windows 8 is niet zo heel ergquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben nu eindelijk van Windows 8 af en zit weer heerlijk op 7. Mijn leven is weer een stuk mooier geworden.
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben nu eindelijk van Windows 8 af en zit weer heerlijk op 7. Mijn leven is weer een stuk mooier geworden.
Ik vond het verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
windows 8 is niet zo heel erg
heb mijn vader windows 8 aangesmeerd en hij is best tevreden
neem hem mee anders, ik heb nog wel een oem cd van windows 8quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:05 schreef Ro-ald het volgende:
Ik wil weten hoe je je laptop helemaal leeg moet maken.
Ja is goed en dan ook nog even een goede gratis virusscanner erop zetten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
neem hem mee anders, ik heb nog wel een oem cd van windows 8
er bestaan geen goeie gratis virusscannersquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja is goed en dan ook nog even een goede gratis virusscanner erop zetten.
Godverquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
er bestaan geen goeie gratis virusscanners
ze laten altijd wel wat door
Ja weet ik veel wat voor toetsen je moest indrukkenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
"mijn trackpad doet het niet"
"meer weten over arbeids ongeschiktheidsverzerkering"quote:
Toen waren de reclames soms nog leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |