Tijd om youtube links te dumpen Sof. Mijn muziek wordt toch niet op prijs gesteld, haters.quote:

ik heb fok wel open staan maar ben wel bezig eigenlijk en heb eigen muziek op staanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tijd om youtube links te dumpen Sof. Mijn muziek wordt toch niet op prijs gesteld, haters.
Of ben je hard bezig momenteel?

Wat luister je dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tijd om youtube links te dumpen Sof. Mijn muziek wordt toch niet op prijs gesteld, haters.
Of ben je hard bezig momenteel?

En lukt het?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb fok wel open staan maar ben wel bezig eigenlijk en heb eigen muziek op staan
Momenteel heb ik opquote:

Alweer ja? Het houdt niet op bij jou he.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:06 schreef Etsu het volgende:
LR, ik ben verliefd op je. Doe er wat mee.

Nog steeds.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alweer ja? Het houdt niet op bij jou he.

nee lukt nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En lukt het?
Hierna stop ik het hatelijke schoolonderwerp weer.
[..]
Momenteel heb ik op
Kan er ook niks aan doen.

Klinkt niet verkeerdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En lukt het?
Hierna stop ik het hatelijke schoolonderwerp weer.
[..]
Momenteel heb ik op
Kan er ook niks aan doen.
 Had er nog nooit van gehoord.
 Had er nog nooit van gehoord.

Oud Noors. Zanger 10 jaar terug overleden omdat hij zonder jas in een sneeuwstorm uit wandelen gingquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerdHad er nog nooit van gehoord.

Kan je dit misschien ook wel waarderen?quote:

Staat nu opquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kan je dit misschien ook wel waarderen?
quote:
 Had dan ook niet het enige vak waarmee ik je kon ondersteunen laten vallen
 Had dan ook niet het enige vak waarmee ik je kon ondersteunen laten vallen

Nou, nou wat een opbouw voor een Amerikaanse band. Jammer dat het publiek nog altijd wel Amerikaans is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Kan je dit misschien ook wel waarderen?

gs is kutquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Staat nu op
[..]Had dan ook niet het enige vak waarmee ik je kon ondersteunen laten vallen

3 Maart ga ik ze zien in de Melkweg, ben benieuwdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou, nou wat een opbouw voor een Amerikaanse band. Jammer dat het publiek nog altijd wel Amerikaans is.

Op je bek gaan na het nuttigen van een drankje hier en daar ook. Maar ik leg de schuld ook bij mijzelf en niet bij de drank.quote:
Materiaal is wel ietwat eentonig voor mijn smaak, maar wel lekker opzwepend.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
3 Maart ga ik ze zien in de Melkweg, ben benieuwd

quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:18 schreef Etsu het volgende:
3 maart. Even noteren in mijn agenda met erachter: "rellen in GRTD".

quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:18 schreef Etsu het volgende:
3 maart. Even noteren in mijn agenda met erachter: "rellen in GRTD".

Ja echt heel veel variatie heeft het nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op je bek gaan na het nuttigen van een drankje hier en daar ook. Maar ik leg de schuld ook bij mijzelf en niet bij de drank.
Oké dit sloeg nergens op. Ik moet het maar bij dichten houden.
[..]
Materiaal is wel ietwat eentonig voor mijn smaak, maar wel lekker opzwepend.
Het is dat ik je obsessief moet trollen Fopje. We hebben raakvlakken
 Maar het is dé Metal Mozes van de Wall of Death dus daar moet ik toch een keer bij zijn
 Maar het is dé Metal Mozes van de Wall of Death dus daar moet ik toch een keer bij zijn   

Wall of death... daar stap ik altijd heel snel uit. Sowieso ga ik voornamelijk naar black metal bands waar het helaas vaak wel heel doods is. Ga jij er wel middenin staan dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja echt heel veel variatie heeft het nietMaar het is dé Metal Mozes van de Wall of Death dus daar moet ik toch een keer bij zijn

Je durft korte broekjes nu al aan met een panty eronder?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:24 schreef supersof het volgende:
dus
ik heb mijn broekspijpen afgeknipt
en nu heb ik een kort broekje
leuk he

Gatverdamme, pervert.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je durft korte broekjes nu al aan met een panty eronder?
maar leuk ja, al vraagt het vanzelfsprekend om foto's

uh jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je durft korte broekjes nu al aan met een panty eronder?
maar leuk ja, al vraagt het vanzelfsprekend om foto's

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |