quote:
bedankttquote:
En zoiets? In 13 minuten krijg je zowat elke variatie. Jammer dat Opeth tegenwoordig homo muziek maakt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ga niet in dat lege vlak staan dan, maar mee rennen doe ik welEn in zo'n klein zaaltje als de Melkweg kan het nooit een grote worden. Heb het in 013 bij caliban ook wel eens gedaan, ook een redelijke kleine zaal dus kan niet veel kwaad.
Op een groot plein op een festival zou ik het niet doen denk ik, of ik moet erg dronken zijn.
Maar black metal luister ik niet, ik hou meer van de bass breakdowns en shitBeetje de simpele metal zeg maar.
Het is tijd voor de geaccepteerde mannen panty. We laten het Zweedse boek achter ons, een nieuwe gat in de markt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:26 schreef supersof het volgende:
[..]
uh ja
ik doe dat elke week wel een keer
ook in de winter
neequote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En zoiets? In 13 minuten krijg je zowat elke variatie. Jammer dat Opeth tegenwoordig homo muziek maakt.
[..]
Het is tijd voor de geaccepteerde mannen panty. We laten het Zweedse boek achter ons, een nieuwe gat in de markt.
Opeth is goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En zoiets? In 13 minuten krijg je zowat elke variatie. Jammer dat Opeth tegenwoordig homo muziek maakt.
[..]
Het is tijd voor de geaccepteerde mannen panty. We laten het Zweedse boek achter ons, een nieuwe gat in de markt.
Zitten wel goede stukken in jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Hoi Murdera. Waren wij niet ooit een hoogstaand team in Diablo?quote:
Mwa... wel erg rustig en lief tegenwoordig.quote:
Oh spijtig. Ik dacht eindelijk een gat in de markt te hebben gevonden. Zo'n gevoel van vrijheid zou het opleveren.quote:
Soms is rustig en lief leukquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Murdera. Waren wij niet ooit een hoogstaand team in Diablo?
Samengevat, het slechtste gameteam ooit?
[..]
Mwa... wel erg rustig en lief tegenwoordig.
Maar niet een geheel album wetende wat ze ooit deden. Ze waren juist vooruitstrevend en uniek in hun bizarre afwisseling in hun nummers/albums. Nu is het allemaal meer van hetzelfde, 13 in een dozijn etc.quote:
Nee dat niet. Heb eigenlijk ook helemaal niet naar het nieuwe album geluisterd verder dus zou het niet weten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar niet een geheel album wetende wat ze ooit deden. Ze waren juist vooruitstrevend en uniek in hun bizarre afwisseling in hun nummers/albums. Nu is het allemaal meer van hetzelfde, 13 in een dozijn etc.
Al luistert het prima weg hoor, maar dat doet wel meer.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb de SC weer vermoord. Ik bood jullie nog de kans je eigen muziek te posten, nu is het te laat.
Tijd om wat te eten.
draaiende poezen UI bedoel jequote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof jij mijn enthousiasme niet op prijs stelt. Met je gedraaide poezen UI.
quote:
quote:
Je moet gewoon een vrouw zoeken die goed is met cijfers, dan kan zij de boekhouding doenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wel leuker dan een knipperende.
[..]Nu maar hopen dat je enthousiasme blijft hangen bij een wiskundeloze vervolgopleiding. Haalt toch al een hoop druk weg.
Een beetje wiskundigekennis bezitten kan nooit kwaad zelfs niet op het niveau van een 5.
Ik zie mijzelf als zitten in de verre toekomst mocht ik ooit kinderen krijgen"Ja uhm, ga maar naar je moeder met je brugklas huiswerk"
AAAAAAH JAAAAAquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Murdera. Waren wij niet ooit een hoogstaand team in Diablo?
Samengevat, het slechtste gameteam ooit?
Dus Sof, hoe ben jij met cijfersquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Je moet gewoon een vrouw zoeken die goed is met cijfers, dan kan zij de boekhouding doen
Later, nu even weg.quote:
Heel slechtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus Sof, hoe ben jij met cijfers![]()
[..]
Later, nu even weg.
Had ik moeten afsluiten met rawr?quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
AAAAAAH JAAAAAZoveel gelachen toen
nee hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had ik moeten afsluiten met rawr?
[..]Moest weer lachen toen ik eraan terugdacht. We hebben een avond zitten kloten zonder ook maar een centimeter progressie te boeken en vonden het nog daadwerkelijk leuk ook
Oh.quote:
Helpt ook niet mee dat de smileys niet meer werken natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:37 schreef supersof het volgende:
!
hoe ze hier typten
http://forums.marokko.nl/(...)he-rekenmachine.html
maar goed, wel het antwoord kunnen vinden
waarom doe je me naquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh.
[..]
Helpt ook niet mee dat de smileys niet meer werken natuurlijk.
Ik begin goed te worden in UI's maken. Het draai effect lukt mij ook.
oh okequote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet. Ik keek enkel of ik het kon.
2 bans 'maar' toch?quote:
HBOquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 bans 'maar' toch?
Kennelijk ben ik de enige met vakantie in deze week, of gewoon de enige die vakantie deels op FOK! doorbrengt.
'HBO' schrijven als 'wo' student daar waar het overduidelijk 'hbo' isquote:
Bedankt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'HBO' schrijven als 'wo' student daar waar het overduidelijk 'hbo' is
Verder heb je wel gelijk
fokkie jc mutoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 bans 'maar' toch?
Kennelijk ben ik de enige met vakantie in deze week, of gewoon de enige die vakantie deels op FOK! doorbrengt.
Oh. Ik dacht dat Fok-it zijn ban afgelopen was.quote:
Geen probleem.quote:
Vanavond volgens mij.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat Fok-it zijn ban afgelopen was.
Zoals verwacht een goed gevoel over Frans?
[..]
Geen probleem.
Jouw UI heeft 3 effecten. Die van mij slechts 1.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:35 schreef Etsu het volgende:
Zo, LR en ik zijn weer één door de UI's. Is dat probleem ook weer verholpen.
vanavond pasquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat Fok-it zijn ban afgelopen was.
Zoals verwacht een goed gevoel over Frans?
[..]
Geen probleem.
quote:
Ik wil, moet en zal je hart veroveren. Littlerabbit mag jouw hart niet krijgen en ik ga alles eraan doen om te zorgen dat hij het niet krijgt. Daarvoor ben jij mij te dierbaar.quote:
Ik betwijfel of een van jullie wel mijn hart kan veroveren. Ik val niet op homo's.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil, moet en zal je hart veroveren. Littlerabbit mag jouw hart niet krijgen en ik ga alles eraan doen om te zorgen dat hij het niet krijgt. Daarvoor ben jij mij te dierbaar.
Heb jij je muts ook wel eens tegen de wind in ?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit brengt de sfeer wel terug.
jaquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik betwijfel of een van jullie wel mijn hart kan veroveren. Ik val niet op homo's.
Relaxed, mn nieuwe laptop is binnenquote:
Chillquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Relaxed, mn nieuwe laptop is binnen![]()
Ik draag zowel geen figuurlijke als letterlijke mutsen. Wel ben ik online in Diablo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heb jij je muts ook wel eens tegen de wind in ?
Het mij goedquote:
Jaquote:
picsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja
Met allemaal kleurtjes in het toetsenbord
Nice, ik was net ook even online.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik draag zowel geen figuurlijke als letterlijke mutsen. Wel ben ik online in Diablo.
Monk gemaakt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nice, ik was net ook even online.
zit je in de beta of zit je gewoon je oude char te rapen ?
nice, dm me je friend ding even dan ga ik met je meelevelen als je zin hebtquote:
quote:
Littlerabbit#2996, is al 54 overigens.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nice, dm me je friend ding even dan ga ik met je meelevelen als je zin hebt
wooow vetquote:
nice, ik kom zo even online.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Littlerabbit#2996, is al 54 overigens.
je kan de kleur zelf instellen. ik heb hem Groen Wit Groen momenteelquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:53 schreef supersof het volgende:
[..]
wooow vet
is het altijd gekleurd?
nicequote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je kan de kleur zelf instellen. ik heb hem Groen Wit Groen momenteel
quote:Het woord 'kut' komt van 'korte urine trechter'. Zo komt het woord 'lul' van 'lange urine leider'.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:59 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.quest.nl/artik(...)-wist-over-je-vagina
Rawrrrrrquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Gelukkig maar.
[ afbeelding ]
wat is leukerquote:
Qua homouitgaansgelegenheden? Amsterdam.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:03 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is leuker
amsterdam of utrecht?
qua studerenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Qua homouitgaansgelegenheden? Amsterdam.
Qua geboortestad? Utrecht, want daar ben ik geboren.
Qua winkelen? Amsterdam.
Qua centraal? Utrecht.
...
hey teefquote:
Geen flauw idee eigenlijk. Ik heb me nooit in verdiept en ik weet niet hoe de kwaliteit en het niveau op de hogescholen in die steden is.quote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:05 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik even mijn Username sherlocken en kom ik er dus achter dat mensen denken dat ik een kloon van van Advanced_fapper?Wie de fuck is dat?? Dit is ook mijn enige account
waar woon jij?quote:
Oke, toch bedankt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen flauw idee eigenlijk. Ik heb me nooit in verdiept en ik weet niet hoe de kwaliteit en het niveau op de hogescholen in die steden is.
?quote:
ooh okequote:
picsquote:
ik wil er een van je hoofdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zoek maar ergens in US, pagina 4 volgens mij
quote:
mexquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoi lokpost. Ik ben geen kloon!
Nouen. Zolang je maar gezogen wordt, is het toch oke?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Verdomme 350 kilometer verderop man
Door een vrouw jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouen. Zolang je maar gezogen wordt, is het toch oke?
Hoi Sofquote:
ok, excusesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoi lokpost. Ik ben geen kloon!
hoe gaat hetquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoi Sof
[..]
ok, excuses
Ik las dat Tjacka geen mod meer is
Ik zeg het ook nooit, hoefde minder te typen. Toch bedankt voor je mening.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt de aids onder de afkortingen. Al is dat bij de meeste afkortingen van steden wel zo.
waarom niet?quote:
Ik spreek niet in meningen. Wat ik zeg is waarheid.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zeg het ook nooit, hoefde minder te typen. Toch bedankt voor je mening.
Ik ook niet, maar we moeten toch door met ons onlineleven.quote:
saaiquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:21 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom niet?
en waarom kom je dan toch?
oh okequote:
ja ikquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:23 schreef xcachet het volgende:
Denk dat ik zaterdag naar de Primark ga. Iemand daar wel eens geweest?
Schijnen leuke dierenpakken te hangen. Tip van het huis.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:23 schreef xcachet het volgende:
Ohjaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schijnen leuke dierenpakken te hangen. Tip van het huis.
Haha, ik durf te stellen dat je niet hebt durven vertellen wat jouw vriend allemaal in zijn apenpak doetquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ohja
Had vandaag iets grappigs:
Vriendin van mij uit mijn klas: "Maaike kijk dit!"
Ik: "huh wie is dat?"
Vriendin: "Mijn vriend in zijn apenpak, hij is zo de piste af gegaan"
Ik: "oh hahahaha, mijn vriend heeft ook een apenpak"
Vriendin: ""
Ga naar PartyFlock danquote:
ja, zaterdag nog.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:23 schreef xcachet het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:54 schreef supersof het volgende:
hallo SGY
jij had de laatste post in de jng sc
jij bent vervelend
ik ga je negeren
doei
Geen idee eigenlijk. Behalve cammenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha, ik durf te stellen dat je niet hebt durven vertellen wat jouw vriend allemaal in zijn apenpak doet
Hoiquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:27 schreef Chizu het volgende:
[..]
Ga naar PartyFlock dan
Grapje je bent veel te lief om weg te gaan
(Goed om je weer te zien btw)
Zijn daar leuke dingen te koop of viel het tegen?quote:
Ja, zijn veel kleren, heel verschillend. Sowieso heerlijke pyjama's. En gewoon ff daar kijken is al leuk. Al moet je niet in de vakantie gaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Behalve cammen
[..]
Hoi
wie ben jij?
[..]
Zijn daar leuke dingen te koop of viel het tegen?
oh, ik wilde zaterdag gaan. Dan heb ik vrij en moet ik toch die kant op. Maar dan is het net vakantiequote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, zijn veel kleren, heel verschillend. Sowieso heerlijke pyjama's. En gewoon ff daar kijken is al leuk. Al moet je niet in de vakantie gaan.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:32 schreef xcachet het volgende:
Vandaag trouwens weer bovenleiding in A'foort kapot. Klasgenootje moest via Den Haag![]()
ALTIJDquote:
valt wel meequote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat ligt vlakbij harderwijk, dus dacht ff.
En dit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Spullen van de Primark gaat altijd vet snel kapot. En pasvorm is vaak ook bagger.
Volgens mij klinkt een verhaal "Ja hij cammed in een apenpak met wildvreemden vanuit zijn bed" voor de meeste mensen toch al ietwat vreemd in de orenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Behalve cammen
Ja dat is denk ik wel bekendquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Spullen van de Primark gaan altijd vet snel kapot. En pasvorm is vaak ook bagger.
Ja ach, wat moet ik hier nou op zeggen lrquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij klinkt een verhaal "Ja hij cammed in een apenpak met wildvreemden vanuit zijn bed" voor de meeste mensen toch al ietwat vreemd in de oren
Weinig. Aangezien ik mij in die 2 weken ook zeer frequent liet zien. Al had ik geen apenpak aan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ach, wat moet ik hier nou op zeggen lr
Uhu.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat is denk ik wel bekendMaar daar is de prijs dan ook naar.
Ik ben ziek en zit met studiegezeikquote:
Ja als ik naar Tjacka ga dan kom ik ook langs Amsterdam. Maar dan koop ik veel te dure kledingquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhu.Maar laatst wel nieuwe tas gehaald daar. #yolo
Enne... als je gaat winkelen, ga dan naar Amsterdam of Rotterdam.
R'damquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhu.Maar laatst wel nieuwe tas gehaald daar. #yolo
Enne... als je gaat winkelen, ga dan naar Amsterdam of Rotterdam.
Dure smaak alles.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja als ik naar Tjacka ga dan kom ik ook langs Amsterdam. Maar dan koop ik veel te dure kleding
Ken er de weg alleen niet, da's minder.quote:
gewoon trein bij r'dam alexander uitstappen, dan richting beneden en dan linksaf, schuifdeuren door, alexandrium in, beetje rechtdoor, dan linksaf, dan rechtsaf, rechtdoor, dan rechtsaf, dan rechtdoor, naar beneden, zie je de Mac, dan linksaf en daar ben je bij primark.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dure smaak alles.
[..]
Ken er de weg alleen niet, da's minder.
Nee dat is raar. Dure smaak. Iets wat lelijk is kan goedkoop zijn en duur.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dure smaak alles.
[..]
Ken er de weg alleen niet, da's minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.amen![]()
Jonge STATUS TOGquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee dat is raar. Dure smaak. Iets wat lelijk is kan goedkoop zijn en duur.
Ooh, ik was daar zaterdagquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh, ik wilde zaterdag gaan. Dan heb ik vrij en moet ik toch die kant op. Maar dan is het net vakantie
Zal aan je denken als ik daar ben bbyquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ooh, ik was daar zaterdagfijnste primark waar ik tot nu toe ben geweest
Als je toch die kant op moet zou ik er gewoon heen gaan.
fok is er altijd voor je in barre tijdenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben ziek en zit met studiegezeikKon dus wel eens beter.
Maar FOK! is altijd top
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:53 schreef xcachet het volgende:
Wat een stilte weer.
Dit bedoel ik nou met saai.
FOK!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
fok is er altijd voor je in barre tijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JA SORRY HOOR IK KOM AL 2 DAGEN NIET BUITEN OM TE FOK!KENquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:53 schreef xcachet het volgende:
Wat een stilte weer.
Dit bedoel ik nou met saai.
Enkel als je met 100 euro biljetten uit je portemonnee loopt he. Primark kleding zonder geld is nog altijd het minste.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:50 schreef xcachet het volgende:
Is meer van "hij HAD geld" maar nu een gucci riem
nu is het "ik HEB geld" want primark kleding
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:57 schreef xcachet het volgende:
haha ik heb nu ditIk heb met allemaal soorten PorschesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zal aan je denken als ik daar ben bby
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:44 schreef xcachet het volgende:
bedankt voor mijn tijdsverspillingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.amen
en dat meen ik want ik zoek alles om nu niet te hoeven lerenOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JA SORRY HOOR IK KOM AL 2 DAGEN NIET BUITEN OM TE FOK!KEN
[..]
Enkel als je met 100 euro biljetten uit je portemonnee loopt he. Primark kleding zonder geld is nog altijd het minste.
ook leukquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik heb met allemaal soorten Porsches
bedanktquote:
loveu2quote:
geen dankquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:00 schreef supersof het volgende:
[..]
bedankt voor mijn tijdsverspilling
en dat meen ik want ik zoek alles om nu niet te hoeven leren
Zo populair, zoveel aandacht, zo jaloersquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja true
[..]
ook leuk
[..]
bedankt
[..]
loveu2![]()
[..]
geen dank
Haha, ik moest wel meequote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo populair, zoveel aandacht, zo jaloers![]()
Ga je straks op eigen houtje voetbal kijken, of houd je het toch maar bij het af en toe meegaan?
Ik moet echt wat sociaals gaan doen. Straks word ik nog topposter vandaag na mijn Olympische spelen spam.
ik niet.quote:
Daar ga ik voor dan. Al gingen de topics dusdanig hard dat iemand mij wel ontstijgt ben ik bang. Mijn superleuke grappen kwamen ook niet meer doorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, ik moest wel meeMaar vind het leuk hoor
![]()
Kijk soms op zondag bij mijn opa en oma. Maar ben het na 1,5 wel zat ja
Dan heb jij vandaag de gouden plak als poster van het forum
DOOR POSTEN DAN ! ! ! ! !quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar ga ik voor dan. Al gingen de topics dusdanig hard dat iemand mij wel ontstijgt ben ik bang. Mijn superleuke grappen kwamen ook niet meer door![]()
Maar ik ben ook wel ietwat voetbalmoe eigenlijk. Al ga ik dit weekend wel weer gewoon.
Heb jij het ooit echt op prijs gesteld dan? Al heb ik wel voor je gevochten in VBL dus beter van welquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
DOOR POSTEN DAN ! ! ! ! !
Ik denk dat ik voetbal ook wel zat word.
Ik ben paardenmeisjequote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij het ooit echt op prijs gesteld dan? Al heb ik wel voor je gevochten in VBL dus beter van wel
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:14 schreef xcachet het volgende:
in VBL kreeg ik aandacht
maar zelfs op hun ben ik al uitgekeken
Hoe is het gegaan met je gitaar?quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:17 schreef supersof het volgende:
Ik moet dus een Frans boek lezen over een man die gaat trouwen met een vrouw maar zijn kat en die vrouw mogen elkaar niet. En dan gooit die vrouw de kat van het balkon, maar de kat blijft leven. En dan krijgen ze ruzie en scheiden ze en gaat die man weg met de kat
lrquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He, he. Toen jij die VBL-ban kreeg heb ik voor je gestreden als enige. Ere wie eer toekomt
Handdoek om de onderkant, helemaal ingetapet, tas er omheen, sjaal om de bovenkant gebonden en gaan met die banaan. Kreeg wat rare blikken en ik zag er denk ik inderdaad uit als een zwerver maar heelhuids aangekomen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan met je gitaar?
goed zoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Handdoek om de onderkant, helemaal ingetapet, tas er omheen, sjaal om de bovenkant gebonden en gaan met die banaan. Kreeg wat rare blikken en ik zag er denk ik inderdaad uit als een zwerver maar heelhuids aangekomen.
Ik wil letterlijk zijn ballen eraf hakken en in ogen eruit rukken en in een grasmaaier stoppen.quote:
De superioriteits gevoel kaart spelende op een totaal nutteloos subforum. Prima troll toch wel van wat ik zie in sherlock. Jou jaagt hij op de kast in ieder geval.quote:
Spelen zelf ook gelukt?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Handdoek om de onderkant, helemaal ingetapet, tas er omheen, sjaal om de bovenkant gebonden en gaan met die banaan. Kreeg wat rare blikken en ik zag er denk ik inderdaad uit als een zwerver maar heelhuids aangekomen.
Tof. Meteen even Seven Nation Army geleerd natuurlijkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
goed zo
wat vond je broertje er van?
linkje van het topic waardoor jij zo over hem denktquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil letterlijk zijn ballen eraf hakken en in ogen eruit rukken en in een grasmaaier stoppen.
Tering, wat een debiel is dat.
Wat is datquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tof. Meteen even Seven Nation Army geleerd natuurlijk
Ik zet toch niet voor niks geen punt in zijn username? En jij bent weer een of andere achterlijke, kinderachtige betweter die dat toch doet en nu kan hij dus sherlocken en dan komt hij hierquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zet toch niet voor niks geen punt in zijn username? En jij bent weer een of andere achterlijke, kinderachtige betweter die dat toch doet en nu kan hij dus sherlocken en dan komt hij hier
White stripes. Meest uitgekauwde nummer ooit zo langzamerhandquote:
ooh ja dat ken ik welquote:
Life2.0quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zet toch niet voor niks geen punt in zijn username? En jij bent weer een of andere achterlijke, kinderachtige betweter die dat toch doet en nu kan hij dus sherlocken en dan komt hij hier
Een van de meest herkenbare dingen die je kunt spelen op een bas en hartstikke makkelijk. Perfect voor de beginner. Ik ben op mijn gitaar ook ooit begonnen met Smells Like Teen Spirit en Boulevard of Broken Dreams, iedereen wel denk ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
White stripes. Meest uitgekauwde nummer ooit zo langzamerhand(En daarom ook direct geleerd door Tchock)
Tuurlijk Blauwetijger, tuurlijk. Nee echt ik geloof je. Sterker nog vanaf nu zie ik je als mijn profeet. Zoveel waarheden kunnen enkel door god ingegeven zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hahaha ik dacht ik help even![]()
Nee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:25 schreef supersof het volgende:
lr, zal ik een maand zonder internet gaan leven?
Lukt je niet mangggquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:25 schreef supersof het volgende:
Waarom niet?quote:
Nee. Win je helemaal niks mee, maand zonder FOK! kan je allicht proberen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:25 schreef supersof het volgende:
Ik ga het maar een maand doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/longrea(...)den-hij-had-het-mis/
Wat krijg ik van je als het me lukt?quote:
Het enige wat me tegen houdt is dat inso bijna terug komt en ik er dan niet ben.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Win je helemaal niks mee, maand zonder FOK! kan je allicht proberen.
DOE HET NIET, NEE SOF NEEEEE
Foto van mijn hoofdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat krijg ik van je als het me lukt?
ik wil meerquote:
Aww. Zo zwaar?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:28 schreef Crack_ het volgende:
Jaaa. Half hoor, zo druk
. Gisteren om half acht mn bedje uit (dat was nog uur vroeger dan normaal) en om half 11 's avonds pas thuis HALP
Hoop 't nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aww. Zo zwaar?
Blijft het zo zwaar?
Wat bereik je om een maand geen internet te gebruiken? Voor mij valt het een beetje onder Spatie zijn Nofap onzin. Je overwint er wellicht iets geestelijk mee, maar wat dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Het enige wat me tegen houdt is dat inso bijna terug komt en ik er dan niet ben.
quote:
ja een maand niet fokken kan welquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat bereik je om een maand geen internet te gebruiken? Voor mij valt het een beetje onder Spatie zijn Nofap onzin. Je overwint er wellicht iets geestelijk mee, maar wat dan?
Stoppen met FOK! kan daarentegen altijd. FOK! vreet tijd in zijn veelzijdigheid. Maar laten we eerlijk zijn, zelfs dan zoek je wel andere afleiding/dingen om je tijd mee te verdoen als je daar nu al last van hebt.
Mis je wel hier hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoop 't niet. Gewoon hele omslag.. 8u per dag werken en 3u reizen is gewoon wennen
.
Weet nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mis je wel hier hoor
Alles goed gekomen met de laptop en alles?
Niet alleen whatsapp. Of je het nou wil of niet de huidige maatschappij/sociaal contact is grotendeels om internet heengebouwd. Maar als jij een maand wil stoppen met FOK! moet je het proberen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja een maand niet fokken kan wel
whatsapp is wel heel handig
Voor wie zijn we?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik. De toetertjes zijn al uit de kast gehaald.
Jeequote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet. Heb nog geen nieuwe en hij was toch niet verzekerd maar ik krijg zelf ook geen rekening
. Maargoed.. dat komt volgens mij dus wel goed
![]()
.
Ahw. Hoe gaat het met jou dan?
Geen voorkeur vanavond. Als ze beiden spelen zoals ze kunnen wordt het gewoon een mooie open wedstrijd. Ik verwacht wel een 3-1 voor City.quote:
Wow, chill. Is 't nodig?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
JeeEn tchock heeft je goed getroost neem ik aan, vrijdag? Nog iets speciaals gedaan die dag?
Wel aardig. Vandaag een man langs geweest om ramen en deuren op te meten. Krijg nieuwe.
Beetje 10 km zitten kijken, lekker gekookt. Meisje wil met me naar een museum ineens, dus alles loopt op rolletjes.
Oke een week danquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet alleen whatsapp. Of je het nou wil of niet de huidige maatschappij/sociaal contact is grotendeels om internet heengebouwd. Maar als jij een maand wil stoppen met FOK! moet je het proberen.
Jammer zou het wel zijn overigens
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:35 schreef Rodawa het volgende:
Messi is ongeveer net zo zwaar als de onderbenen van Kompany, Yaya Toure is ook een beest.
Nee, niet echt. Maar ze willen overal dubbel glas in zetten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wow, chill. Is 't nodig?
Meisje, dat ene nichtje?
Jaa. Gelukkig wel. En mn mamsie was jarig dus dat was wel oké, niet heel bijzonder
staat in mijn fobo ergensquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Stuur is foto van jezelf in dm naar mij dan.
eyyyyquote:
kan je het niet vinden?quote:
spatiequote:
Ja die zag ik maar zag ook paar vrouwen enzo blabla dus weet niet welkequote:
wauwquote:
wie is 'ze'quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:38 schreef supersof het volgende:
[..]
eyyyy
ze haten ons he
kut vbl
we hadden ze nooit moeten accepteren
allemaalquote:
grtd gaat doodquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |