Als hij de volgende OS al haalt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met zijn rug? Die stopt na de volgende OS.
Ik heb mijn mond nog niet open gehad. Ik adem door mijn neus.quote:
quote:
Kan je nog wat reageren hier, ik pis in mijn broek van je reactiesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:04 schreef Helpmefok het volgende:
Leuk en alles dat hij pijn zijn zere ruggetje heeft
HIJ HEEFT NOG NOOIT HARDER GEREDEN DAN DE TIJD VAN BERGSMA IN EEN LAGE BAAN LAND
Kortom SMOESJES, acteur
Jou ontgaat ook niets.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pas 40-45 minuten na te janken over zijn ruggetje, AWWWWWWWWWWW
Was nog even heel snel sympathie terugwinnen. Nou, ik heb zijn acteurlessen door
Tomatenboerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja en? Dat doet toch niets af aan m'n punt dat ik wil maken?
Met z'n klotesmoesjes. Hij rijdt voor z'n eigen begrippen notabene ook gewoon een behoorlijk nette tijd. Rot toch op man, met je rugblessure.
Maar de meeste afkeer zit 'm in het feit dat hij zo arrogant overkomt over het algemeen. Zelfvertrouwen is prima, en in het geval van Sven Kramer ook meer dan gerechtvaardigd. Maar hoogmoed komt voor de val zegt men weleens.
Volgens mij is die heel groot.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb mijn mond nog niet open gehad. Ik adem door mijn neus.
Boeiendquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Met z'n klotesmoesjes. Hij rijdt voor z'n eigen begrippen notabene ook gewoon een behoorlijk nette tijd. Rot toch op man, met je rugblessure.
Maar de meeste afkeer zit 'm in het feit dat hij zo arrogant overkomt over het algemeen. Zelfvertrouwen is prima, en in het geval van Sven Kramer ook meer dan gerechtvaardigd. Maar hoogmoed komt voor de val zegt men weleens.
Hangt er van af of Johan Derksen imiteren olympisch wordt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al dat zure, trieste gehaat op iemand die gewoon 2 gouden medailles, 2 zilveren en 2 bronzen heeft gehaald.
Dat kunnen jullie natuurlijk ook allemaal
Wat. Mijn mond of mijn neus. Je bent erg onduidelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens mij is die heel groot.
[ afbeelding ]
Kwaliteit, deze post heeft het.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:06 schreef Tomatenboer het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
huilie huilie we hebben weer 3 medailles, wat wil je nog meer?
Je taille.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat. Mijn mond of mijn neus. Je bent erg onduidelijk.
Wat moet hij dan doen? In volledige panische paniek rondjes rennen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:08 schreef Redefine het volgende:
Ik verbaas me dan wel over zijn relaxtheid, onder andere met die selfie van vanochtend.
Dit dusquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zag al dat het Berggod was toen ik stiekem naar een scherm keek bij de Media Markt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Over 10 minuten begint de beslissende rit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |