op je knieënquote:Op maandag 17 februari 2014 21:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee dan gaan alle viezigheidjes van de grond aan mijn voeten plakken

hiij is niet dood hoor.....................quote:Op maandag 17 februari 2014 21:34 schreef Elan het volgende:
Ik mis Tjacka nu al RIP aan de nabestaanden.

okequote:

frans brief schrijven om 15.00quote:

Ik ben heel goed in Frans.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht kan de user Paul helpen
Waarom zou ik stoppen?quote:
Jaquote:

Dat zei je daarstraks tochquote:Op maandag 17 februari 2014 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in Frans.
[..]
Waarom zou ik stoppen?
[..]
Ja

Nicequote:Op maandag 17 februari 2014 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in Frans.
[..]
Waarom zou ik stoppen?
[..]
Ja

Ik zei dat het zou kunnen.quote:

Is dat zo? Vorige keer zei je dat ook bij een track, daar viel me ook niks op.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Even over die remix van Time. Die is echt kut. Out of key, slecht gemastered, en al tevaak geremixed. Maar bedankt voor het delen. Nu ben ik weer hè?

Zo, hij komt binnen. Hij was leuk.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
fans, frans. Ik bereikte het dieptepunt. Jouw Franse taalgevoel is ongekend zonder meer

Woensdag 9.00 wiskunde 13.00 frans formele briefquote:
 ) 15.00 wiskunde her
 ) 15.00 wiskunde her 

Oh zoquote:Op maandag 17 februari 2014 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
fans, frans. Ik bereikte het dieptepunt. Jouw Franse taalgevoel is ongekend zonder meer

Weet ik niet man.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar je gaat wel die opleiding doen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |