Hehehe goeie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:46 schreef remlof het volgende:
Maar zijn je inbrekende maten waar je voor op wacht stond nog weggekomen?
Je gelooft dit toch niet echt mag ik hopen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:22 schreef Nat-Water het volgende:
Je gedroeg je blijkbaar verdacht, en je reactie heeft ook niet geholpen natuurlijk. En je mag er wel van uitgaan dat die agenten wel weten wat ze zeggen, en of dat rechtsgeldig is - ze moeten dit elke dag doen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:20 schreef Plantagehouder het volgende:
ts is een soeverein mens van vlees en bloed
Lijkt me sterk, aangezien men een verdachte ook op de kleding kan visiteren. Op zoek naar gereedschap of buit bv.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:32 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Niet zonder opgaaf van reden, ze geven de reden dan toch ook gewoon aan? Namelijk "we zijn opzoek naar een inbreker" is dan de reden.
tuurlijk gelooft ie dat, ongeletterd nederland is nog steeds afgehankelijk van rtl nieuws voor hun kennisquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:51 schreef Phlogi2013 het volgende:
[..]
Je gelooft dit toch niet echt mag ik hopen?
Tis namelijk kolder.
Je moet idd horende doof en ziende blind zijn om zo'n uitspraak te doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
tuurlijk gelooft ie dat, ongeletterd nederland is nog steeds afgehankelijk van rtl nieuws voor hun kennis
Nou, ik was eigenlijk wel klaar, maar jij vond het nodig om er nog op te reageren en je mening te ventilerenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:48 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Ik heb je verhaal ook gewoon zijn loop laten gaan, maar heb het afgekapt toen het nutteloos werd in de discussie.
Ik wil helemaal niets afdoen aan je verhaal, en ja ik ben het met je eens verkrachting is erg en er is een risico.
zullen we weer richting de discussie van dit topic gaan?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, ik was eigenlijk wel klaar, maar jij vond het nodig om er nog op te reageren en je mening te ventileren.
Vind ik te drastisch dat verlies van zelfrespect. Je kan het onnodig moeilijk maken voor jezelf en eindigen met een boete of erger. Ik weet niet dat zo lekker is voor je zelfrespect.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:11 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Scheelt een hoop, kost een beetje zelf respect.
Gheghequote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:24 schreef very het volgende:
[..]
Jij kan me niet verplichten on topic te gaan.
Ik ken mijn rechten
Dit dus.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:27 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Tuurlijk ik ben wel weer een bijdehand pisvendje.
Tja maar dan zijn de woorden altijd wel zo te verdraaien om een "reden" te hebben, dus kunnen we net zo goed die hele regel dat er een reden moet zijn schrappen.
Eens is nogal dramatisch gesteld, nouja of in de nacht rondspoken erbij hoort vraag ik me af voor zover ik weet is de wet daar niet duidelijk over.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:59 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Vind ik te drastisch dat verlies van zelfrespect. Je kan het onnodig moeilijk maken voor jezelf en eindigen met een boete of erger. Ik weet niet dat zo lekker is voor je zelfrespect.
Ik ben niet tegen je principe hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar alles wat niet normaal is is verdacht, blijkbaar hoort daar midden in de nacht rondspoken ook bij.
dus ik mag niet eens naar mijn werk toe van jou? maak je mijn loon zo even over dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:59 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Vind ik te drastisch dat verlies van zelfrespect. Je kan het onnodig moeilijk maken voor jezelf en eindigen met een boete of erger. Ik weet niet dat zo lekker is voor je zelfrespect.
Ik ben niet tegen je principe hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar alles wat niet normaal is is verdacht, blijkbaar hoort daar midden in de nacht rondspoken ook bij.
Naar je werk gaan / In de nacht (buiten) werken is toch wel anders dan een beetje in de nacht buiten chillen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dus ik mag niet eens naar mijn werk toe van jou? maak je mijn loon zo even over dan?
Ik heb niet moeilijk gedaan maar de agente, ik was niet de initiator.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:04 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Hmm ik vind persoonlijk dat je beetje moeilijk hebt lopen doen...
Ik ben ook wel eens random om me id gevraagd.. boeiend... gezellig babbeltje gemaakt, id gecontroleerd en een fijne nacht gewenst... niet zo moeilijk toch?
Er blind van uit gaan dat 'de agenten toch wel gelijk hebben'.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:22 schreef Nat-Water het volgende:
Je gedroeg je blijkbaar verdacht, en je reactie heeft ook niet geholpen natuurlijk. En je mag er wel van uitgaan dat die agenten wel weten wat ze zeggen, en of dat rechtsgeldig is - ze moeten dit elke dag doen.
Maar wat is er erg aan om je id te laten zien dan?, ik heb dat echt nooit kunnen begrijpen waarom mensen daar zo moeilijk over doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:07 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Ik heb niet moeilijk gedaan maar de agente, ik was niet de initiator.
Ik heb geen actieve stappen ondernomen.
ts was het aan fietsen, geen bommen maken op een parkbankjequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:05 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Naar je werk gaan / In de nacht (buiten) werken is toch wel anders dan een beetje in de nacht buiten chillen.
Maar ik maak het wel over joh, wat is je giro nummer?
Dat zou moeten kunnen, ik ben gelukkig geen rechtsgeleerde. Maar Het vervelde punt is dat als de politie het op dat moment verdacht vindt ze je kunnen vragen naar je ID. Met welke kutsmoes dan ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:02 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Eens is nogal dramatisch gesteld, nouja of in de nacht rondspoken erbij hoort vraag ik me af voor zover ik weet is de wet daar niet duidelijk over.
stuur even een foto van je hoofd, en je zusje op danquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:07 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Maar wat is er erg aan om je id te laten zien dan?, ik heb dat echt nooit kunnen begrijpen waarom mensen daar zo moeilijk over doen.
Zeg ook ergens dat ik het een kekke actie vind van de pliesie, maar ts maakt het zichzelf onnodig moeilijk. Het had erger kunnen aflopen, hadden ze 'm echt willen fokken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ts was het aan fietsen, geen bommen maken op een parkbankje
ze, net als ik, kan het altijd vragen, vragen staat vrijquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:07 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Dat zou moeten kunnen, ik ben gelukkig geen rechtsgeleerde. Maar Het vervelde punt is dat als de politie het op dat moment verdacht vindt ze je kunnen vragen naar je ID. Met welke kutsmoes dan ook.
Omdat het onschuldig genoeg is om moeilijk over te doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:07 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Maar wat is er erg aan om je id te laten zien dan?, ik heb dat echt nooit kunnen begrijpen waarom mensen daar zo moeilijk over doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |