Je bent zelf een marrokaanquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:53 schreef roislecxe het volgende:
En als die regel zou opgaan waren Marokkanen niet zo vaak negatief in het nieuws. Dat zijn ook nog steeds 'gasten die zich niet dienen te misdragen'.
Nu ben jij de jongstequote:
Als je nog een ticket kan boeken, zie ik je wel verschijnen.quote:
Dat dacht ik ook, dan was het zeker uit tussen ons.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:00 schreef Stryder het volgende:
Ja dacht kan niet zomaar voor een tweede keer verdwijnen in het niets natuurlijk
Als ik et goed onthouden heb: Singapore en van daaruitzien we wel?quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:01 schreef Stryder het volgende:
[..]
Als je nog een ticket kan boeken, zie ik je wel verschijnen.
Ik ben de moeilijkste niet
Ja daar was ik al bang voor hahahaquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, dan was het zeker uit tussen ons.
Singapore inderdaad en vanuit daar merk ik wel hoe het loopt inderdaadquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als ik et goed onthouden heb: Singapore en van daaruitzien we wel?
Waar ligt dat tweede?
17 + 12.5... je gaat naar Australie of Nieuwzeeland.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:02 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja daar was ik al bang voor hahaha.
Nog 17 uurtjes en dan nog 12 en een half en dan is het 32 graden
Of Singaporequote:Op woensdag 19 februari 2014 02:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
17 + 12.5... je gaat naar Australie of Nieuwzeeland.
Hahahaha, nee over 17 uur stijgt dat stuk roest opquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
17 + 12.5... je gaat naar Australie of Nieuwzeeland.
Oh kan niet eens rekenen denk ik..... 19 uurquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:04 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahahaha, nee over 17 uur stijgt dat stuk roest op
Precies, lekker bier drinken voor 8 singaporese dollar.quote:
Wordquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:05 schreef roislecxe het volgende:
Ik spreek voor allen die nu online zijn dat we het wel waarderen dat je ekkes 'oudoe komt zegge.
Ja dat zijn er twee natuurlijkquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:05 schreef roislecxe het volgende:
Ik spreek voor allen die nu online zijn dat we het wel waarderen dat je ekkes 'oudoe komt zegge.
Die is wel geniaalquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:05 schreef Stryder het volgende:
[..]
Precies, lekker bier drinken voor 8 singaporese dollar.
Ongeveer evenveel waard als 1 mt gox bitcoin.
Retour staat op 21 juni momenteel, maar kan veranderen uiteraard. Hangt er vanaf hoe erg ik het naar mijn zin heb daarquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:05 schreef roislecxe het volgende:
Enig idee wanneer je terug bent / weer hier terug komt?
Zolangquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:06 schreef Stryder het volgende:
[..]
Retour staat op 21 juni momenteel, maar kan veranderen uiteraard. Hangt er vanaf hoe erg ik het naar mijn zin heb daar
Dat is absoluut een feit. Vind het mooi om te zien dat de die hards er gewoon zittenquote:
Hahaha, ja zit al weer even thuis. Ben wel toe aan vakantie.quote:
Hahaha, nou als ik die van mij op geld had moeten uitkiezen dan had ik het beter kunnen treffenquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:08 schreef roislecxe het volgende:
Mensen met teveel geld![]()
M'n exvriendin was er ook zoeen, en die ouders helemaal. wat moest zij nou met mij? Een normaal gezin met een normaal rijtjeshuis.
Die mensen
Ik zit al anderhalfjaar thuis.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:08 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha, ja zit al weer even thuis. Ben wel toe aan vakantie.
Lekker rustig reizen zonder verplichtingen
Ik was ook degene die het uitmaakte, goed stom ook achteraf, aangezien ze vlak daarna verhuisden en een huisje a 1.3mln in 1x afbetaaldenquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:08 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha, nou als ik die van mij op geld had moeten uitkiezen dan had ik het beter kunnen treffen
Oh, dat is alvast een begin toch.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zit al anderhalfjaar thuis.
Geld is ook niet allesquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik was ook degene die het uitmaakte, goed stom ook achteraf, aangezien ze vlak daarna verhuisden en een huisje a 1.3mln in 1x afbetaalden
Die hadden wel echt centen.
Hahaha, ach ja. Geld... t is allemaal maar relatief.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik was ook degene die het uitmaakte, goed stom ook achteraf, aangezien ze vlak daarna verhuisden en een huisje a 1.3mln in 1x afbetaalden
Die hadden wel echt centen.
Och lieve Alina tochquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:12 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga voor ik ga slapen lekker een potje janken
gr gr Alina.
Nadeel voor jou is dat ik heul dn dag brabotuig om me heen heb. Dus ik versta/lees het gewoon primaquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Doedegij da maor es, dan doewik dadook.
Tja, je kan het nog een keer proberen met rquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:13 schreef roislecxe het volgende:
En: het enige jammere is dat ik dat meiske leerde kennen toen ik 18 was en zij 16. Als we zegmaar 22 en 24 waren was het niet de soep in gelopen
Hahaha, zo herkenbaar. Had dat alleen met Belgen, veranderde er zelf ook half inquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nadeel voor jou is dat ik heul dn dag brabotuig om me heen heb. Dus ik versta/lees het gewoon prima
Pik het zelfs een beetje op qua spreken merk ik de laatste tijd
Ik zou nooit een dom duur huis kopen een een auto die meer kost dan die waard is. En elke auto brengt je waar je moet zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:12 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha, ach ja. Geld... t is allemaal maar relatief.
Het enige goede dat je ermee kan doen is reizen of aan anderen besteden die het slechter hebben.
Ik hoef niet in een porsche te rijden en een villa te hebben hoor, overdreven en nutteloos gedoe waar je ook echt niet gelukkiger van wordt.
Brabotuig volstaat echt nietquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nadeel voor jou is dat ik heul dn dag brabotuig om me heen heb. Dus ik versta/lees het gewoon prima
Pik het zelfs een beetje op qua spreken merk ik de laatste tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |