 schreef TimKuik het volgende:
[..]
http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btcusd
Omdat buiten een paar grote spelers (en een aantal kleine maar dat merk je niet) de boel hebben overgenomen en naar alle vrijheid kunnen spelen met al hun btc.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:52 schreef TimKuik het volgende:
[..]
http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btcusd
Dit zo ongeveer volgens mij, heb niet alles meegekregen geloof ik door werk.quote:
"We are very surprised anyone could blame MtGox and not the Bitcoin Software" - Mark Karpeles, CEO MtGoxquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:46 schreef TimKuik het volgende:
Maaruuh serieus, wat de neuk gebeurd er op Gox?
quote:Asked why the company hadn't addressed customers' concern sooner, Mr. Karpelès responded in an email interview with The Wall Street Journal on Monday: "I assume you refer to the malleability issue. We sincerely apologize for this incident; however, please understand that we are NOT the developers of Bitcoin." He added, "We are very surprised that anyone could fault MtGox instead of the bitcoin software."
Hele artikel in de spoiler.quote:"Mr. Karpelès responded to questions about the company's solvency or protection for customers' funds by saying that the matter is confidential"
Goxquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:38 schreef roislecxe het volgende:
Jezus dat kan ik nu echt allemaal niet lezen hoor.
In 2 zinnen?![]()
quote:"We are very surprised anyone could blame MtGox and not the Bitcoin Software" - Mark Karpeles, CEO MtGox
Dat zijn steekwoorden.quote:
Eigenaar van Goxquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat zijn steekwoorden.![]()
Moet ik nu nog opzoeken zie Mark Karpeles is...
Omdat het een probleem is van de Bitcoin devs volgens hem. Dat Gox op een brakke custom implementatie loopt die notabene in PHP is gemaakt en blijkbaar niet normaal te patchen is als er een jaren oude "bug" boven komt drijven heeft er niks mee te makenquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:41 schreef roislecxe het volgende:
Oh je edit is wel eenwaard. Hoezo moeten we gox niet de schuld geven dan Volgens hem...
De andere exchanges zijn niet afhankelijk van brakke PHP (quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:42 schreef roislecxe het volgende:
Ik neem aan (hopelijk) dat BTCen voor mijn part Craptsy wel gewoon in staat zijn uit te betalen. Dan slaat zijn reactie toch nergens op. Of ben ik nou gek.
Moeilijk dit maar net op de grens:Pquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Omdat het een probleem is van de Bitcoin devs volgens hem. Dat Gox op een brakke custom implementatie loopt die notabene in PHP is gemaakt en blijkbaar niet normaal te patchen is als er een jaren oude "bug" boven komt drijven heeft er niks mee te maken![]()
Ik gok 3quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Moeilijk dit maar net op de grens:P
Maar snapt HIJ het dan niet, snappen WIJ het niet, of WIL hij niet toegeven dat het enorm foutgaat bij gox?
Ik denk het 3e,
Maar op de vraag, is er nog wat gebeurd vandaag is het antwoord dus mwa... Gox wil wel maar kan niet, en verder niet veel soeps.quote:
Volgens mij was het verder niet heel spannend vandaag nee, maar ik heb vandaag ook maar weinig tijd gehad om alles op de voet te volgenquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar op de vraag, is er nog wat gebeurd vandaag is het antwoord dus mwa... Gox wil wel maar kan niet, en verder niet veel soeps.
Ik had ook erg weinig tijd vandaag, vanmiddag visite, samen schaatsen kijken ( weer 3 medailles van de 3quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Volgens mij was het verder niet heel spannend vandaag nee, maar ik heb vandaag ook maar weinig tijd gehad om alles op de voet te volgen
Ik moest gewoon weer saai werken, morgen gelukkig weer nachtdienstquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik had ook erg weinig tijd vandaag, vanmiddag visite, samen schaatsen kijken ( weer 3 medailles van de 3) vanavond poolen en potje darten en heel veel bieries drinken.
maarja, zoals je weet vast = vast.
En ik moet je melden: ik heb nog steeds die 10 PPC niet verkochtNetjes he?
Nee voorlopig nog niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik moest gewoon weer saai werken, morgen gelukkig weer nachtdienst
Zou je nu wel uit PPC kunnen met geen/minimaal verlies dan?
Oh ja, klopt. Dacht even dat dat alleen voor NMC wasquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee voorlopig nog niet.
Wat zei ik gister, bij een vol punt stijging in zowel NMC als PPC kan ik er zonder verlies uit toch ofzo?
Ik zie bar weinig stijgingen.
Je bent zelf een saaie bendequote:Op woensdag 19 februari 2014 00:52 schreef roislecxe het volgende:
Buiten gox om, is het een saaie bende. De boel stijgt net zo hard als het daalt en andersom.
Oh ja joh, Stryder is vandaag vertrokken tochquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:57 schreef roislecxe het volgende:
Waar is crashbangboom, ik mis de posts tussen onze posts in de nacht
Wie ik echt mis zal ik niet meer over zeuren
Ben je een canavalsmens ja? Ondanks dat ik uit Breda kom, en in het verleden ben ik vaak zat 5 of 6 nachten op pad geweest overdag werken als een dweil tond te lopen en savonds weer de kroeg in, ben ik het nu wel een beetje afgeleerdquote:
Hoezo weet jij dat ik Stryder bedoelquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh ja joh, Stryder is vandaag vertrokken toch
Wel matig dat hij niet even langs is gekomen nog voor zijn vertrek
Niet echt een carnavalsmens nee (vastelaovend trouwensquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ben je een canavalsmens ja? Ondanks dat ik uit Breda kom, en in het verleden ben ik vaak zat 5 of 6 nachten op pad geweest overdag werken als een dweil tond te lopen en savonds weer de kroeg in, ben ik het nu wel een beetje afgeleerd
Gewoon een gokjequote:Op woensdag 19 februari 2014 00:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoezo weet jij dat ik Stryder bedoel
Hier zit het op de zaterdag ook vol met Duitsers en randstedelingenquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:00 schreef roislecxe het volgende:
Zaterdagen in Breda met carnaval zijn trouwen niet aan te raden. Zit het hier vol met die vieze Rotterdammers.
En vooral de randstedelingen zijn degenen waar de politie de handen vol aan heeft. Hier wel iig, dus zal daar ook wel zijn. Jammer is dat wel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Gewoon een gokje
[..]
Hier zit het op de zaterdag ook vol met Duitsers en randstedelingenKomt door de Boètegewoeëne Boètezitting.
Prinsenbeek ken ik welquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:02 schreef roislecxe het volgende:
Ik kijk de optocht in Prinsenbeek. Klinkt waarschijnlijk als - nooitvangehoord-, google het maar eensDe mooiste optocht van Brabant denk. Allebei m'n ouders komen ervandaan en we kunnen er altijd gewoon droog staan, naar de wc, bakken bier mee en hoppa.
Uiteindelijk zien we bar weinig van de optocht![]()
Zo gaat het al jarenEn de groep mensen die mee willen wordt steeds groter. gezelliger dan een avond in de stad.
Lekker tochquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Prinsenbeek ken ik wel![]()
Hier is de optocht niet heel speciaal voor Limburgse begrippen geloof ik, maar het is letterlijk recht bij mij voor de deur. Bij mijn ouders ook trouwens, en mijn moeder is dan zo ongeveer jarig dus ik zal daar wel met een biertje staan
Nee hoor, kwam vaak in braboland, heb er zelfs nog een tijdje gewerktquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Lekker toch
En waar ken je als Limburger nou Prinsenbeek vanMoet haast wel van de optochten zijn.
Nouja het is niet echt een stad, wonen denk 12000 mensen ofzoquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nee hoor, kwam vaak in braboland, heb er zelfs nog een tijdje gewerktMaar dat was meer tussen den bosch/Gennep/Venlo.
Ik kon toen geen werk vinden, dus ben uiteindelijk een tijdje op de vuilniswagen gegaan. Dan kom je ook in de kleinste gehuchten. En nondeju die zijn er veel in Brabantquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nouja het is niet echt een stad, wonen denk 12000 mensen ofzo
Niet iets waar je komt als je er niet moet zijn.
Haha nicequote:Op woensdag 19 februari 2014 01:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik kon toen geen werk vinden, dus ben uiteindelijk een tijdje op de vuilniswagen gegaan. Dan kom je ook in de kleinste gehuchten. En nondeju die zijn er veel in Brabant
Prinsenbeek weet ik zo niet waar ik het van ken, maar het kan goed zijn dat ik er in een ver verleden eens terecht ben gekomen met de scouting. Ben wel op raarder plaatsen uit gekomen
Zo had je hier een paar kilometer verderop ook een "dorp" met 170 inwonersquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Haha nice![]()
Het is echt maar een klein dorpje. maar ik als inwoner van een +/-170.000 inwoners tellende stad vind al gauw iets klein. (Net als een randstedeling alles onder 300.000 klein vindt) Alles is relatief.
Er zijn wel kleinere dorpjes. Een vriendin van me komt uit een dopje met 221 inwonersTja...
Prinsenbeek is ook opgenomen in gemeente Breda, net als Teteringen, Dorst enzo. Maar toch blijven het eigen dorpjes.rquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zo had je hier een paar kilometer verderop ook een "dorp" met 170 inwonersIs ondertussen wel opgenomen in de gemeente Venlo.
Dat is wel wat groter ja, tegenwoordig zit er ook een drempel in de route, vraag me af of ze die er deze keer uit gaan halen want dat was flink problematisch de vorige keerquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:18 schreef roislecxe het volgende:
Wat optocht betreft, ik geloof dat Prinsenbeek 12 meter hoog en 25 meter lang mag bouwen. Vluchtheuvels gaan uit de grond, bomen worden gesnoeid en lantaarnpalen omgedraaid op de route omdat ze anders de bochten niet kunnen nemen
Oh nee, Lingsfort is echt opgeheven geloof ik. Zal wel bij deelgemeente Arcen horen ofzo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Prinsenbeek is ook opgenomen in gemeente Breda, net als Tereingen Dorst enzo. Maar toch blijven het eigen dorpjes.
Oja, er zaten daar in het verleden daar ook drempels in de wegen her en der. Maar nadat een jaar verschillende wagens in sneeuw er niet overkonden worden die ook tijdelijk weggehaaldquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is wel wat groter ja, tegenwoordig zit er ook een drempel in de route, vraag me af of ze die er deze keer uit gaan halen want dat was flink problematisch de vorige keer
Verwacht dit jaar sowieso kleinere wagens. Hoor veel geluiden van verminderende budgetten door sponsoring enzo.
Eigenlijk belachelijk hoe ver we gaan voor een leuk feestjequote:Op woensdag 19 februari 2014 01:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oja, er zaten daar in het verleden daar ook drempels in de wegen her en der. Maar nadat een jaar verschillende wagens in sneeuw er niet overkonden worden die ook tijdelijk weggehaald
Dat is op meer plekkenquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:25 schreef roislecxe het volgende:
Ben al in geen 15 jaar ofzo naar de optocht in Breda geweest. Die is nog kleiner en slechter dan de kinderoptocht in Prinsenbeek op zaterdag
Komt omdat in de grotere steden de boel door de stad moet zegmaar. HEMA-borden enzo gaan ze er niet zomaar afhalen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Eigenlijk belachelijk hoe ver we gaan voor een leuk feestje
[..]
Dat is op meer plekkenDe optocht van Blerick is ook stukken beter dan die van Venlo
Ook, en plek om te bouwen, en trekker oplegger haalt de draai vaak niet in de binnenstad enzo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Komt omdat in de grotere steden de boel door de stad moet zegmaar. HEMA-borden enzo gaan ze er niet zomaar afhalen.
Zulke wagens hebben we hier helaas steeds minder en minder. Gelukkig zijn er wel nog een paar groepen die flink uit de hand lopende wagens bouwen maar de budgetten lijken overal helaas omlaag te gaanquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:31 schreef roislecxe het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1366&bih=667
Ideetje van hoe het er daar uitziet, kan moeilijk 1 plaatje kiezen eigenlijk.
Met lampjes enzo is ook wel een echt leuk idee inderdaad.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zulke wagens hebben we hier helaas steeds minder en minder. Gelukkig zijn er wel nog een paar groepen die flink uit de hand lopende wagens bouwen maar de budgetten lijken overal helaas omlaag te gaan
Hier doen ze tegenwoordig ook een optocht in het donker, eigenlijk nog veel leuker om te kijken dan de normale optocht
[ afbeelding ]
Is gewoon er bij, zijn dezelfde wagens als in de normale optocht, maar niet iedereen doet mee, voor de grote wagens is het ook niet echt te doen om in het donker te rijden. Maar dan dus met lampjesquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Met lampjes enzo is ook wel een echt leuk idee inderdaad.
Al moeten ze het daar nooit veranderen
Dat is een beestquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:33 schreef roislecxe het volgende:
Deze is wel een monster
[ afbeelding ]
quote:Zondag 19 februari trekken dertig grote carnavalswagens en nog meer
groepen, duo’s, trio’s en eenlingen door de straten van Boemeldonck (Prinsenbeek).
Alle voorbereidingen zijn getroffen om weer tienduizenden bezoekers in het
elfduizend zielen tellende carnavalsdorp te ontvangen. Bij een enquête van de NHTV
gaf die bezoeker de organisatie van de optocht vorig jaar het ongekend hoge cijfer
8,7.
Lijkt me wel tof om eens te gaan kijken als ik toch al in de buurt ben. Geef het wel weinig kans, want dronken voor mijn eigen voordeur optocht > iedere andere optocht waar ik voor moet reizenquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mocht je een keer op die zondag in de buurt zijn, echt de moeite waard
Idem ditoquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof om eens te gaan kijken als ik toch al in de buurt ben. Geef het wel weinig kans, want dronken voor mijn eigen voordeur optocht > iedere andere optocht waar ik voor moet reizen
quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Idem dito
Maar we begonnen met een groepje van 4, en laatste jaar gingen we met 17 man ofzo erheen. Volle bak op de fiets.
Iedereen bier en ander spul bij. Echt een blijvertje de komende 10 jaar.
Sowieso mooi want de jongste is 19, de oudste 33. Ik ben iemand die leeftijd niet boeit, zolang je maar leuk bent en het leuk vindt
Paar dorpen verderop met de fiets is dan ook wel wat anders dan het halve land doorquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:45 schreef roislecxe het volgende:
Vorig jaar was trouwens wel verschrikkelijk ijzig koud , sneeuw, vriestemperaturen enzo.
Enige voordeel daarvan is dat het bier koud blijft. Maar verder, brr...
Ik pleit voor carnaval in Juli
Ben er nog nooit geweest. Maar als Bredanaar, carnaval en Rotterdam? Kom maar eens kijken hier rond een uur of 2 's nachts op de zaterdagavond. Die 2 dingen kunnen echt niet samen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Paar dorpen verderop met de fiets is dan ook wel wat anders dan het halve land door
En met flinke kou moet je dus voor wat sterkers dan bier zorgen en zo nu en dan ergens binnen een biertje pakken
Zomercarnaval in Rotterdam is toch rond die tijd? Wil ik nog steeds een keer heen
Is ook wel heel wat anders dan carnaval zoals wij het gewend zijn, maar het lijkt me wel erg leuk om eens mee te maken. En als buitenstaander in een andere stad heb je je gewoon te gedragen. Dus die problemen zullen wel mee vallenquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest. Maar als Bredanaar, carnaval en Rotterdam? Kom maar eens kijken hier rond een uur of 2 's nachts op de zaterdagavond. Die 2 dingen kunnen echt niet samen.
Wat bedoel je met dit? Als het hier is, is het gros dat zich misdraagt niet van hier hoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:51 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Is ook wel heel wat anders dan carnaval zoals wij het gewend zijn, maar het lijkt me wel erg leuk om eens mee te maken. En als buitenstaander in een andere stad heb je je gewoon te gedragen. Dus die problemen zullen wel mee vallen
Weet ik, maar als jij of ik naar Rotterdam zouden gaan voor zomercarnaval hebben we ons gewoon te gedragenquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dit? Als het hier is, is het gros dat zich misdraagt niet van hier hoor
En terecht, al zal ik het nooit doen. Ik ben vredelievend ingesteld, iedereen z'n vriendje. Kreeg vorige week nog een telnr van een of ander gastje in de stad die uit Tilburg kwam die Breda veel beter en mooier vond. Om samen een keer wat te drinken als ie in de buurt was. Kan Edcetra nog wat van leren.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Weet ik, maar als jij of ik naar Rotterdam zouden gaan voor zomercarnaval hebben we ons gewoon te gedragenIk heb vrijwel nergens problemen gehad eigenlijk met uitgaan, ook al kwam ik dan ergens anders vanaf. En ja als je je als randstedeling hier komt misdragen kun je er op wachten dat je een keer ergens in een steegje een paar tikken krijgt, lijkt me andersom hetzelfde.
Je bent zelf een marrokaanquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:53 schreef roislecxe het volgende:
En als die regel zou opgaan waren Marokkanen niet zo vaak negatief in het nieuws. Dat zijn ook nog steeds 'gasten die zich niet dienen te misdragen'.
Nu ben jij de jongstequote:
Als je nog een ticket kan boeken, zie ik je wel verschijnen.quote:
Dat dacht ik ook, dan was het zeker uit tussen ons.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:00 schreef Stryder het volgende:
Ja dacht kan niet zomaar voor een tweede keer verdwijnen in het niets natuurlijk
Als ik et goed onthouden heb: Singapore en van daaruitzien we wel?quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:01 schreef Stryder het volgende:
[..]
Als je nog een ticket kan boeken, zie ik je wel verschijnen.
Ik ben de moeilijkste niet
Ja daar was ik al bang voor hahahaquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, dan was het zeker uit tussen ons.
Singapore inderdaad en vanuit daar merk ik wel hoe het loopt inderdaadquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als ik et goed onthouden heb: Singapore en van daaruitzien we wel?
Waar ligt dat tweede?
17 + 12.5... je gaat naar Australie of Nieuwzeeland.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:02 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja daar was ik al bang voor hahaha.
Nog 17 uurtjes en dan nog 12 en een half en dan is het 32 graden
Of Singaporequote:Op woensdag 19 februari 2014 02:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
17 + 12.5... je gaat naar Australie of Nieuwzeeland.
Hahahaha, nee over 17 uur stijgt dat stuk roest opquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
17 + 12.5... je gaat naar Australie of Nieuwzeeland.
Oh kan niet eens rekenen denk ik..... 19 uurquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:04 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahahaha, nee over 17 uur stijgt dat stuk roest op
Precies, lekker bier drinken voor 8 singaporese dollar.quote:
Wordquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:05 schreef roislecxe het volgende:
Ik spreek voor allen die nu online zijn dat we het wel waarderen dat je ekkes 'oudoe komt zegge.
Ja dat zijn er twee natuurlijkquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:05 schreef roislecxe het volgende:
Ik spreek voor allen die nu online zijn dat we het wel waarderen dat je ekkes 'oudoe komt zegge.
Die is wel geniaalquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:05 schreef Stryder het volgende:
[..]
Precies, lekker bier drinken voor 8 singaporese dollar.
Ongeveer evenveel waard als 1 mt gox bitcoin.
Retour staat op 21 juni momenteel, maar kan veranderen uiteraard. Hangt er vanaf hoe erg ik het naar mijn zin heb daarquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:05 schreef roislecxe het volgende:
Enig idee wanneer je terug bent / weer hier terug komt?
Zolangquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:06 schreef Stryder het volgende:
[..]
Retour staat op 21 juni momenteel, maar kan veranderen uiteraard. Hangt er vanaf hoe erg ik het naar mijn zin heb daar
Dat is absoluut een feit. Vind het mooi om te zien dat de die hards er gewoon zittenquote:
Hahaha, ja zit al weer even thuis. Ben wel toe aan vakantie.quote:
Hahaha, nou als ik die van mij op geld had moeten uitkiezen dan had ik het beter kunnen treffenquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:08 schreef roislecxe het volgende:
Mensen met teveel geld![]()
M'n exvriendin was er ook zoeen, en die ouders helemaal. wat moest zij nou met mij? Een normaal gezin met een normaal rijtjeshuis.
Die mensen
Ik zit al anderhalfjaar thuis.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:08 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha, ja zit al weer even thuis. Ben wel toe aan vakantie.
Lekker rustig reizen zonder verplichtingen
Ik was ook degene die het uitmaakte, goed stom ook achteraf, aangezien ze vlak daarna verhuisden en een huisje a 1.3mln in 1x afbetaaldenquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:08 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha, nou als ik die van mij op geld had moeten uitkiezen dan had ik het beter kunnen treffen
Oh, dat is alvast een begin toch.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zit al anderhalfjaar thuis.
Geld is ook niet allesquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik was ook degene die het uitmaakte, goed stom ook achteraf, aangezien ze vlak daarna verhuisden en een huisje a 1.3mln in 1x afbetaalden
Die hadden wel echt centen.
Hahaha, ach ja. Geld... t is allemaal maar relatief.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik was ook degene die het uitmaakte, goed stom ook achteraf, aangezien ze vlak daarna verhuisden en een huisje a 1.3mln in 1x afbetaalden
Die hadden wel echt centen.
Och lieve Alina tochquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:12 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga voor ik ga slapen lekker een potje janken
gr gr Alina.
Nadeel voor jou is dat ik heul dn dag brabotuig om me heen heb. Dus ik versta/lees het gewoon primaquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Doedegij da maor es, dan doewik dadook.
Tja, je kan het nog een keer proberen met rquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:13 schreef roislecxe het volgende:
En: het enige jammere is dat ik dat meiske leerde kennen toen ik 18 was en zij 16. Als we zegmaar 22 en 24 waren was het niet de soep in gelopen
Hahaha, zo herkenbaar. Had dat alleen met Belgen, veranderde er zelf ook half inquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nadeel voor jou is dat ik heul dn dag brabotuig om me heen heb. Dus ik versta/lees het gewoon prima
Pik het zelfs een beetje op qua spreken merk ik de laatste tijd
Ik zou nooit een dom duur huis kopen een een auto die meer kost dan die waard is. En elke auto brengt je waar je moet zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:12 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha, ach ja. Geld... t is allemaal maar relatief.
Het enige goede dat je ermee kan doen is reizen of aan anderen besteden die het slechter hebben.
Ik hoef niet in een porsche te rijden en een villa te hebben hoor, overdreven en nutteloos gedoe waar je ook echt niet gelukkiger van wordt.
Brabotuig volstaat echt nietquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nadeel voor jou is dat ik heul dn dag brabotuig om me heen heb. Dus ik versta/lees het gewoon prima
Pik het zelfs een beetje op qua spreken merk ik de laatste tijd
Yup en alle red light districten niet te vergetenquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zou nooit een dom duur huis kopen een een auto die meer kost dan die waard is. En elke auto brengt je waar je moet zijn.
Het enige mooie aan het leven is het proberen om alle windstreken te zien. Zoveel mogelijk landen, continenten, beschavingen.
Ik heb dr al 7 jaar niet gezien.gesprokenquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:14 schreef Stryder het volgende:
[..]
Tja, je kan het nog een keer proberen met r
ja dan moet je naar de filippijnenquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:15 schreef Stryder het volgende:
[..]
Yup en alle red light districten niet te vergeten
Centen teveel is het vaak, maarja... iedereen zijn keuze natuurlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb dr al 7 jaar niet gezien.gesproken
Ze is nu kinderarts in een ziekenhuis. centen zat
Hahaha ach in Pattaya Thailand zit er ook genoeg natuurlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
ja dan moet je naar de filippijnen
Begrijpelijk, maar zonder centen kun je niet zoveel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:17 schreef Stryder het volgende:
[..]
Centen teveel is het vaak, maarja... iedereen zijn keuze natuurlijk.
Ik vind mijn vrijheid altijd nog belangrijker dan carriere maken.
Vriendinlief leest meequote:Op woensdag 19 februari 2014 02:17 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha ach in Pattaya Thailand zit er ook genoeg natuurlijk.
Maar laten we dat maar niet doen
Hahaha, laten we dat maar niet doenquote:
Eens, maar als je niet al te gek doet met geld zijn er voldoende mogelijkheden hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar zonder centen kun je niet zoveel.
Ja, te voet naar zuid frankrijk.
trolletje heeft ons weer verlaten voor cointalkquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:19 schreef roislecxe het volgende:
En max, als je vriendinlief meeleest, laat trolletje dan gewoon zelf typen
Pfff... cointalk, beetje jammer weerquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
trolletje heeft ons weer verlaten voor cointalk![]()
Wat een snol zeg.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hahahaha daar kan ik echt geen uitspraak over doenquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:21 schreef roislecxe het volgende:
Maarre Stryder, een maand of wat terug werd gespeculeerd hoe jij de wereld over kon reizen zonder te werken. het was geen erfenis, geen winnend staatslot... de dag voor je wegaat wil ik wel een heldere hint. Mag ook dm, ik klets niks verder.
Maffia dus.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:22 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahahaha daar kan ik echt geen uitspraak over doen
Nee precies, dat is ook juist de reden dat ik het nu doe.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:23 schreef roislecxe het volgende:
Ik wil ook de wereld rond reizen. Liefst nu ik nog relatief jong ben. Niet op m'n 85e.
Naja je goed recht natuurlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:23 schreef Stryder het volgende:
Zoals ik al zei, ik zeg niks. Maar het is niets waarmee ik een ander benadeelt heb om er zelf beter van te worden
Hahahaha, jij bent vreemd gegaan met Jose dus hou jij je mond maar evenquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Naja je goed recht natuurlijk.
Maar om je vriendin zulke dingen te verzwijgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja zelfde...quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:25 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nee precies, dat is ook juist de reden dat ik het nu doe.
En als ik de tijd kon terugdraaien was ik al eerder gegaan, rond mijn 21/22 ergens.
Maar ben nog steeds niet heel oud, dus nu geniet ik ervan.
Als ik 80 ben zit ik er namelijk waarschijnlijk niet eens meer op te wachten.
Daarnaast is het zelfs geen zekerheidje dat je de pensioensgerechtigde leeftijd haalt tegenwoordig
Dat moet je tegen z'n vriendin zeggen, niet tegen mijquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:19 schreef roislecxe het volgende:
En max, als je vriendinlief meeleest, laat trolletje dan gewoon zelf typen
Ho ho met Jose? ben jij gek? Doe maar even quoten waar.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:26 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahahaha, jij bent vreemd gegaan met Jose dus hou jij je mond maar even
Zeg ik tochquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat moet je tegen z'n vriendin zeggen, niet tegen mij
TALKCHAINquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik ben vrijgezelquote:
Reizen hoeft heul niet duur te zijn. Als ik nu nog eens wereloos zou raken met goed weer zou ik denk ik Europa op de fiets gaan doen. Via couchsurfing slaapplaatsen regelen. Eten kan in veel landen goedkoper dan hierquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tja zelfde...
Maarja, dat kon niet, en kan niet. Of ik moet de wereld rond gaan liften met m'n opblaasbare tentje.
Oh ja, talkchain dusquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
TALKCHAIN
en ja dat is geweldig
Ik heb 2 jaar terug een rondje Europa gedaan. Zodra je frankrijk half door hebt kost het allemaal veel minder. Op de fiets? Niet echt veilig denk, met de auto is het iig heerlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Reizen hoeft heul niet duur te zijn. Als ik nu nog eens wereloos zou raken met goed weer zou ik denk ik Europa op de fiets gaan doen. Via couchsurfing slaapplaatsen regelen. Eten kan in veel landen goedkoper dan hier
Hahaha ik ken het niet eens, is dat zoiets als tinder waar ik iedereen over hoor?? (Ik voel me oudquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
TALKCHAIN
en ja dat is geweldig
Hoezo zou dat niet veilig zijn? Alsof er waar dan ook dagelijks iedereen van de fiets getrokken wordtquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar terug een rondje Europa gedaan. Zodra je frankrijk half door hebt kost het allemaal veel minder. Op de fiets? Niet echt veilig denk, met de auto is het iig heerlijk.
Ik ken Tinder van een vriendinneke van me die het wel eens daarover had. Is toch een soort MSN maar dan met foto ofzo?quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:30 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha ik ken het niet eens, is dat zoiets als tinder waar ik iedereen over hoor?? (Ik voel me oud)
Je kan ook gaan liften, er zijn zoveel mogelijkheden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar terug een rondje Europa gedaan. Zodra je frankrijk half door hebt kost het allemaal veel minder. Op de fiets? Niet echt veilig denk, met de auto is het iig heerlijk.
Waar wij in Frankrijk in de bergen toerden reden her en der fietsers, zonder fietspas waar de autos 80 mochten en 100 reden. Dus mwa veiligquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:30 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet veilig zijn? Alsof er waar dan ook dagelijks iedereen van de fiets getrokken wordt
Lekker, ik doe zomenteen een biertjequote:Op woensdag 19 februari 2014 02:30 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Tijd voor een wijntje, mijn dag is eindelijk voorbij
Tja Brabotuig he, die weten niet beter dan dat dat normaal isquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:30 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet veilig zijn? Alsof er waar dan ook dagelijks iedereen van de fiets getrokken wordt
Ja zeker wel, maar nooit in m'n eentje.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:31 schreef Stryder het volgende:
[..]
Je kan ook gaan liften, er zijn zoveel mogelijkheden.
Het is alleen de vraag, hoe graag wil en ben je bereid er dingen voor op te geven.
Kwestie van je route een beetje plannenquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Waar wij in Frankrijk in de bergen toerden reden her en der fietsers, zonder fietspas waar de autos 80 mochten en 100 reden. Dus mwa veilig
heb je die in huis dan?quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Lekker, ik doe zomenteen een biertje
(ja echt, ik doe een biertje, doordeweeks zelfs)
Doe es ff rustig jij 'midden van het lande'er'quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:31 schreef Stryder het volgende:
[..]
Tja Brabotuig he, die weten niet beter dan dat dat normaal is
Zelfs datquote:
Denk dat ik er ook nog maar 1 pak. Moet me alleen niet verslapen morgen, moet mijn nieuwe paspoort nog ophalen (Lekker op tijdquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Lekker, ik doe zomenteen een biertje
(ja echt, ik doe een biertje, doordeweeks zelfs)
Nee dit is een app voor bitcoins en altcoins met een social aspect.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:30 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha ik ken het niet eens, is dat zoiets als tinder waar ik iedereen over hoor?? (Ik voel me oud)
Hahaha, met familie in Grun hequote:Op woensdag 19 februari 2014 02:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Doe es ff rustig jij 'midden van het lande'er'
vaag vaag vaag,.
Mooi, kom ik ff 119 km rijden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zelfs datHeb er denk ik nog 3 of 4 in de koeling liggen. Vorige week gehaald omdat er bezoek was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |