SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Fopje.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen van wie je een kloontje bent.
Lieg niet, jij gaat gewoon wat afhalenquote:
Neequote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Lieg niet, jij gaat gewoon wat afhalen
Waarquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:14 schreef Rezania het volgende:
Had vandaag trouwens college in de meest relaxte zaal ooit. Iedere stoel had een stopcontact en internetingang, en ze zaten nog lekker met voldoende beenruimte ook.
Ik ga vanavond gemarineerde drumsticks in de oven douwen.quote:
quote:
Ik zou ook gek worden als mijn huisgenoot de muziek asociaal hard zou zetten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:40 schreef Ro-ald het volgende:
Geklaagd over huisgenoot. Hij wilde zaterdagavond al om 20:30 de muziek zachter hebben
Hij stond ook niet echt hard, en we mogen in het weekend tot 00:00 beetje hard muziek luisteren. Ga in de nacht al bij andere huisgenoten zitten in het weekend. Zelf hoor ik dat wijf van hem door de weeks rond 02:00/03:00 hard kreunen omdat ze aan het neuken zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zou ook gek worden als mijn huisgenoot de muziek asociaal hard zou zetten.
Muziek luisteren is prima, maar je moet geen last van elkaar hebben.
Ik zeik ook niet als hij hard aan het lachen is met vrienden en dat hoef ik ook niet te horen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:45 schreef wietparkiet het volgende:
Ronald jouw muziek staat altijd asociaal hard![]()
godverdomme ik kreeg er koppijn van
ik val je niet aan hequote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zeik ook niet als hij hard aan het lachen is met vrienden en dat hoef ik ook niet te horen.
Dan breng jij een bezoekje aan die rampetampersquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hij stond ook niet echt hard, en we mogen in het weekend tot 00:00 beetje hard muziek luisteren. Ga in de nacht al bij andere huisgenoten zitten in het weekend. Zelf hoor ik dat wijf van hem door de weeks rond 02:00/03:00 hard kreunen omdat ze aan het neuken zijn.
Hij voelt zich toch hoogquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dan breng jij een bezoekje aan die rampetampers
Mooi laten zitten, dan flikkert hij er vanzelf een keer uitquote:
is het die gozer waar wij toen ook zaten te chillen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:53 schreef Ro-ald het volgende:
Wil best rekening houden(doe ik al) maar dan moet hij dat ook doen.
Die beetje veel over drugs praat en zo?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is het die gozer waar wij toen ook zaten te chillen?
nee die toen aan het gamen wasquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Die beetje veel over drugs praat en zo?
Nee niet die niet dat is in het andere huis.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is het die gozer waar wij toen ook zaten te chillen?
check ff je whatsapp trouwens, iemand moest wat van je hebbenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee niet die niet dat is in het andere huis.
Heb geen berichtje binnen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
check ff je whatsapp trouwens, iemand moest wat van je hebben_
windows 8 is niet zo heel ergquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben nu eindelijk van Windows 8 af en zit weer heerlijk op 7. Mijn leven is weer een stuk mooier geworden.
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben nu eindelijk van Windows 8 af en zit weer heerlijk op 7. Mijn leven is weer een stuk mooier geworden.
Ik vond het verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
windows 8 is niet zo heel erg
heb mijn vader windows 8 aangesmeerd en hij is best tevreden
neem hem mee anders, ik heb nog wel een oem cd van windows 8quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:05 schreef Ro-ald het volgende:
Ik wil weten hoe je je laptop helemaal leeg moet maken.
Ja is goed en dan ook nog even een goede gratis virusscanner erop zetten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
neem hem mee anders, ik heb nog wel een oem cd van windows 8
er bestaan geen goeie gratis virusscannersquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja is goed en dan ook nog even een goede gratis virusscanner erop zetten.
Godverquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
er bestaan geen goeie gratis virusscanners
ze laten altijd wel wat door
Ja weet ik veel wat voor toetsen je moest indrukkenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
"mijn trackpad doet het niet"
"meer weten over arbeids ongeschiktheidsverzerkering"quote:
Toen waren de reclames soms nog leuk.quote:
Ja zorgtoeslag maar heb ik niks aanquote:
Ik kan niet in de min staan vind ik opzich wel handig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zorgtoeslag maar heb ik niks aanIk sta 21 euro in de min en ik heb mijn H&M rekening in betaling gezet voor die dag. 1 dag extra zonder geld red ik ook nog wel haha
Ook niet automatische incasso? Want dat was ditquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kan niet in de min staan vind ik opzich wel handig.
Nope maar ik krijg altijd de eerste dag van de maand geld en op donderdag.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook niet automatische incasso? Want dat was dit
Oh chillquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nope maar ik krijg altijd de eerste dag van de maand geld en op donderdag.
Dus ben eigenlijk bijna nooit blut.
Communiceren?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:17 schreef Rezania het volgende:
Godverdomme, krijg deze periode een vak gegeven door 'communicatiecoaches'. Drie keer raden wat ze niet kunnen._!
Zwemmen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:17 schreef Rezania het volgende:
Godverdomme, krijg deze periode een vak gegeven door 'communicatiecoaches'. Drie keer raden wat ze niet kunnen._!
Fietsen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:17 schreef Rezania het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:21 schreef BBQSausage het volgende:
Communicatiecoaches die niet kunnen lopen.
Dat ja, echt ongelooflijk. En die figuren hebben dan 4 jaar 'gestudeerd'.quote:
Ballonquote:
wel goedquote:
Mooi, hier ookquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:42 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
wel goeden daar ?
Mooiquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Mooi, hier ookwel laatste tijd druk met stage
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:44 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik zat 60 minuten in een kapotte trein.
quote:
Traumaquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:17 schreef Rezania het volgende:
Fopje, wat is deze? Probeer ik een keer sociaal te doen, is het weer niet goed.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Trauma
ONZ / Wens mij hier weltrusten.
Nicequote:Op woensdag 19 februari 2014 17:01 schreef Rezania het volgende:
Binnen een uur thuis vanaf Delft, wat is deze?
Ik moet morgen om half 7 opstaan. #zwaarlevenquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:17 schreef FL_Freak het volgende:
Wel al morgen om 6.00 beginnen tot 17.00 en sliep vannacht pas om half 5 fml
Dan ben ik al een half uur aan het werkquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet morgen om half 7 opstaan. #zwaarleven
Sterfquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:25 schreef d4v1d het volgende:
Ik moet morgenmiddag werken..
Ik heb pas echt een zwaar levenKan geeneens uitslapen, moet er om 11 uur al uit
Awwhquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:25 schreef d4v1d het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Jawel. Weet je hoeveel tijd je hebt om bitches te pakkenquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:31 schreef FL_Freak het volgende:
Ik hoop niet dat je daar oprecht blij mee bent.
Nee was ook grapje wil natuurlijk gewoon werk hebbenquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:31 schreef FL_Freak het volgende:
Ik hoop niet dat je daar oprecht blij mee bent.
Dat kan roald prima voor zichzelf beantwoorden denk ik zo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jawel. Weet je hoeveel tijd je hebt om bitches te pakken
Denken dat ik nog maagd ben en geen seks heb gehad met een huisgenotequote:Op woensdag 19 februari 2014 18:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat kan roald prima voor zichzelf beantwoorden denk ik zo.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:25 schreef d4v1d het volgende:
Niet rijk zijn net zoals iedereen op FOK!quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:33 schreef Rezania het volgende:
Zelfs ik als student ben al de hele week voor 11'en aan het werk.
wacht wat je hebt een chick gepakt ja?quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Denken dat ik nog maagd ben en geen seks heb gehad met een huisgenote
Jongen, je moet eerst 2 masters halen. Dan pas kan je 3 ton per jaar binnen harken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Niet rijk zijn net zoals iedereen op FOK!
Ja we waren dronkenquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wacht wat je hebt een chick gepakt ja?
Gewoon geld erven van pappie en mammie jatochquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, je moet eerst 2 masters halen. Dan pas kan je 3 ton per jaar binnen harken.
Welk geld?quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gewoon geld erven van pappie en mammie jatoch
Dat geld wat op een bankrekening in Zwitserland staatquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat geld wat op een bankrekening in Zwitserland staat
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:48 schreef FL_Freak het volgende:
Feministen willen gelijk altijd teveel
Denkje dat ik daar serieus van baal?quote:
Ik had het over mijn toekomstige uitkering.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat kan roald prima voor zichzelf beantwoorden denk ik zo.
Oke. grquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had het over mijn toekomstige uitkering.
Gr
Nog niet. Haal nu wel weer (zonder iets te hebben veranderdquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:00 schreef FL_Freak het volgende:
Heb je custom firmware draaien op je router trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:57 schreef Rezania het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuw is niet altijd beter.
Wijziging in mn planquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:25 schreef d4v1d het volgende:
pics van zusjequote:Op woensdag 19 februari 2014 20:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wijziging in mn plan
Ik moet morgen mn zusje mee ophalen van school als ze terugkomt van wintersport
dr fiets staat hier thuis, en die krijgt mn ma niet alleen mee.. Ze komt om 7 uur op school aan
quote:
Swekquote:
Ja, het heet KLB en ik schrijf er bijna dagelijks inquote:
neequote:
twitter?quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:22 schreef Rezania het volgende:
Jezus Christus, waarom ontdek ik dat nu pas?_!
Omdat ik het nu pas zonder reclames heb geprobeerd.quote:
Omdat ik zwart benquote:
Zieke shit yo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:54 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft een leven heb ik gehoordquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:42 schreef klawie het volgende:
[..]
Lol maar waarom ben je geen mod meer???
Omdat ik te druk ben en omdat ik vind dat ze niks aan mij hebbenquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:42 schreef klawie het volgende:
[..]
Lol maar waarom ben je geen mod meer???
Wat is deze je reageert niet eens in mijn topicquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik te druk ben en omdat ik vind dat ze niks aan mij hebben
Wat voor werk ga je doen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:23 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kan niet slapen. Ik ben zenuwachtig.
Klote is dat jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 01:31 schreef FL_Freak het volgende:
magazijn werk. De wekker loopt straks al om kwart voor 5. Het feit dat ik ook nu ineens switch met slaap ritme wil ook niet helpen
*vandaag.quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:39 schreef Fopje het volgende:
[..]
Klote is dat jaDan wil je wel slapen maar dan lukt het niet
![]()
Succes morgen
Verman je!quote:Op donderdag 20 februari 2014 03:39 schreef FL_Freak het volgende:
Over een uur gaat ee wekker. Dit wordt een laaaaaange dag.
Eigenlijk is het een dubbele lange dag want wakker sinds gisteren 13.30 en toestraks half uur ofzo kunnen slapen.quote:
Slapen is zonde van de tijd joh!quote:Op donderdag 20 februari 2014 03:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een dubbele lange dag want wakker sinds gisteren 13.30 en toestraks half uur ofzo kunnen slapen.
Eens. Helaas is het wel nodig.quote:Op donderdag 20 februari 2014 03:44 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Slapen is zonde van de tijd joh!
Slappelingquote:Op donderdag 20 februari 2014 03:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Eens. Helaas is het wel nodig.
Als ik nu nog ga slapen slaap ik door mn wekker heen. Blijf dus maar wakkerquote:Op donderdag 20 februari 2014 04:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij gaat zo slapen hoor met je 11 uur wekker.
Gast je kunt nog zes uurtjes pakken ga je serieus doorhalenquote:Op donderdag 20 februari 2014 04:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als ik nu nog ga slapen slaap ik door mn wekker heen. Blijf dus maar wakker
Ik ken mezelf.. dan slaap ik tot 2 uur 's middags doorquote:Op donderdag 20 februari 2014 04:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gast je kunt nog zes uurtjes pakken ga je serieus doorhalen
Herkenbaar ritme.quote:Op donderdag 20 februari 2014 04:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ken mezelf.. dan slaap ik tot 2 uur 's middags door![]()
Ik ben in de avond niet echt moequote:
Echte verse bonen koffie of van die AH patties?quote:Op donderdag 20 februari 2014 04:55 schreef d4v1d het volgende:
Straks dus n shitload aan koffie thuis omdat koffie op mn werk niet te zuipen is
Koffie.quote:Op donderdag 20 februari 2014 04:55 schreef d4v1d het volgende:
Straks dus n shitload aan koffie thuis omdat koffie op mn werk niet te zuipen is
Nespresso.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Echte verse bonen koffie of van die AH patties?
Sowieso levenquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Koffie nodig hebben om te kunnen overleven.
Kinderen met grote mensen kruiwagens midden op de weg ook.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:39 schreef d4v1d het volgende:
Van die kleine kindjes met van die mini-winkelwagentjes zijn echt ontiegelijk gevaarlijk
Zo'n mini winkelwagentjes rennen ze mee rond.. En als je niet uitkijkt doet het best pijn als ze vol tegen je been aanrijdenquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kinderen met grote mensen kruiwagens midden op de weg ook.
Kan het niet vinden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:59 schreef Toto69 het volgende:
http://curvefever.com/play2.php
ROOM = BIT
PW = Coin
Wie?quote:
Wie?quote:
Wie dan?quote:
Maak maar een topic erover zou ik zeggen.quote:
KLB / LBquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maak maar een topic erover zou ik zeggen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |