Zulke wagens hebben we hier helaas steeds minder en minder. Gelukkig zijn er wel nog een paar groepen die flink uit de hand lopende wagens bouwen maar de budgetten lijken overal helaas omlaag te gaanquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:31 schreef roislecxe het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1366&bih=667
Ideetje van hoe het er daar uitziet, kan moeilijk 1 plaatje kiezen eigenlijk.
Met lampjes enzo is ook wel een echt leuk idee inderdaad.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zulke wagens hebben we hier helaas steeds minder en minder. Gelukkig zijn er wel nog een paar groepen die flink uit de hand lopende wagens bouwen maar de budgetten lijken overal helaas omlaag te gaan
Hier doen ze tegenwoordig ook een optocht in het donker, eigenlijk nog veel leuker om te kijken dan de normale optocht
[ afbeelding ]
Is gewoon er bij, zijn dezelfde wagens als in de normale optocht, maar niet iedereen doet mee, voor de grote wagens is het ook niet echt te doen om in het donker te rijden. Maar dan dus met lampjesquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Met lampjes enzo is ook wel een echt leuk idee inderdaad.
Al moeten ze het daar nooit veranderen
Dat is een beestquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:33 schreef roislecxe het volgende:
Deze is wel een monster
[ afbeelding ]
quote:Zondag 19 februari trekken dertig grote carnavalswagens en nog meer
groepen, duo’s, trio’s en eenlingen door de straten van Boemeldonck (Prinsenbeek).
Alle voorbereidingen zijn getroffen om weer tienduizenden bezoekers in het
elfduizend zielen tellende carnavalsdorp te ontvangen. Bij een enquête van de NHTV
gaf die bezoeker de organisatie van de optocht vorig jaar het ongekend hoge cijfer
8,7.
Lijkt me wel tof om eens te gaan kijken als ik toch al in de buurt ben. Geef het wel weinig kans, want dronken voor mijn eigen voordeur optocht > iedere andere optocht waar ik voor moet reizenquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mocht je een keer op die zondag in de buurt zijn, echt de moeite waard
Idem ditoquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof om eens te gaan kijken als ik toch al in de buurt ben. Geef het wel weinig kans, want dronken voor mijn eigen voordeur optocht > iedere andere optocht waar ik voor moet reizen
quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Idem dito
Maar we begonnen met een groepje van 4, en laatste jaar gingen we met 17 man ofzo erheen. Volle bak op de fiets.
Iedereen bier en ander spul bij. Echt een blijvertje de komende 10 jaar.
Sowieso mooi want de jongste is 19, de oudste 33. Ik ben iemand die leeftijd niet boeit, zolang je maar leuk bent en het leuk vindt
Paar dorpen verderop met de fiets is dan ook wel wat anders dan het halve land doorquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:45 schreef roislecxe het volgende:
Vorig jaar was trouwens wel verschrikkelijk ijzig koud , sneeuw, vriestemperaturen enzo.
Enige voordeel daarvan is dat het bier koud blijft. Maar verder, brr...
Ik pleit voor carnaval in Juli
Ben er nog nooit geweest. Maar als Bredanaar, carnaval en Rotterdam? Kom maar eens kijken hier rond een uur of 2 's nachts op de zaterdagavond. Die 2 dingen kunnen echt niet samen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Paar dorpen verderop met de fiets is dan ook wel wat anders dan het halve land door
En met flinke kou moet je dus voor wat sterkers dan bier zorgen en zo nu en dan ergens binnen een biertje pakken
Zomercarnaval in Rotterdam is toch rond die tijd? Wil ik nog steeds een keer heen
Is ook wel heel wat anders dan carnaval zoals wij het gewend zijn, maar het lijkt me wel erg leuk om eens mee te maken. En als buitenstaander in een andere stad heb je je gewoon te gedragen. Dus die problemen zullen wel mee vallenquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest. Maar als Bredanaar, carnaval en Rotterdam? Kom maar eens kijken hier rond een uur of 2 's nachts op de zaterdagavond. Die 2 dingen kunnen echt niet samen.
Wat bedoel je met dit? Als het hier is, is het gros dat zich misdraagt niet van hier hoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:51 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Is ook wel heel wat anders dan carnaval zoals wij het gewend zijn, maar het lijkt me wel erg leuk om eens mee te maken. En als buitenstaander in een andere stad heb je je gewoon te gedragen. Dus die problemen zullen wel mee vallen
Weet ik, maar als jij of ik naar Rotterdam zouden gaan voor zomercarnaval hebben we ons gewoon te gedragenquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dit? Als het hier is, is het gros dat zich misdraagt niet van hier hoor
En terecht, al zal ik het nooit doen. Ik ben vredelievend ingesteld, iedereen z'n vriendje. Kreeg vorige week nog een telnr van een of ander gastje in de stad die uit Tilburg kwam die Breda veel beter en mooier vond. Om samen een keer wat te drinken als ie in de buurt was. Kan Edcetra nog wat van leren.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Weet ik, maar als jij of ik naar Rotterdam zouden gaan voor zomercarnaval hebben we ons gewoon te gedragenIk heb vrijwel nergens problemen gehad eigenlijk met uitgaan, ook al kwam ik dan ergens anders vanaf. En ja als je je als randstedeling hier komt misdragen kun je er op wachten dat je een keer ergens in een steegje een paar tikken krijgt, lijkt me andersom hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |