Oh. Ik dacht dat Fok-it zijn ban afgelopen was.quote:
Geen probleem.quote:
Vanavond volgens mij.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat Fok-it zijn ban afgelopen was.
Zoals verwacht een goed gevoel over Frans?
[..]
Geen probleem.
Jouw UI heeft 3 effecten. Die van mij slechts 1.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:35 schreef Etsu het volgende:
Zo, LR en ik zijn weer één door de UI's. Is dat probleem ook weer verholpen.
vanavond pasquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat Fok-it zijn ban afgelopen was.
Zoals verwacht een goed gevoel over Frans?
[..]
Geen probleem.
quote:
Ik wil, moet en zal je hart veroveren. Littlerabbit mag jouw hart niet krijgen en ik ga alles eraan doen om te zorgen dat hij het niet krijgt. Daarvoor ben jij mij te dierbaar.quote:
Ik betwijfel of een van jullie wel mijn hart kan veroveren. Ik val niet op homo's.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil, moet en zal je hart veroveren. Littlerabbit mag jouw hart niet krijgen en ik ga alles eraan doen om te zorgen dat hij het niet krijgt. Daarvoor ben jij mij te dierbaar.
Heb jij je muts ook wel eens tegen de wind in ?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit brengt de sfeer wel terug.
jaquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik betwijfel of een van jullie wel mijn hart kan veroveren. Ik val niet op homo's.
Relaxed, mn nieuwe laptop is binnenquote:
Chillquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Relaxed, mn nieuwe laptop is binnen![]()
Ik draag zowel geen figuurlijke als letterlijke mutsen. Wel ben ik online in Diablo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heb jij je muts ook wel eens tegen de wind in ?
Het mij goedquote:
Jaquote:
picsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja
Met allemaal kleurtjes in het toetsenbord
Nice, ik was net ook even online.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik draag zowel geen figuurlijke als letterlijke mutsen. Wel ben ik online in Diablo.
Monk gemaakt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nice, ik was net ook even online.
zit je in de beta of zit je gewoon je oude char te rapen ?
nice, dm me je friend ding even dan ga ik met je meelevelen als je zin hebtquote:
quote:
Littlerabbit#2996, is al 54 overigens.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nice, dm me je friend ding even dan ga ik met je meelevelen als je zin hebt
wooow vetquote:
nice, ik kom zo even online.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Littlerabbit#2996, is al 54 overigens.
je kan de kleur zelf instellen. ik heb hem Groen Wit Groen momenteelquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:53 schreef supersof het volgende:
[..]
wooow vet
is het altijd gekleurd?
nicequote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je kan de kleur zelf instellen. ik heb hem Groen Wit Groen momenteel
quote:Het woord 'kut' komt van 'korte urine trechter'. Zo komt het woord 'lul' van 'lange urine leider'.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:59 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.quest.nl/artik(...)-wist-over-je-vagina
Rawrrrrrquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Gelukkig maar.
[ afbeelding ]
wat is leukerquote:
Qua homouitgaansgelegenheden? Amsterdam.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:03 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is leuker
amsterdam of utrecht?
qua studerenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Qua homouitgaansgelegenheden? Amsterdam.
Qua geboortestad? Utrecht, want daar ben ik geboren.
Qua winkelen? Amsterdam.
Qua centraal? Utrecht.
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |