SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Fopje.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen van wie je een kloontje bent.
Lieg niet, jij gaat gewoon wat afhalenquote:
Neequote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Lieg niet, jij gaat gewoon wat afhalen
Waarquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:14 schreef Rezania het volgende:
Had vandaag trouwens college in de meest relaxte zaal ooit. Iedere stoel had een stopcontact en internetingang, en ze zaten nog lekker met voldoende beenruimte ook.
Ik ga vanavond gemarineerde drumsticks in de oven douwen.quote:
quote:
Ik zou ook gek worden als mijn huisgenoot de muziek asociaal hard zou zetten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:40 schreef Ro-ald het volgende:
Geklaagd over huisgenoot. Hij wilde zaterdagavond al om 20:30 de muziek zachter hebben
Hij stond ook niet echt hard, en we mogen in het weekend tot 00:00 beetje hard muziek luisteren. Ga in de nacht al bij andere huisgenoten zitten in het weekend. Zelf hoor ik dat wijf van hem door de weeks rond 02:00/03:00 hard kreunen omdat ze aan het neuken zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zou ook gek worden als mijn huisgenoot de muziek asociaal hard zou zetten.
Muziek luisteren is prima, maar je moet geen last van elkaar hebben.
Ik zeik ook niet als hij hard aan het lachen is met vrienden en dat hoef ik ook niet te horen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:45 schreef wietparkiet het volgende:
Ronald jouw muziek staat altijd asociaal hard![]()
godverdomme ik kreeg er koppijn van
ik val je niet aan hequote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zeik ook niet als hij hard aan het lachen is met vrienden en dat hoef ik ook niet te horen.
Dan breng jij een bezoekje aan die rampetampersquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hij stond ook niet echt hard, en we mogen in het weekend tot 00:00 beetje hard muziek luisteren. Ga in de nacht al bij andere huisgenoten zitten in het weekend. Zelf hoor ik dat wijf van hem door de weeks rond 02:00/03:00 hard kreunen omdat ze aan het neuken zijn.
Hij voelt zich toch hoogquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dan breng jij een bezoekje aan die rampetampers
Mooi laten zitten, dan flikkert hij er vanzelf een keer uitquote:
is het die gozer waar wij toen ook zaten te chillen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:53 schreef Ro-ald het volgende:
Wil best rekening houden(doe ik al) maar dan moet hij dat ook doen.
Die beetje veel over drugs praat en zo?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is het die gozer waar wij toen ook zaten te chillen?
nee die toen aan het gamen wasquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Die beetje veel over drugs praat en zo?
Nee niet die niet dat is in het andere huis.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is het die gozer waar wij toen ook zaten te chillen?
check ff je whatsapp trouwens, iemand moest wat van je hebbenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee niet die niet dat is in het andere huis.
Heb geen berichtje binnen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
check ff je whatsapp trouwens, iemand moest wat van je hebben_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |