quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:08 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dun als wat ik zelf ideaal vind eigenlijk. Dus nee
Maar wat dan nog eigenlijk?
Jij wil dus echt ondergewicht hebben?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:48 schreef vera166 het volgende:
[..]
Want ik weeg 57 kilo en ben 1.76 meter, dat vinden sommige mensen al ongezond.
Gelukkig bestaan ze ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:48 schreef Robophatt het volgende:
Waarom niet gewoon allebei. Een intelligente man die ook aan z'n lichaam werkt, snap niet hoe dat niet sexy is.
Ja wat?quote:
Ze erkent jouw homoseksualiteit.quote:
Hard geworden.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:39 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
gr veel pushups doen gr
Nee, ik zou het alleen mooier vinden. Iedereen zo zn smaak jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:42 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[..]
Jij wil dus echt ondergewicht hebben?![]()
OT:
[..]
Gelukkig bestaan ze ook.
en jij?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
En toevállig ben je dat zelf ook.
Nounou, jij bent getrouwd jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:15 schreef Eleiko het volgende:
Alle vrouwen die van gespierde mannen houden kunnen mij PM-en.
Bvd.
Kleine pik, gebrek aan intelligentie, gebrek aan talent, gebrek aan succes op andere vlakken. Vaak ligt het wel in die hoek ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:10 schreef Goldenrush het volgende:
Om te compenseren met andere dingen natuurlijk, zoals een kleine pik.
Gaan we trouwen?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:47 schreef BlueJeans het volgende:
Ik vind het zelf niet echt mooi. Gespierde armen vind ik wel echt heel opwindend. Maar sixpack weer niet, dan probeer je het te hard om indruk te maken.Dus gewoon licht gespierde mannen die alleen mooie armen hebben vind ik sexy.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:10 schreef Goldenrush het volgende:
Ecto's gespot.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:11 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Kleine pik, gebrek aan intelligentie, gebrek aan talent, gebrek aan succes op andere vlakken. Vaak ligt het wel in die hoek ja.
Klopt. In mijn geval dan.quote:
'want een echte vrouw heeft vormen' zekerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]als er 1 ding lelijk is zijn het wel dunne vrouwen.
dan worden ze boos en jaloers, omdat je hun zwakke punten benadruktquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vooral omdat het zo normaal gevonden wordt. Niemand kijkt je raar aan als je wat te zwaar bent en alleen maar rotzooi naar binnen werkt, maar zeg dat je heel regelmatig sport en strict bent met wat je wel en niet eet en ze doen alsof je gestoord bent.
Gebruik de voorbeelden die je bedoelt dan, je lijkt wel een vrouwquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:30 schreef GhpH het volgende:
Iederen maar zeiken over de voorbeelden terwijl ze weten wat ik bedoel
Nee ik heb geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:30 schreef GhpH het volgende:
Jij bent zweeds?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:30 schreef GhpH het volgende:
ditquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:25 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ik zou zeggen, dat spieren er toch wel voor zorgen dat iemand er meer uitziet als een man, ik ken vrienden die gewoon echt sprietjes zijn (niks mis mee, was immers zelf ook een sprietje en iedereen moet zijn hoe die wilt zijn).
Als ik jongens/mannen op straat zie die echt super dun zijn dan klopt er naar mijn gevoel iets niet, oudere hoofd, maar het lichaam van een jongetje van 15.
p.s ts is een spriet.
dan zal jij wel echt afgunst hebben als een man een grote lul heeft, intelligent is en ook nog succesvol op zakelijk vlak is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:11 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Kleine pik, gebrek aan intelligentie, gebrek aan talent, gebrek aan succes op andere vlakken. Vaak ligt het wel in die hoek ja.
waarom hou jij je bezig met de grootte van het geslachtsdeel van een andere man ...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:10 schreef Goldenrush het volgende:
Heb ook het idee dat zo een gast niet echt zijn meisje zou kunnen beschermen als het er op aan komt, benen zo dun als tandenstokers en al zweten wanneer ze die o zo zware hamburger naar hun mond moeten toeschuivenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:48 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dit
mannen die kleiner/smaller zijn dan de gemiddelde vrouw
Jaloeziequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:50 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
waarom hou jij je bezig met de grootte van het geslachtsdeel van een andere man ...
wil je ons iets vertellen
dat meisje moet zich overleveren aan de belager om zo haar vriendje te reddenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:52 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Heb ook het idee dat zo een gast niet echt zijn meisje zou kunnen beschermen als het er op aan komt, benen zo dun als tandenstokers en al zweten wanneer ze die o zo zware hamburger naar hun mond moeten toeschuiven
Inderdaad ik ben maar een verbitterd en zuur persoon en maak me druk om wat anderen bezig houdt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dan zal jij wel echt afgunst hebben als een man een grote lul heeft, intelligent is en ook nog succesvol op zakelijk vlak is.
wat moet jij een zuur leven hebben
[ afbeelding ]
Eerlijkheid waardeer ik!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:53 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Inderdaad ik ben maar een verbitterd en zuur persoon en maak me druk om wat anderen bezig houdt.
hahahaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dat meisje moet zich overleveren aan de belager om zo haar vriendje te redden
Ik meen het ook wel een beetjequote:
True, maar iedereen betrapt zichzelf wel eens op zich druk maken over wat anderen doen. Vooral op een forumquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:56 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ik meen het ook wel een beetjeeigenlijk moet iedereen doen waar 'ie zin in heeft.
Mensen die dat als excuus gebruiken zijn zelf gewoon onzeker en kunnen het niet verkroppen dat iemand intelligent en zelfverzekerd is en ook nog aan zijn lichaam werkt. Dit is echt eerste klas baggerlogica "oh hij heeft een goed lichaam, dat is vast om iets anders te compenseren".quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:11 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Bronquote:Hoffmann has a degree in business administration (Diplom-Betriebswirt (FH)) and runs a supplement business and a gym.
Hoe komen mensen er sowieso op dat je niet slim en gespierd kunt zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:50 schreef Livyatan het volgende:
Voor alle mensen hier die blijven beweren dat al die sportschoolmannen iets te ''compenseren'' hebben:
[ afbeelding ]
David Hoffman
[..]
Bron
Deze man kan men dus bepaald geen loser noemen. Zowel op fysiek als intellectueel gebied. Ik ben er dan ook zeker van dat dit bericht vele onzekere harten zal vertrappen.
Beter accepteer je gewoon dat er mensen bestaan met andere (en misschien ook wel meer) talenten dan jij. En al accepteer je het niet, hen afkraken gaat jou niet beter maken.
Dat vind ik echt niet aantrekkelijk nee. Dikke mannen ook niet overigens, maar liever iemand die mooi breed maar niet superdroog is dan zo'n lat met een sixpack.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:48 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dit
mannen die kleiner/smaller zijn dan de gemiddelde vrouw
Zelf zie ik ook liever wat groter en wat minder droog..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat vind ik echt niet aantrekkelijk nee. Dikke mannen ook niet overigens, maar liever iemand die mooi breed maar niet superdroog is dan zo'n lat met een sixpack.
arme jmfquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:06 schreef ZarB het volgende:
Teveel spierenMaar dat gaat ook vaak gepaard met een minderwaardigheidscomplex en een obsessie voor het lichaam en de gym. Sowieso niet de meest interessante mensen. Gewoon fit. Spieren, maar wel zacht en mooi.
Er is een verschil tussen een goed lichaam en obsessed door fitness of *vul een willekeurige andere hobby in*.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mensen die dat als excuus gebruiken zijn zelf gewoon onzeker en kunnen het niet verkroppen dat iemand intelligent en zelfverzekerd is en ook nog aan zijn lichaam werkt. Dit is echt eerste klas baggerlogica "oh hij heeft een goed lichaam, dat is vast om iets anders te compenseren".
Kun je het niet hebben dat iemand de full package heeft en moet je excuses verzinnen om het voor jezelf te kunnen accepteren?
true .. maar voor de één kan een passie als een obsessie overkomen..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:20 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een goed lichaam en obsessed door fitness of *vul een willekeurige andere hobby in*.
Die deden dat om de romeinen met brute kracht te verpulveren. Niet omdat hun kinderbarende vrouwen dat seksie vonden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:46 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Jij bent zweeds?
Jouw voorouders waren Noormannen en Vikingen, grote gespierde alpha mannen
HAHA beta TS zijn voorouders poepen op hem
Dit inderdaad. Zijn vaak mensen die zelf geen echte hobby's of passies hebben die de gedreven mensen als obsessief zien.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
true .. maar voor de één kan een passie als een obsessie overkomen..
"obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |