Ja als ik naar Tjacka ga dan kom ik ook langs Amsterdam. Maar dan koop ik veel te dure kledingquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhu.Maar laatst wel nieuwe tas gehaald daar. #yolo
Enne... als je gaat winkelen, ga dan naar Amsterdam of Rotterdam.
R'damquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Uhu.Maar laatst wel nieuwe tas gehaald daar. #yolo
Enne... als je gaat winkelen, ga dan naar Amsterdam of Rotterdam.
Dure smaak alles.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja als ik naar Tjacka ga dan kom ik ook langs Amsterdam. Maar dan koop ik veel te dure kleding
Ken er de weg alleen niet, da's minder.quote:
gewoon trein bij r'dam alexander uitstappen, dan richting beneden en dan linksaf, schuifdeuren door, alexandrium in, beetje rechtdoor, dan linksaf, dan rechtsaf, rechtdoor, dan rechtsaf, dan rechtdoor, naar beneden, zie je de Mac, dan linksaf en daar ben je bij primark.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dure smaak alles.
[..]
Ken er de weg alleen niet, da's minder.
Nee dat is raar. Dure smaak. Iets wat lelijk is kan goedkoop zijn en duur.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dure smaak alles.
[..]
Ken er de weg alleen niet, da's minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.amen![]()
Jonge STATUS TOGquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee dat is raar. Dure smaak. Iets wat lelijk is kan goedkoop zijn en duur.
Ooh, ik was daar zaterdagquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh, ik wilde zaterdag gaan. Dan heb ik vrij en moet ik toch die kant op. Maar dan is het net vakantie
Zal aan je denken als ik daar ben bbyquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ooh, ik was daar zaterdagfijnste primark waar ik tot nu toe ben geweest
Als je toch die kant op moet zou ik er gewoon heen gaan.
fok is er altijd voor je in barre tijdenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben ziek en zit met studiegezeikKon dus wel eens beter.
Maar FOK! is altijd top
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:53 schreef xcachet het volgende:
Wat een stilte weer.
Dit bedoel ik nou met saai.
FOK!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
fok is er altijd voor je in barre tijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JA SORRY HOOR IK KOM AL 2 DAGEN NIET BUITEN OM TE FOK!KENquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:53 schreef xcachet het volgende:
Wat een stilte weer.
Dit bedoel ik nou met saai.
Enkel als je met 100 euro biljetten uit je portemonnee loopt he. Primark kleding zonder geld is nog altijd het minste.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:50 schreef xcachet het volgende:
Is meer van "hij HAD geld" maar nu een gucci riem
nu is het "ik HEB geld" want primark kleding
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:57 schreef xcachet het volgende:
haha ik heb nu ditIk heb met allemaal soorten PorschesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zal aan je denken als ik daar ben bby
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:44 schreef xcachet het volgende:
bedankt voor mijn tijdsverspillingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.amen
en dat meen ik want ik zoek alles om nu niet te hoeven lerenOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JA SORRY HOOR IK KOM AL 2 DAGEN NIET BUITEN OM TE FOK!KEN
[..]
Enkel als je met 100 euro biljetten uit je portemonnee loopt he. Primark kleding zonder geld is nog altijd het minste.
ook leukquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik heb met allemaal soorten Porsches
bedanktquote:
loveu2quote:
geen dankquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:00 schreef supersof het volgende:
[..]
bedankt voor mijn tijdsverspilling
en dat meen ik want ik zoek alles om nu niet te hoeven leren
Zo populair, zoveel aandacht, zo jaloersquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja true
[..]
ook leuk
[..]
bedankt
[..]
loveu2![]()
[..]
geen dank
Haha, ik moest wel meequote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo populair, zoveel aandacht, zo jaloers![]()
Ga je straks op eigen houtje voetbal kijken, of houd je het toch maar bij het af en toe meegaan?
Ik moet echt wat sociaals gaan doen. Straks word ik nog topposter vandaag na mijn Olympische spelen spam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |