Ja, zodat hij in je broekje kan.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Echt??
VA heeft beloofd dat ik mee op tour mag als hij beroemd is![]()
![]()
nee hoorquote:
Maar sof ik geloof niet dat jij 58 weegt sorryquote:Je BMI is 23,1.
Je gewicht past goed bij je lengte, houden zo!
Krijg je ook genoeg vitamines en mineralen binnen? Deze zijn belangrijk voor je ontwikkeling.
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar sof ik geloof niet dat jij 58 weegt sorry
hoelang ben jequote:Op maandag 17 februari 2014 21:59 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
is echt zo
soms zelfs al 57
waarom geloof je het niet
Rustig aan, ik ben nog de opties aan het uitvogelen. Ik snap bijvoorbeeld ook niet waarom ik de pianoroll niet zo krijg als dat ik het wil hebben, daar ga ik volgende keer eens goed naar kijken. Ik wil eerst graag weten hoe ik goed met dat programma kan werken voor ik lekker op weg ben en tegen allerlei problemen aanloop.quote:
1,10quote:
Ik snap dan niet dat ik 10 kilo ! ! zwaarder kan zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 21:59 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
is echt zo
soms zelfs al 57
waarom geloof je het niet
oke dan gaan we de volgende keer dat we elkaar zien naar een winkel met een weegschaalquote:Op maandag 17 februari 2014 22:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik snap dan niet dat ik 10 kilo ! ! zwaarder kan zijn
Trial & Error werkt altijd het beste, gewoon vanalles proberen en dan kom je er vanzelf achter. Wat wil je met die pianoroll dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Rustig aan, ik ben nog de opties aan het uitvogelen. Ik snap bijvoorbeeld ook niet waarom ik de pianoroll niet zo krijg als dat ik het wil hebben, daar ga ik volgende keer eens goed naar kijken. Ik wil eerst graag weten hoe ik goed met dat programma kan werken voor ik lekker op weg ben en tegen allerlei problemen aanloop.
lol manletquote:
neequote:Op maandag 17 februari 2014 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
oke dan gaan we de volgende keer dat we elkaar zien naar een winkel met een weegschaal
zware bottenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat gaat al richting anoquote:Op maandag 17 februari 2014 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
58 kilo met 1,75 is toch niet raar voor een vrouw?
uh oke dan nietquote:
Vegetariėr zijn zal heus meespelenquote:Op maandag 17 februari 2014 22:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:01 schreef supersof het volgende:
[..]
oke dan gaan we de volgende keer dat we elkaar zien naar een winkel met een weegschaal
in oktober een jubileumquote:Op maandag 17 februari 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vegetariėr zijn zal heus meespelen
[..]
True, ik probeer ook wel gaandeweg dingen uit te vogelen en dan kom je ook dingen tegen waar je weer van leert, maar in het algemeen wil ik de opties eerst beter kennen voor ik echt verder kijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Trial & Error werkt altijd het beste, gewoon vanalles proberen en dan kom je er vanzelf achter. Wat wil je met die pianoroll dan?
[..]
lol manlet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |