ik niet.quote:
Daar ga ik voor dan. Al gingen de topics dusdanig hard dat iemand mij wel ontstijgt ben ik bang. Mijn superleuke grappen kwamen ook niet meer doorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, ik moest wel meeMaar vind het leuk hoor
![]()
Kijk soms op zondag bij mijn opa en oma. Maar ben het na 1,5 wel zat ja
Dan heb jij vandaag de gouden plak als poster van het forum
DOOR POSTEN DAN ! ! ! ! !quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar ga ik voor dan. Al gingen de topics dusdanig hard dat iemand mij wel ontstijgt ben ik bang. Mijn superleuke grappen kwamen ook niet meer door![]()
Maar ik ben ook wel ietwat voetbalmoe eigenlijk. Al ga ik dit weekend wel weer gewoon.
Heb jij het ooit echt op prijs gesteld dan? Al heb ik wel voor je gevochten in VBL dus beter van welquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
DOOR POSTEN DAN ! ! ! ! !
Ik denk dat ik voetbal ook wel zat word.
Ik ben paardenmeisjequote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij het ooit echt op prijs gesteld dan? Al heb ik wel voor je gevochten in VBL dus beter van wel
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:14 schreef xcachet het volgende:
in VBL kreeg ik aandacht
maar zelfs op hun ben ik al uitgekeken
Hoe is het gegaan met je gitaar?quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:17 schreef supersof het volgende:
Ik moet dus een Frans boek lezen over een man die gaat trouwen met een vrouw maar zijn kat en die vrouw mogen elkaar niet. En dan gooit die vrouw de kat van het balkon, maar de kat blijft leven. En dan krijgen ze ruzie en scheiden ze en gaat die man weg met de kat
lrquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He, he. Toen jij die VBL-ban kreeg heb ik voor je gestreden als enige. Ere wie eer toekomt
Handdoek om de onderkant, helemaal ingetapet, tas er omheen, sjaal om de bovenkant gebonden en gaan met die banaan. Kreeg wat rare blikken en ik zag er denk ik inderdaad uit als een zwerver maar heelhuids aangekomen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan met je gitaar?
goed zoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Handdoek om de onderkant, helemaal ingetapet, tas er omheen, sjaal om de bovenkant gebonden en gaan met die banaan. Kreeg wat rare blikken en ik zag er denk ik inderdaad uit als een zwerver maar heelhuids aangekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |