ik tweequote:
Rodawa egt kk nerdje ja tog. Die jongen wist in 2011 al hoe hij de DM-box kon perfectioneren.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat Rodawa dom is? Rodawa is fckn slim oké????
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat Rodawa dom is? Rodawa is fckn slim oké????
quote:
Ja dat vertelde hij me. Maar hij deed nogal bescheiden daarover. Dus misschien kan jij meer over de vooruitgang vertellen?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Rodawa en ik zijn nu samen begonnen met muziek produceren (Srs).
als ik twee kilo afval?quote:
Ik ben er nu niet mee bezig, gister wel. Wat hij doet weet ik niet. Hij kon niet eens een pattern op de playlist slepen dus zo'n vaart zal het niet lopen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat vertelde hij me. Maar hij deed nogal bescheiden daarover. Dus misschien kan jij meer over de vooruitgang vertellen?
Oh vandaar de bescheidenheid, hij kan het nog helemaal niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ben er nu niet mee bezig, gister wel. Wat hij doet weet ik niet. Hij kon niet eens een pattern op de playlist slepen dus zo'n vaart zal het niet lopen.
Weeg jij zo weinig?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik twee kilo afval?
56
en jij als je 9 kilo afvalt?
Ik denk dat VA beter is dan ik.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh vandaar de bescheidenheid, hij kan het nog helemaal niet.
Maar jij bent pro dus je kunt dat niet vergelijken natuurlijk.
Waarom zou je willen afvallen als je 58 kilo weegtquote:Op maandag 17 februari 2014 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik twee kilo afval?
56
en jij als je 9 kilo afvalt?
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ben er nu niet mee bezig, gister wel. Wat hij doet weet ik niet. Hij kon niet eens een pattern op de playlist slepen dus zo'n vaart zal het niet lopen.
Dit wordt ruzie.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weeg jij zo weinig?![]()
dan weeg ik 10 kilo meer dan jij
Fattyquote:Op maandag 17 februari 2014 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weeg jij zo weinig?![]()
Ja sorry ;squote:Op maandag 17 februari 2014 21:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weeg jij zo weinig?![]()
Keurig!!! Nu dit even namaken:quote:Op maandag 17 februari 2014 21:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]Gvd lul. 2 dagen geleden anders 12 mooi opeenvolgende patterns gemaakt.
Echt??quote:
neequote:
omdat ik dat wilquote:Op maandag 17 februari 2014 21:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom zou je willen afvallen als je 58 kilo weegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |