Yup en alle red light districten niet te vergetenquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zou nooit een dom duur huis kopen een een auto die meer kost dan die waard is. En elke auto brengt je waar je moet zijn.
Het enige mooie aan het leven is het proberen om alle windstreken te zien. Zoveel mogelijk landen, continenten, beschavingen.
Ik heb dr al 7 jaar niet gezien.gesprokenquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:14 schreef Stryder het volgende:
[..]
Tja, je kan het nog een keer proberen met r
ja dan moet je naar de filippijnenquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:15 schreef Stryder het volgende:
[..]
Yup en alle red light districten niet te vergeten
Centen teveel is het vaak, maarja... iedereen zijn keuze natuurlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb dr al 7 jaar niet gezien.gesproken
Ze is nu kinderarts in een ziekenhuis. centen zat
Hahaha ach in Pattaya Thailand zit er ook genoeg natuurlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
ja dan moet je naar de filippijnen
Begrijpelijk, maar zonder centen kun je niet zoveel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:17 schreef Stryder het volgende:
[..]
Centen teveel is het vaak, maarja... iedereen zijn keuze natuurlijk.
Ik vind mijn vrijheid altijd nog belangrijker dan carriere maken.
Vriendinlief leest meequote:Op woensdag 19 februari 2014 02:17 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha ach in Pattaya Thailand zit er ook genoeg natuurlijk.
Maar laten we dat maar niet doen
Hahaha, laten we dat maar niet doenquote:
Eens, maar als je niet al te gek doet met geld zijn er voldoende mogelijkheden hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar zonder centen kun je niet zoveel.
Ja, te voet naar zuid frankrijk.
trolletje heeft ons weer verlaten voor cointalkquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:19 schreef roislecxe het volgende:
En max, als je vriendinlief meeleest, laat trolletje dan gewoon zelf typen
Pfff... cointalk, beetje jammer weerquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
trolletje heeft ons weer verlaten voor cointalk![]()
Wat een snol zeg.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hahahaha daar kan ik echt geen uitspraak over doenquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:21 schreef roislecxe het volgende:
Maarre Stryder, een maand of wat terug werd gespeculeerd hoe jij de wereld over kon reizen zonder te werken. het was geen erfenis, geen winnend staatslot... de dag voor je wegaat wil ik wel een heldere hint. Mag ook dm, ik klets niks verder.
Maffia dus.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:22 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahahaha daar kan ik echt geen uitspraak over doen
Nee precies, dat is ook juist de reden dat ik het nu doe.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:23 schreef roislecxe het volgende:
Ik wil ook de wereld rond reizen. Liefst nu ik nog relatief jong ben. Niet op m'n 85e.
Naja je goed recht natuurlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:23 schreef Stryder het volgende:
Zoals ik al zei, ik zeg niks. Maar het is niets waarmee ik een ander benadeelt heb om er zelf beter van te worden
Hahahaha, jij bent vreemd gegaan met Jose dus hou jij je mond maar evenquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Naja je goed recht natuurlijk.
Maar om je vriendin zulke dingen te verzwijgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja zelfde...quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:25 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nee precies, dat is ook juist de reden dat ik het nu doe.
En als ik de tijd kon terugdraaien was ik al eerder gegaan, rond mijn 21/22 ergens.
Maar ben nog steeds niet heel oud, dus nu geniet ik ervan.
Als ik 80 ben zit ik er namelijk waarschijnlijk niet eens meer op te wachten.
Daarnaast is het zelfs geen zekerheidje dat je de pensioensgerechtigde leeftijd haalt tegenwoordig
Dat moet je tegen z'n vriendin zeggen, niet tegen mijquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:19 schreef roislecxe het volgende:
En max, als je vriendinlief meeleest, laat trolletje dan gewoon zelf typen
Ho ho met Jose? ben jij gek? Doe maar even quoten waar.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:26 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahahaha, jij bent vreemd gegaan met Jose dus hou jij je mond maar even
Zeg ik tochquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat moet je tegen z'n vriendin zeggen, niet tegen mij
TALKCHAINquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik ben vrijgezelquote:
Reizen hoeft heul niet duur te zijn. Als ik nu nog eens wereloos zou raken met goed weer zou ik denk ik Europa op de fiets gaan doen. Via couchsurfing slaapplaatsen regelen. Eten kan in veel landen goedkoper dan hierquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tja zelfde...
Maarja, dat kon niet, en kan niet. Of ik moet de wereld rond gaan liften met m'n opblaasbare tentje.
Oh ja, talkchain dusquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
TALKCHAIN
en ja dat is geweldig
Ik heb 2 jaar terug een rondje Europa gedaan. Zodra je frankrijk half door hebt kost het allemaal veel minder. Op de fiets? Niet echt veilig denk, met de auto is het iig heerlijk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Reizen hoeft heul niet duur te zijn. Als ik nu nog eens wereloos zou raken met goed weer zou ik denk ik Europa op de fiets gaan doen. Via couchsurfing slaapplaatsen regelen. Eten kan in veel landen goedkoper dan hier
Hahaha ik ken het niet eens, is dat zoiets als tinder waar ik iedereen over hoor?? (Ik voel me oudquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
TALKCHAIN
en ja dat is geweldig
Hoezo zou dat niet veilig zijn? Alsof er waar dan ook dagelijks iedereen van de fiets getrokken wordtquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar terug een rondje Europa gedaan. Zodra je frankrijk half door hebt kost het allemaal veel minder. Op de fiets? Niet echt veilig denk, met de auto is het iig heerlijk.
Ik ken Tinder van een vriendinneke van me die het wel eens daarover had. Is toch een soort MSN maar dan met foto ofzo?quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:30 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha ik ken het niet eens, is dat zoiets als tinder waar ik iedereen over hoor?? (Ik voel me oud)
Je kan ook gaan liften, er zijn zoveel mogelijkheden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar terug een rondje Europa gedaan. Zodra je frankrijk half door hebt kost het allemaal veel minder. Op de fiets? Niet echt veilig denk, met de auto is het iig heerlijk.
Waar wij in Frankrijk in de bergen toerden reden her en der fietsers, zonder fietspas waar de autos 80 mochten en 100 reden. Dus mwa veiligquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:30 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet veilig zijn? Alsof er waar dan ook dagelijks iedereen van de fiets getrokken wordt
Lekker, ik doe zomenteen een biertjequote:Op woensdag 19 februari 2014 02:30 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Tijd voor een wijntje, mijn dag is eindelijk voorbij
Tja Brabotuig he, die weten niet beter dan dat dat normaal isquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:30 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet veilig zijn? Alsof er waar dan ook dagelijks iedereen van de fiets getrokken wordt
Ja zeker wel, maar nooit in m'n eentje.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:31 schreef Stryder het volgende:
[..]
Je kan ook gaan liften, er zijn zoveel mogelijkheden.
Het is alleen de vraag, hoe graag wil en ben je bereid er dingen voor op te geven.
Kwestie van je route een beetje plannenquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Waar wij in Frankrijk in de bergen toerden reden her en der fietsers, zonder fietspas waar de autos 80 mochten en 100 reden. Dus mwa veilig
heb je die in huis dan?quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Lekker, ik doe zomenteen een biertje
(ja echt, ik doe een biertje, doordeweeks zelfs)
Doe es ff rustig jij 'midden van het lande'er'quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:31 schreef Stryder het volgende:
[..]
Tja Brabotuig he, die weten niet beter dan dat dat normaal is
Zelfs datquote:
Denk dat ik er ook nog maar 1 pak. Moet me alleen niet verslapen morgen, moet mijn nieuwe paspoort nog ophalen (Lekker op tijdquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Lekker, ik doe zomenteen een biertje
(ja echt, ik doe een biertje, doordeweeks zelfs)
Nee dit is een app voor bitcoins en altcoins met een social aspect.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:30 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha ik ken het niet eens, is dat zoiets als tinder waar ik iedereen over hoor?? (Ik voel me oud)
Hahaha, met familie in Grun hequote:Op woensdag 19 februari 2014 02:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Doe es ff rustig jij 'midden van het lande'er'
vaag vaag vaag,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |