Beste lezer ,stunt u me met petities tegen rabobank , en so stunt u eigen interesse en democratie
Attentie ,Attentie , een belangrijke niues , dat u miljoenen troug kelemen kan leigen bij van executerenden .
een point van 10 sort froude dat rabobank met declaratie van rast schulden , enorm gefraudeerd en u heeft betaald en is fraude door rabobank en zijn langhanden
a.habibolahi heeft bewiesen / van enkele onderhandel verkopingen ,
en a.habibolahi is sinds CA 29 jaren veilinghouder en beëdigde taxateur in nederland . ik wet beter daan minister over veiling kosten en doorberekenen.
stunt u me met petities , mijn aangiften zijn meer als waar ? zij zijn 100 % bewiesen ,
onderhandse executie verkopingen zijn blanco check voor fraude met doublé declaraties .in laste 6 jaren zijn 200,miljoenen euro's in zaak van kropte rabobank advocaten , notarissen . deurwaarders ,veilinghouders , makelaars taakuren . allemaal beëindigde en zijn so genoemde pilaar van onzer democratie , er is denkbar dat rabobank met weten van [ LX vraag ] autoriteiten so als ministerie van financier . A.Habibolahi gat allen tegen stad Nederlands wegens .Grenzeloze steunt van staat als om rabobank gat , met alle concekewent dat weer der justitie slachtoffers [ klokke luider ] , gat op klasje juiste plan van rabobank hard slaan tot jaren gevangens straf
ik a.habibolahi ben ik nu meer van staat bank als rabobank . maar ik belief luidere tot gehord word , aan rabobank crimelenen .
a.habibolahi banket u dat u mijn mail so veer gelezen heeft .[ dekotrends tegen crimineel gedaan bij rabobank ]
hoe gek mag een ambtenaar zijn . de 2+2 = 4 is niet goed genoeg maar mooie leugens van Rabobank advocaten , onzer ambtenaren laten miljoenen gefraudeerd word .
whut