quote:
Plaatjequote:
wat is erquote:
is egt soquote:Op maandag 17 februari 2014 21:28 schreef Rodawa het volgende:
Wat las ik nu net, is Tjacka afgezet als moderator (gerucht)?
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo falen van je wekker? Had JE hem niet goed ingesteld?
Jep, vandaag 1 van de 2 verslagende uitslag van gekregen.MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik wilde vroeg opstaan maar besloot toch wat langer te blijven liggen. Vanaf daar ging het ongeveer mis.
Iemand moet het doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Snel topic volposten en een nieuwe openen, kinderachtig to the max.
Lees jij alle topics terug?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:28 schreef Rodawa het volgende:
Wat las ik nu net, is Tjacka afgezet als moderator (gerucht)?
Niet je wekker de schuld geven hequote:Op maandag 17 februari 2014 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi![]()
En ik wilde vroeg opstaan maar besloot toch wat langer te blijven liggen. Vanaf daar ging het ongeveer mis.
Oke. ;squote:Op maandag 17 februari 2014 21:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Snel topic volposten en een nieuwe openen, kinderachtig to the max.
Er is toevallig een "HEE UH JONGENS TJACKA IS GEEN MODERATOR MEER HOOR"-topic in GRTD.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lees jij alle topics terug?
Of stak je Tjacka?
Nou ja. De nieuwe tijd was ingesteld. Het bevestigen vervolgens was de boosdoener.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet je wekker de schuld geven he
ohquote:Op maandag 17 februari 2014 21:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Er is toevallig een "HEE UH JONGENS TJACKA IS GEEN MODERATOR MEER HOOR"-topic in GRTD.
Even over die remix van Time. Die is echt kut. Out of key, slecht gemastered, en al tevaak geremixed. Maar bedankt voor het delen. Nu ben ik weer hè?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mooi, heeft yvonne dus toch gehoor gegeven aan mijn klachten.
gewoon lopenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:33 schreef xcachet het volgende:
Ik heb mijn voetjes in gemasseerd met crème. Maar het wil maar niet intrekken en ik wil naar de keuken lopen voor drinken. #FML
op je knieënquote:Op maandag 17 februari 2014 21:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee dan gaan alle viezigheidjes van de grond aan mijn voeten plakken
hiij is niet dood hoor.....................quote:Op maandag 17 februari 2014 21:34 schreef Elan het volgende:
Ik mis Tjacka nu al RIP aan de nabestaanden.
okequote:
frans brief schrijven om 15.00quote:
Ik ben heel goed in Frans.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht kan de user Paul helpen
Waarom zou ik stoppen?quote:
Jaquote:
Dat zei je daarstraks tochquote:Op maandag 17 februari 2014 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in Frans.
[..]
Waarom zou ik stoppen?
[..]
Ja
Nicequote:Op maandag 17 februari 2014 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in Frans.
[..]
Waarom zou ik stoppen?
[..]
Ja
Ik zei dat het zou kunnen.quote:
Is dat zo? Vorige keer zei je dat ook bij een track, daar viel me ook niks op.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Even over die remix van Time. Die is echt kut. Out of key, slecht gemastered, en al tevaak geremixed. Maar bedankt voor het delen. Nu ben ik weer hè?
Zo, hij komt binnen. Hij was leuk.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
fans, frans. Ik bereikte het dieptepunt. Jouw Franse taalgevoel is ongekend zonder meer
Woensdag 9.00 wiskunde 13.00 frans formele briefquote:
Oh zoquote:Op maandag 17 februari 2014 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
fans, frans. Ik bereikte het dieptepunt. Jouw Franse taalgevoel is ongekend zonder meer
Weet ik niet man.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar je gaat wel die opleiding doen?
Moet haalbaar zijn toch?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Woensdag 9.00 wiskunde 13.00 frans formele brief
Donderdag 13.00 engels woordjes toets () 15.00 wiskunde her
Vrijdag 13.00 maw
Flikker. Dan kan je mij wellicht helpen, ik heb tot nu toe alleen 'The One', 'Girl I used to know', 'Runaway' en 'Walk Away' gedownload.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Alles [ afbeelding ]
Oke, ff luisteren. Hier heb je alvast één terug:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als wiskunde woensdagochtend voorbij is kan ik chillenquote:
Je moet het album Priscilla downloaden.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Flikker. Dan kan je mij wellicht helpen, ik heb tot nu toe alleen 'The One', 'Girl I used to know', 'Runaway' en 'Walk Away' gedownload.
Ik ga even luisteren hoor ! !
lekkerquote:Op maandag 17 februari 2014 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Als wiskunde woensdagochtend voorbij is kan ik chillen
Omdat ik de afgelopen week nog de vertaalacademie wilde doen in Maastricht. De week daarvoor toegepaste psychologie, de week daarvoor international develop management in Wageningen, de week daarvoor een administratieve opleiding in Rotterdam. Ofzo.quote:
Waarom?quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:40 schreef xcachet het volgende:
GheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yiss thanks, ga ik dat even doen. Die van Creaky Jackals vind ik niet zo, teveel dubstepinvloeden voor mij.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je moet het album Priscilla downloaden.
Ja, wiskunde is kut.quote:
ohquote:Op maandag 17 februari 2014 21:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat ik de afgelopen week nog de vertaalacademie wilde doen in Maastricht. De week daarvoor toegepaste psychologie, de week daarvoor international develop management in Wageningen, de week daarvoor een administratieve opleiding in Rotterdam. Ofzo.
Vertel het me.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is iets tussen ons beide. Straks wordt hij weer boos
Ja, gister.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:43 schreef Rodawa het volgende:
Ik ga even voor mijn beurt. Dit is ook fucking vet namelijk, weet alleen niet of ik het al gestuurd heb.
JA DAT WISTEN WEquote:Op maandag 17 februari 2014 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie dat je via http://dm.fok.nl/?filter= op username je DM-box kunt doorspitten?
Achter filter= moet het useraccount nummer.
Ja dat wist ik.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie dat je via http://dm.fok.nl/?filter= op username je DM-box kunt doorspitten?
Mijn account bestaat al langer dan 2 dagen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn geheugen.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijn account bestaat al langer dan 2 dagen.
[..]
Mijn geheugen.
[ afbeelding ]
Mijn account bestaat bijna 7 jaar en wist het niet. Doe niet zo uit de hoogte kut Rodawa met je stomme typetjequote:Op maandag 17 februari 2014 21:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijn account bestaat al langer dan 2 dagen.
[..]
Mijn geheugen.
[ afbeelding ]
Ja oké. Met een speciaalbord is het mogelijk. Mooi hoor, even kijken of mijn oma wat heeft opgelegd.quote:
heehh bah moet je iemand pakken die even gezellig mee doet en een foto plaatst????quote:Op maandag 17 februari 2014 21:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
US / Userfoto's #318
Stel je mening anders even bij!!!!
Het jaar waarin ik ontdekte hoe je DM's kunt filteren op naam. Mooie tijden.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Leuk zeg, Wordfeud. Hoe bevalt het in 2011?
Ik ga nu wordfeud downloaden en je oma toevoegen.quote:
Uh ik weet niet maar geloof dat mijn hetisjeb0iirodawa.jpg daar ook in heeft gestaan hoorquote:Op maandag 17 februari 2014 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
heehh bah moet je iemand pakken die even gezellig mee doet en een foto plaatst????
en zelf nooit wat plaatsen heaa
Hm, die foto haalde ik net van mijn Facebook. Speel het al jaren niet meer nee.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
haha, hipsters.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het jaar waarin ik ontdekte hoe je DM's kunt filteren op naam. Mooie tijden.
Mijn oma heet geen chantyquote:Op maandag 17 februari 2014 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga nu wordfeud downloaden en je oma toevoegen.
Ook echt wordfeuden met iemand uit 1999. Voelt wel goed zeker, als je wint van iemand die de cito nog moet maken? Skkltjequote:
hahahhhh ja is goede verstopplek voor foto toch?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Uh ik weet niet maar geloof dat mijn hetisjeb0iirodawa.jpg daar ook in heeft gestaan hoormiss geheimzinnig pics posten in fobo
Mensen uit 1999 zijn 15.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ook echt wordfeuden met iemand uit 1999. Voelt wel goed zeker, als je wint van iemand die de cito nog moet maken? Skkltje
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahhhh ja is goede verstopplek voor foto toch?
en ja die foto heb ik nog op mijn mobiel xD
hihihihhhihquote:
Als goedmaker trouwens.quote:
Nu je het zegt, fuck. Het moment waarop mensen die in of na 2000 geboren zijn 18 worden zal een vreemde gewaarwording zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Mensen uit 1999 zijn 15.
Geen 11.
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ook echt wordfeuden met iemand uit 1999. Voelt wel goed zeker, als je wint van iemand die de cito nog moet maken? Skkltje
Doe normaal. Rodawa zal vast gegronde redenen hebben om groep 8 4x te hebben moeten overdoen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Mensen uit 1999 zijn 15.
Geen 11.
Mijn broertje komt uit 2000quote:Op maandag 17 februari 2014 21:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als goedmaker trouwens.
[..]
Nu je het zegt, fuck. Het moment waarop mensen die in of na 2000 geboren zijn 18 worden zal een vreemde gewaarwording zijn.
Ja uh als al je bic-pennen je plots in de steek laten duurt het wat langer ja. Is niet mijn schuld.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe normaal. Rodawa zal vast gegronde redenen hebben om groep 8 4x te hebben moeten overdoen.
Impliceer je nou dat Rodawa dom is? Rodawa is fckn slim oké????quote:Op maandag 17 februari 2014 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe normaal. Rodawa zal vast gegronde redenen hebben om groep 8 4x te hebben moeten overdoen.
vms wanneer word je famous?quote:
ik tweequote:
Rodawa egt kk nerdje ja tog. Die jongen wist in 2011 al hoe hij de DM-box kon perfectioneren.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat Rodawa dom is? Rodawa is fckn slim oké????
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat Rodawa dom is? Rodawa is fckn slim oké????
quote:
Ja dat vertelde hij me. Maar hij deed nogal bescheiden daarover. Dus misschien kan jij meer over de vooruitgang vertellen?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Rodawa en ik zijn nu samen begonnen met muziek produceren (Srs).
als ik twee kilo afval?quote:
Ik ben er nu niet mee bezig, gister wel. Wat hij doet weet ik niet. Hij kon niet eens een pattern op de playlist slepen dus zo'n vaart zal het niet lopen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat vertelde hij me. Maar hij deed nogal bescheiden daarover. Dus misschien kan jij meer over de vooruitgang vertellen?
Oh vandaar de bescheidenheid, hij kan het nog helemaal niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ben er nu niet mee bezig, gister wel. Wat hij doet weet ik niet. Hij kon niet eens een pattern op de playlist slepen dus zo'n vaart zal het niet lopen.
Weeg jij zo weinig?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik twee kilo afval?
56
en jij als je 9 kilo afvalt?
Ik denk dat VA beter is dan ik.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh vandaar de bescheidenheid, hij kan het nog helemaal niet.
Maar jij bent pro dus je kunt dat niet vergelijken natuurlijk.
Waarom zou je willen afvallen als je 58 kilo weegtquote:Op maandag 17 februari 2014 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik twee kilo afval?
56
en jij als je 9 kilo afvalt?
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ben er nu niet mee bezig, gister wel. Wat hij doet weet ik niet. Hij kon niet eens een pattern op de playlist slepen dus zo'n vaart zal het niet lopen.
Dit wordt ruzie.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weeg jij zo weinig?![]()
dan weeg ik 10 kilo meer dan jij
Fattyquote:Op maandag 17 februari 2014 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weeg jij zo weinig?![]()
Ja sorry ;squote:Op maandag 17 februari 2014 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weeg jij zo weinig?![]()
Keurig!!! Nu dit even namaken:quote:Op maandag 17 februari 2014 21:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]Gvd lul. 2 dagen geleden anders 12 mooi opeenvolgende patterns gemaakt.
Echt??quote:
neequote:
omdat ik dat wilquote:Op maandag 17 februari 2014 21:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom zou je willen afvallen als je 58 kilo weegt
Ja, zodat hij in je broekje kan.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Echt??
VA heeft beloofd dat ik mee op tour mag als hij beroemd is![]()
![]()
nee hoorquote:
Maar sof ik geloof niet dat jij 58 weegt sorryquote:Je BMI is 23,1.
Je gewicht past goed bij je lengte, houden zo!
Krijg je ook genoeg vitamines en mineralen binnen? Deze zijn belangrijk voor je ontwikkeling.
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar sof ik geloof niet dat jij 58 weegt sorry
hoelang ben jequote:Op maandag 17 februari 2014 21:59 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
is echt zo
soms zelfs al 57
waarom geloof je het niet
Rustig aan, ik ben nog de opties aan het uitvogelen. Ik snap bijvoorbeeld ook niet waarom ik de pianoroll niet zo krijg als dat ik het wil hebben, daar ga ik volgende keer eens goed naar kijken. Ik wil eerst graag weten hoe ik goed met dat programma kan werken voor ik lekker op weg ben en tegen allerlei problemen aanloop.quote:
1,10quote:
Ik snap dan niet dat ik 10 kilo ! ! zwaarder kan zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 21:59 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
is echt zo
soms zelfs al 57
waarom geloof je het niet
oke dan gaan we de volgende keer dat we elkaar zien naar een winkel met een weegschaalquote:Op maandag 17 februari 2014 22:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik snap dan niet dat ik 10 kilo ! ! zwaarder kan zijn
Trial & Error werkt altijd het beste, gewoon vanalles proberen en dan kom je er vanzelf achter. Wat wil je met die pianoroll dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Rustig aan, ik ben nog de opties aan het uitvogelen. Ik snap bijvoorbeeld ook niet waarom ik de pianoroll niet zo krijg als dat ik het wil hebben, daar ga ik volgende keer eens goed naar kijken. Ik wil eerst graag weten hoe ik goed met dat programma kan werken voor ik lekker op weg ben en tegen allerlei problemen aanloop.
lol manletquote:
neequote:Op maandag 17 februari 2014 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
oke dan gaan we de volgende keer dat we elkaar zien naar een winkel met een weegschaal
zware bottenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat gaat al richting anoquote:Op maandag 17 februari 2014 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
58 kilo met 1,75 is toch niet raar voor een vrouw?
uh oke dan nietquote:
Vegetariër zijn zal heus meespelenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
oke dan gaan we de volgende keer dat we elkaar zien naar een winkel met een weegschaal
in oktober een jubileumquote:Op maandag 17 februari 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vegetariër zijn zal heus meespelen
[..]
True, ik probeer ook wel gaandeweg dingen uit te vogelen en dan kom je ook dingen tegen waar je weer van leert, maar in het algemeen wil ik de opties eerst beter kennen voor ik echt verder kijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Trial & Error werkt altijd het beste, gewoon vanalles proberen en dan kom je er vanzelf achter. Wat wil je met die pianoroll dan?
[..]
lol manlet
zeg er dan niks over lulquote:
quote:
ik noem hem alleen een lulquote:Op maandag 17 februari 2014 22:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
jij weet niks van lul
zeg er dan niks over ! ! !
nee geen partijtjequote:Op maandag 17 februari 2014 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Proefkonijnen terugkijken zal je sterken in je zaak. Het stimuleert de walging voor vlees.
Ga je het nog vieren?, vleesvrij natuurlijk
Vast wel.quote:
wij hebben het over heel iets andersquote:Op maandag 17 februari 2014 22:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je bent toch jarig geweest
okequote:Op maandag 17 februari 2014 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel.
Ken voldoende meiden waar het prima kan hoor.
Miguelquote:Op maandag 17 februari 2014 22:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
jij weet niks van lul
zeg er dan niks over ! ! !
Spijtig.quote:
Wil je mij voorlezen?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
wij hebben het over heel iets anders
misschien moet je je eerst inlezen
neequote:
*togquote:
neequote:
Zolang jij het playbackt met een tandenborstel aan de lippen kan ik niet anders stellen dat ik er licht geëmotioneerd van raak.quote:
Ik weet het alquote:Op maandag 17 februari 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
Een vriendin heeft een verrassing voor me, we gaan wat doen maar ik weet niet wat
neequote:
Het doet me deugd zijn muziek zo verder te verspreiden onder de populatie.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang jij het playbackt met een tandenborstel aan de lippen kan ik niet anders stellen dat ik er licht geëmotioneerd van raak.
Gelukkig ben je niet nieuwsgierig. Al was deze 'grap' de eerste keer toch leuker.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
Een vriendin heeft een verrassing voor me, we gaan wat doen maar ik weet niet wat
Ben ik welquote:Op maandag 17 februari 2014 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet nieuwsgierig. Al was deze 'grap' de eerste keer toch leuker.
Haha keurig, maar hoeveel nummers heb je wel niet? Ik heb er 1400 op de iPod en nog zo'n 1000 die er niet oppassen, maar zelfs voor alleen de iPodcollectie is zoiets me al veel teveel werk.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ben trouwens al bij de 'D' met m'n covers toevoegen.![]()
ik hoop het nietquote:
Hoe slecht was mijn nachtelijke 'gedicht' helemaal verrot zijnde?quote:
11610 nu.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha keurig, maar hoeveel nummers heb je wel niet? Ik heb er 1400 op de iPod en nog zo'n 1000 die er niet oppassen, maar zelfs voor alleen de iPodcollectie is zoiets me al veel teveel werk.
Wat ben je aan het doen met die nummers dan?quote:
Hij heet ze op, zo zal hij nooit 58 kg wegen.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen met die nummers dan?
quote:
Shi wahed bibliotheek.quote:
Luisterenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen met die nummers dan?
-____-quote:Op maandag 17 februari 2014 22:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Shi wahed bibliotheek.
[..]
Luisteren
okquote:
Ik vraag me af of ik deze niet snap of dat het gewoon een vreemde opmerking is.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij heet ze op, zo zal hij nooit 58 kg wegen.
Ik laat het leven voor wat het is, ik ga slapen.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:20 schreef Etsu het volgende:
Hoi.
Ik laat de studie voor wat het is. Nu is het tijd voor jullie.
Einde bericht.
Doei.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik laat het leven voor wat het is, ik ga slapen.
Vervelend voor je. Je zal nu nooit mijn hoogtepunt actief meemaken. Ik ben al weken aan het aftakelen.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:26 schreef SGYENZO het volgende:
Al die tijd deze chat niet opgemerkt
Fyi ik ben SGYENZO kthxbai
Je bent de afgelopen dagen toch juist aan het pieken.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vervelend voor je. Je zal nu nooit mijn hoogtepunt actief meemaken. Ik ben al weken aan het aftakelen.
Busted.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:29 schreef SGYENZO het volgende:
Fuck, zit ik op het verkeerde account![]()
Brb.
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:29 schreef SGYENZO het volgende:
Fuck, zit ik op het verkeerde account![]()
Brb.
Uh, okéquote:
Nee. Als een nachtkaars aan het uitbranden. De koek is op. De pijp is leeg.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je bent de afgelopen dagen toch juist aan het pieken.
Eens met Opa.Bakkebaard. Je vorige username was beter.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:31 schreef Chizu het volgende:
[..]
Wat Bustedik wilde een andere naam
Neequote:Op maandag 17 februari 2014 22:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Eens met Opa.Bakkebaard. Je vorige username was beter.
Ik ben overtuigd, je nieuwe username is beter.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:38 schreef Chizu het volgende:
[..]
NeeSGYEnzo?
1- Ik heb geen SGY meer
2- Kut username
Je bent grof vuil.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:41 schreef Chizu het volgende:
Veeg me op, ik vind deze sc nu al leuk.
Lekker hoor, hij mag alleen zn borsthaar wel eens scheren.quote:
Waarom is Chizu raar en Etsu niet?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:47 schreef Etsu het volgende:
Ik vind Chizu irritant en een rare naam.
yeahhhhquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaaaa nu heb ik je hier ook gezien![]()
![]()
'Chiizu' betekent kaas in het Japans maar ik vond een I leuker kay baiquote:Op maandag 17 februari 2014 22:47 schreef Etsu het volgende:
Ik vind Chizu irritant en een rare naam.
Voor mij ben je nu altijd zo'n kuthondje.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:19 schreef Chizu het volgende:
[..]
'Chiizu' betekent kaas in het Japans maar ik vond een I leuker kay bai
My godquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor mij ben je nu altijd zo'n kuthondje.
[ afbeelding ]
wat een valse rat zegquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor mij ben je nu altijd zo'n kuthondje.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:24 schreef Chizu het volgende:
Ben moe. Moet om 6:35 straks op dus ik ga slapen. Good night!
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 17-02-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 319 supersof
02. 112 Etsu
03. 100 Littlerabbit
04. 094 AldoTheApache
05. 060 Ezell
06. 047 LETMEIN
07. 042 Rodawa
08. 039 xcachet
09. 032 Tjacka
10. 028 VMSDKR
11. 025 Kaneelstokje
12. 024 FL_Freak
13. 016 Xeor
14. 015 GGMM
15. 014 Tchock
16. 014 Elan
17. 013 Unites
18. 012 kanovinnie
19. 012 Fopje
20. 011 Muto
Reeks-statistieken!
Prachtig en een waarheidsgetrouw gedicht.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:54 schreef supersof het volgende:
hallo SGY
jij had de laatste post in de jng sc
jij bent vervelend
ik ga je negeren
doei
SGY had eerst een banquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pracht en waarheidsgetrouw gedicht.
De kwaliteit bewaren is onze plicht
Daarbij is negeren is altijd beter dan openlijk haten
Met een beetje geluk zal SGY ons nu verlaten.
Ik eet een ei.
Oh wat ben ik blij
leef jij ook nogquote:
Ik vind jou wel aardig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Schijnbaar ben je wel met me begaan.
Wat leuk zeg.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat idee had ik bij jou ook wel.
Leuk ja. Maar redelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat leuk zeg.
Hoe gaat het met je?
Ja gaat wel goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Leuk ja. Maar redelijk.
Hoe is het met jou?
Genoeg redenen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed.
Waarom redelijk?
Oke.quote:
quote:
Wat een liefde. Het gaat de goede kant op.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat idee had ik bij jou ook wel.
Dit is het moment om onze groei als SC en de users erin aan te tonen. Wij zullen dit soort trollen niet meer in hun gedrag belonen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:53 schreef supersof het volgende:
[..]
SGY had eerst een ban
maar nu hij weer posten kan
en ons heeft gevonden
zal hij wel hier blijven en weer zorgen voor de problemen die in jng ook ontstonden
uh okequote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wat een liefde. Het gaat de goede kant op.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is het moment om onze groei als SC en de users erin aan te tonen. Wij zullen dit soort trollen niet meer in hun gedrag belonen.
Desalniettemin zal SGY zijn provocaties duur bekopen. Volwassen gedrag of niet, we laten niet over ons heenlopen
Negeren, TR's of om de oren slaan met feiten. We zullen zegevieren en van ons afbijten.
Wij zullen ons territorium verdedigen tot het bittere eind. Strijdende tot ook deze duivel weer verdwijnt.
Tijd om youtube links te dumpen Sof. Mijn muziek wordt toch niet op prijs gesteld, haters.quote:
ik heb fok wel open staan maar ben wel bezig eigenlijk en heb eigen muziek op staanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tijd om youtube links te dumpen Sof. Mijn muziek wordt toch niet op prijs gesteld, haters.
Of ben je hard bezig momenteel?
Wat luister je dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tijd om youtube links te dumpen Sof. Mijn muziek wordt toch niet op prijs gesteld, haters.
Of ben je hard bezig momenteel?
En lukt het?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb fok wel open staan maar ben wel bezig eigenlijk en heb eigen muziek op staan
Momenteel heb ik opquote:
Alweer ja? Het houdt niet op bij jou he.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:06 schreef Etsu het volgende:
LR, ik ben verliefd op je. Doe er wat mee.
Nog steeds.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alweer ja? Het houdt niet op bij jou he.
nee lukt nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En lukt het?
Hierna stop ik het hatelijke schoolonderwerp weer.
[..]
Momenteel heb ik op
Kan er ook niks aan doen.
Klinkt niet verkeerdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En lukt het?
Hierna stop ik het hatelijke schoolonderwerp weer.
[..]
Momenteel heb ik op
Kan er ook niks aan doen.
Oud Noors. Zanger 10 jaar terug overleden omdat hij zonder jas in een sneeuwstorm uit wandelen gingquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerdHad er nog nooit van gehoord.
Kan je dit misschien ook wel waarderen?quote:
Staat nu opquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kan je dit misschien ook wel waarderen?
quote:
Nou, nou wat een opbouw voor een Amerikaanse band. Jammer dat het publiek nog altijd wel Amerikaans is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kan je dit misschien ook wel waarderen?
gs is kutquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Staat nu op
[..]Had dan ook niet het enige vak waarmee ik je kon ondersteunen laten vallen
3 Maart ga ik ze zien in de Melkweg, ben benieuwdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou, nou wat een opbouw voor een Amerikaanse band. Jammer dat het publiek nog altijd wel Amerikaans is.
Op je bek gaan na het nuttigen van een drankje hier en daar ook. Maar ik leg de schuld ook bij mijzelf en niet bij de drank.quote:
Materiaal is wel ietwat eentonig voor mijn smaak, maar wel lekker opzwepend.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
3 Maart ga ik ze zien in de Melkweg, ben benieuwd
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:18 schreef Etsu het volgende:
3 maart. Even noteren in mijn agenda met erachter: "rellen in GRTD".
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:18 schreef Etsu het volgende:
3 maart. Even noteren in mijn agenda met erachter: "rellen in GRTD".
Ja echt heel veel variatie heeft het nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op je bek gaan na het nuttigen van een drankje hier en daar ook. Maar ik leg de schuld ook bij mijzelf en niet bij de drank.
Oké dit sloeg nergens op. Ik moet het maar bij dichten houden.
[..]
Materiaal is wel ietwat eentonig voor mijn smaak, maar wel lekker opzwepend.
Het is dat ik je obsessief moet trollen Fopje. We hebben raakvlakken
Wall of death... daar stap ik altijd heel snel uit. Sowieso ga ik voornamelijk naar black metal bands waar het helaas vaak wel heel doods is. Ga jij er wel middenin staan dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja echt heel veel variatie heeft het nietMaar het is dé Metal Mozes van de Wall of Death dus daar moet ik toch een keer bij zijn
Je durft korte broekjes nu al aan met een panty eronder?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:24 schreef supersof het volgende:
dus
ik heb mijn broekspijpen afgeknipt
en nu heb ik een kort broekje
leuk he
Gatverdamme, pervert.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je durft korte broekjes nu al aan met een panty eronder?
maar leuk ja, al vraagt het vanzelfsprekend om foto's
uh jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je durft korte broekjes nu al aan met een panty eronder?
maar leuk ja, al vraagt het vanzelfsprekend om foto's
Ik ga niet in dat lege vlak staan dan, maar mee rennen doe ik welquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wall of death... daar stap ik altijd heel snel uit. Sowieso ga ik voornamelijk naar black metal bands waar het helaas vaak wel heel doods is. Ga jij er wel middenin staan dan?
1x meegedaan in Frankrijk, maar dat kwam omdat ik te aangeschoten was en de band Blood Red Throne het wel heel plotseling organiseerde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |