Ik kan niet in de min staan vind ik opzich wel handig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zorgtoeslag maar heb ik niks aanIk sta 21 euro in de min en ik heb mijn H&M rekening in betaling gezet voor die dag. 1 dag extra zonder geld red ik ook nog wel haha
Ook niet automatische incasso? Want dat was ditquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kan niet in de min staan vind ik opzich wel handig.
Nope maar ik krijg altijd de eerste dag van de maand geld en op donderdag.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook niet automatische incasso? Want dat was dit
Oh chillquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nope maar ik krijg altijd de eerste dag van de maand geld en op donderdag.
Dus ben eigenlijk bijna nooit blut.
Communiceren?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:17 schreef Rezania het volgende:
Godverdomme, krijg deze periode een vak gegeven door 'communicatiecoaches'. Drie keer raden wat ze niet kunnen._!
Zwemmen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:17 schreef Rezania het volgende:
Godverdomme, krijg deze periode een vak gegeven door 'communicatiecoaches'. Drie keer raden wat ze niet kunnen._!
Fietsen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:17 schreef Rezania het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:21 schreef BBQSausage het volgende:
Communicatiecoaches die niet kunnen lopen.
Dat ja, echt ongelooflijk. En die figuren hebben dan 4 jaar 'gestudeerd'.quote:
Ballonquote:
wel goedquote:
Mooi, hier ookquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:42 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
wel goeden daar ?
Mooiquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Mooi, hier ookwel laatste tijd druk met stage
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:44 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik zat 60 minuten in een kapotte trein.
quote:
Traumaquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:17 schreef Rezania het volgende:
Fopje, wat is deze? Probeer ik een keer sociaal te doen, is het weer niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |