Precies, als hij 4 dagen geleden zegt last van zijn rug te hebben dan krijg je 4 dagen lang daar vragen over...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat dat afleidt van wat hij nog moet doen
Dat zei hij zelf ook net, aan het einde van het interview.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:04 schreef Helpmefok het volgende:
Leuk en alles dat hij pijn zijn zere ruggetje heeft
HIJ HEEFT NOG NOOIT HARDER GEREDEN DAN DE TIJD VAN BERGSMA IN EEN LAGE BAAN LAND
Kortom SMOESJES, acteur
Hij zegt toch ook dat hij, zelfs als hij fit was, nog maar had moeten zien of hij dan wel eerste had kunnen worden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:04 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Nu vind ik het ook gewoon lekker dat Kramer verloren heeft. Wees toch een man en steek die smoesjes in je hol. Je bent er gewoon afgereden door een marathonschaatser. Deal with it. Pussy.
Dat had Bergsma ook niet, kulargument.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:04 schreef Helpmefok het volgende:
HIJ HEEFT NOG NOOIT HARDER GEREDEN DAN DE TIJD VAN BERGSMA IN EEN LAGE BAAN LAND
Kortom SMOESJES, acteur
nou nou doe even normaal man, gek mensquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:04 schreef DeLuna het volgende:
Die simpele zielen hier. Zal ik verdomme jullie rug slopen en je dan een 10km laten schaatsen in die houding. Sterkte ermee.
Heey Naomi!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:04 schreef DeLuna het volgende:
Die simpele zielen hier. Zal ik verdomme jullie rug slopen en je dan een 10km laten schaatsen in die houding. Sterkte ermee.
Dat zegt hij zelf toch ookquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:04 schreef Helpmefok het volgende:
Kortom SMOESJES, acteur
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:03 schreef remcoP het volgende:
[..]
Zou best awesome zijn, super G op een snowboard.
Daarom kun je ook beter sprinter worden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:04 schreef DeLuna het volgende:
Doe is normaal joh. Vervelende user ben jij zegquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:04 schreef Helpmefok het volgende:
Kortom SMOESJES, acteur
Dat zegt 'ie toch zelf ook, pannenkoek.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:04 schreef Helpmefok het volgende:
Kortom SMOESJES, acteur
HMFquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:04 schreef Helpmefok het volgende:
Kortom SMOESJES, acteur
Ja dat dikgedrukte gekutschreeuw van je is dus precies wat hij zelf zegt. Luisteren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:04 schreef Helpmefok het volgende:
Kortom SMOESJES, acteur
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:04 schreef Helpmefok het volgende:
Kortom SMOESJES, acteur
Ligt aan hoe zijn rug het gaat houden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:05 schreef SSJKliko het volgende:
Kan Sven realistisch gezien nog goud halen over 4 jaar? Dan is hij 31 toch?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:04 schreef DeLuna het volgende:
Alsof hij dat zomaar even verzint. Zijn hele 'team' rondom hem heeft waarschijnlijk ook gewoon weet van zijn rugproblemen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alleen slechte verliezers, met zulke redenen komen achteraf
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:04 schreef DeLuna het volgende:
Dat zeker.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Daarom kun je ook beter sprinter worden.
Ben jij zo'n tiep die alles van Peter van Opdorp shared?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:04 schreef DeLuna het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]![]()
![]()
En nou weer naar je inrichting
Over 8 jaar zelfs nog wel, Bob is 37 jaarquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:05 schreef SSJKliko het volgende:
Pas 40-45 minuten na te janken over zijn ruggetje, AWWWWWWWWWWWquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:05 schreef alors het volgende:
[..]
HMF
Maar goed, je moet wel luisteren naar wat Sven zei, want die gaf gewoon toe dat hij die tijd ook nog nooit had gereden.
Kan prima. Groothuis is 32 en dan is de 1000 meter ook nog een veel snellere afstand.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:05 schreef SSJKliko het volgende:
Dat is wel een beetje dubbel idd. Aan de ene kant zeggen dat Bergsma goed was, en aan de andere kant zeggen dat hij weet waar het aan lag.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:05 schreef eQuaL het volgende:
Hij had hier gewoon niet mee naar buiten moeten komen als hij het zelf geen excuus zou vinden. Slaat nergens op om dan droog te beweren in dat interview dat hij wist waar het aan lag.
Met zijn rug? Die stopt na de volgende OS.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:06 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Over 8 jaar zelfs nog wel, Bob is 37 jaar
Die reden hier niet onder de 12:50quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:04 schreef Szura het volgende:
Ik had de heren aan tafel wel willen horen als Swings/Lee/Skobrev dit verhaal had gehouden
Dat jij je mond houdt. Gek.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee. Dat zei hij niet. Ben je doof ofzo.
Ja en? Dat doet toch niets af aan m'n punt dat ik wil maken?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:04 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hij toch ook. Dat zegt ie nota bene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |