Ohjaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schijnen leuke dierenpakken te hangen. Tip van het huis.
Haha, ik durf te stellen dat je niet hebt durven vertellen wat jouw vriend allemaal in zijn apenpak doetquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ohja
Had vandaag iets grappigs:
Vriendin van mij uit mijn klas: "Maaike kijk dit!"
Ik: "huh wie is dat?"
Vriendin: "Mijn vriend in zijn apenpak, hij is zo de piste af gegaan"
Ik: "oh hahahaha, mijn vriend heeft ook een apenpak"
Vriendin: ""
Ga naar PartyFlock danquote:
ja, zaterdag nog.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:23 schreef xcachet het volgende:
Denk dat ik zaterdag naar de Primark ga. Iemand daar wel eens geweest?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:54 schreef supersof het volgende:
hallo SGY
jij had de laatste post in de jng sc
jij bent vervelend
ik ga je negeren
doei
Geen idee eigenlijk. Behalve cammenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha, ik durf te stellen dat je niet hebt durven vertellen wat jouw vriend allemaal in zijn apenpak doet
Hoiquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:27 schreef Chizu het volgende:
[..]
Ga naar PartyFlock dan
Grapje je bent veel te lief om weg te gaan
(Goed om je weer te zien btw)
Zijn daar leuke dingen te koop of viel het tegen?quote:
Ja, zijn veel kleren, heel verschillend. Sowieso heerlijke pyjama's. En gewoon ff daar kijken is al leuk. Al moet je niet in de vakantie gaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Behalve cammen
[..]
Hoi
wie ben jij?
[..]
Zijn daar leuke dingen te koop of viel het tegen?
oh, ik wilde zaterdag gaan. Dan heb ik vrij en moet ik toch die kant op. Maar dan is het net vakantiequote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, zijn veel kleren, heel verschillend. Sowieso heerlijke pyjama's. En gewoon ff daar kijken is al leuk. Al moet je niet in de vakantie gaan.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:32 schreef xcachet het volgende:
Vandaag trouwens weer bovenleiding in A'foort kapot. Klasgenootje moest via Den Haag![]()
ALTIJDquote:
valt wel meequote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat ligt vlakbij harderwijk, dus dacht ff.
En dit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Spullen van de Primark gaat altijd vet snel kapot. En pasvorm is vaak ook bagger.
Volgens mij klinkt een verhaal "Ja hij cammed in een apenpak met wildvreemden vanuit zijn bed" voor de meeste mensen toch al ietwat vreemd in de orenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Behalve cammen
Ja dat is denk ik wel bekendquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Spullen van de Primark gaan altijd vet snel kapot. En pasvorm is vaak ook bagger.
Ja ach, wat moet ik hier nou op zeggen lrquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij klinkt een verhaal "Ja hij cammed in een apenpak met wildvreemden vanuit zijn bed" voor de meeste mensen toch al ietwat vreemd in de oren
Weinig. Aangezien ik mij in die 2 weken ook zeer frequent liet zien. Al had ik geen apenpak aan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ach, wat moet ik hier nou op zeggen lr
Uhu.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat is denk ik wel bekendMaar daar is de prijs dan ook naar.
Ik ben ziek en zit met studiegezeikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |