Kijk jij sinds vandaag schaatsen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:23 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Kom op zeg, doen alsof je net zo goed kunt rijden als Bergsma & Kramer..
12:50 op het OKT. Seconde sneller dan die tijd en hij had Kramer ingepakt vandaag.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:23 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Kom op zeg, doen alsof je net zo goed kunt rijden als Bergsma & Kramer..
Dat hij het op dit moment af laat weten zegt genoeg in mijn ogen..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
12:50 op het OKT. Seconde sneller dan die tijd en hij had Kramer ingepakt vandaag.
Dat, en Kramer en Bergsma reden daar ook gewoon sneller.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:25 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Dat hij het op dit moment af laat weten zegt genoeg in mijn ogen..
Je slaat wartaal uit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:25 schreef Versegeren het volgende:
[..]
Dat hij het op dit moment af laat weten zegt genoeg in mijn ogen..
quote:
Dat zou Ritsma willenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:34 schreef DeeBee het volgende:
Godverdomme, niks van gezien.
Bazenrit van Bergsma zo te lezen, had echt nevernooit verwacht dat Kramer klop zou krijgen. Half-Ritsma syndroom wat betreft de Spelen nu voor Kramer, had al +/- 6 goud moeten hebben, sta je er met 2.
Het zijn ook allemaal wel redelijk lange gasten volgens mij. Lijkt mij dat dat meer rugbelasting geeft.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:36 schreef marcodej het volgende:
Zichzelf gewoon kapotgetrained de laatste jaren... Zoals 90% van TVM.
Enige wat daar op zou duiden is het gebrek aan progressie bij Kramer. Maar Bergsma rijdt harder hier dan Sven ooit deed, dus niet alsof Kramer geen niveau meer haalt...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:36 schreef marcodej het volgende:
Ook het snelste OWS-topic.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:36 schreef Arcee het volgende:
Wat een race van Bergsma.Die rondetijden.
Topic bij snelste 15 ooit op FOK! trouwens: http://arcee862.com/topicspeed.php
Ik wil niet weten hoeveel rondjes die de afgelopen jaren geschaatst hebben...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:36 schreef marcodej het volgende:
die topics van 29 april 2007quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:36 schreef Arcee het volgende:
Wat een race van Bergsma.Die rondetijden.
Ik denk dat Bergsma meer kilometers heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:36 schreef marcodej het volgende:
Hij geeft aan dat ie chronisch last van zijn rug heeft.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Enige wat daar op zou duiden is het gebrek aan progressie bij Kramer. Maar Bergsma rijdt harder hier dan Sven ooit deed, dus niet alsof Kramer geen niveau meer haalt...
Alleen zitten ze bij TVM wel snel aan hun top en worden niet extreem veel beter meer. Maar bij talenten die jong al bizarre tijden is dat ook wat moeilijker om progressie te blijven zien natuurlijk...
Maar die aanslagen op z'n lichaam komen ook wel door die idiote krachttrainingen vooral lijkt mij ja. Die gaan echt nergens over...
Maar Kramer weer krachttraining e.d.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk dat Bergsma meer kilometers heeft gemaakt.
Het zal hem vooral in de krachttraining van McCartney liggen, vermoed ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk dat Bergsma meer kilometers heeft gemaakt.
Doet TVM daar veel meer aan dan andere teams?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:38 schreef DeeBee het volgende:
Maar die aanslagen op z'n lichaam komen ook wel door die idiote krachttrainingen vooral lijkt mij ja. Die gaan echt nergens over...
Dat is wel echt bizar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij geeft aan dat ie chronisch last van zijn rug heeft.
Koningsafstand. Veel betere spanningopbouw.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook het snelste OWS-topic.Zijn we van het wisseltopic af. Wel ironisch dat juist de 10.000 meter topics het snelste lopen.
500 meter is voorbij als je net een berichtje getypt hebt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook het snelste OWS-topic.Zijn we van het wisseltopic af. Wel ironisch dat juist de 10.000 meter topics het snelste lopen.
Kramer heeft vast spijt dat hij na Vancouver niet naar Anema is gegaanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat is wel echt bizar.
Kleine kans dat Kramer nog een Olympische-cyclus gaat doen als ik het zo hoor. Ook gezien het stoppen van de sponsor en nieuw team wat er nog moet komen enzo...
Sowieso niet meer samen met Kemkers als hij doorgaat lijkt mij. Misschien maar mee met de marathonjongens dan?
TOPSHOWquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:36 schreef Arcee het volgende:
Ze hebben wel die stereotype Amerikaan specifiek voor hun krachtprogramma gehaald een paar jaar terug. Weet niet of het per se meer is dan bij andere teams, maar wel veel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Doet TVM daar veel meer aan dan andere teams?
Ja, dat valt mij ook op. In 2007 reed hij net zo hard als nu terwijl je volgens mij pas tussen 25 en 32 echt top bent bij het schaatsen normaal gesproken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:48 schreef DeeBee het volgende:
Wel vind ik het jammer dat Kramer amper progressie heeft gemaakt in 7 jaar en als die blessures echt het gevolg zijn van te zware training.
Kloptquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ze hebben wel die stereotype Amerikaan specifiek voor hun krachtprogramma gehaald een paar jaar terug. Weet niet of het per se meer is dan bij andere teams, maar wel veel.
Anema traint bij BAM wel meer op souplesse en ontspanning en vanuit de techniek / balans als basis heb ik het idee (zie z'n rant over de muziek in Thialf die dit aspect verpest tijdens races). Maar ach, als Kramer wint dan trekt niemand het trainen in twijfel, het is wat dat betreft erg dubbel...
Wel vind ik het jammer dat Kramer amper progressie heeft gemaakt in 7 jaar en als die blessures echt het gevolg zijn van te zware training.
Soort van.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:03 schreef roos85 het volgende:
Heeft de Televaag al gekopt dat Jorrit de titel van Sven gestolen heeft?
Ook waarschijnlijk weer de meest provocerende foto uitgekozen. Nu lijkt het net alsof Bergsma met juichen speciaal naar Sven draait.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook waarschijnlijk weer de meest provocerende foto uitgekozen. Nu lijkt het net alsof Bergsma met juichen speciaal naar Sven draait.
Ongemakkelijke foto.quote:
twitter:marctimmermans twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 17:26:54Haha, is het NOC failliet? 30k delen ze uit voor goud, 20 voor zilver 15 voor brons. Lees dat ze hier geen verzekering voor hebben. reageer retweet
Dan geven ze maar wat minder. Een premie is een leuk extra.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:14 schreef Pino112 het volgende:
twitter:marctimmermans twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 17:26:54Haha, is het NOC failliet? 30k delen ze uit voor goud, 20 voor zilver 15 voor brons. Lees dat ze hier geen verzekering voor hebben. reageer retweet
Was vanochtend ook op de radio, was wat meer dan begrootquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:14 schreef Pino112 het volgende:
Die weet dat ze vanavond uit frustratie keihard uit elkaar wordt getrokkenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:55 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Naomi denk nu al aan de sfeer in huis als straks Sven weer thuis is.
Die eerste ritten waren slaapverwekkend (denk ik, want ik ging maar een film kijken), maar die laatste twee... wow!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:46 schreef beantherio het volgende:
Tering zeg, ik ben de race nog aan het verwerken. Ik wil nooit meer horen dat een 10 km saai is.
En vooral dat zoveel verschillende schaatsers goud halen. Want een tweede medaille wordt minder beloond.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Was vanochtend ook op de radio, was wat meer dan begroot
Nee hij was niet goed genoeg vandaag, hij wist wat hij moest rijden en kon het niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik ben overigens benieuwd hoe de rit verlopen zou zijn mochten Kramer en Bergsma in de slotrit tegen elkaar gereden hebben. Ik denk dat Kramer het goud er dan toch uitgesleept zou hebben.
De 10k is de mooiste afstand als het spannend is omdat het gedurende de rit kan veranderen, maar helaas stellen de andere landen de laatste jaren teleur.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:51 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Die eerste ritten waren slaapverwekkend (denk ik, want ik ging maar een film kijken), maar die laatste twee... wow!
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik ben overigens benieuwd hoe de rit verlopen zou zijn mochten Kramer en Bergsma in de slotrit tegen elkaar gereden hebben. Ik denk dat Kramer het goud er dan toch uitgesleept zou hebben.
?quote:
Idd, dan zou het geen tijdrit, maar meer een tactische race zijn geweest.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
?
Een tegenstander fysiek of als in een tijd is nogal een verschil. Nog buiten het feit of zowel Bergsma als Kramer dan wel met hetzelfde schema in vergelijking met hun huidige race van start zouden zijn gegaan.
De Skobrev van drie/vier jaar geleden ja. Niet de Skobrev die deze OS niet vooruit te branden is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:20 schreef marcodej het volgende:
Met deze tijd van Bob had een Skobrev gewoon een medaille kunnen pakken.
Dat zei m'n huisgenoot ook al. Perfect toch, moeten ze maar niet zo laf zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:20 schreef marcodej het volgende:
Zeker de Noren hadden medailles kunnen pakken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:20 schreef marcodej het volgende:
Waardeloze race maar ik gun het hem wel, in Heerenveen heeft hij wel laten zien dat hij nog steeds goede tijden kan rijden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:45 schreef Ericr het volgende:
Bob gewoon 2 keer brons al met waardeloze races, wat een held.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |