quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:08 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dun als wat ik zelf ideaal vind eigenlijk. Dus nee
Maar wat dan nog eigenlijk?
Jij wil dus echt ondergewicht hebben?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:48 schreef vera166 het volgende:
[..]
Want ik weeg 57 kilo en ben 1.76 meter, dat vinden sommige mensen al ongezond.
Gelukkig bestaan ze ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:48 schreef Robophatt het volgende:
Waarom niet gewoon allebei. Een intelligente man die ook aan z'n lichaam werkt, snap niet hoe dat niet sexy is.
Ja wat?quote:
Ze erkent jouw homoseksualiteit.quote:
Hard geworden.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:39 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
gr veel pushups doen gr
Nee, ik zou het alleen mooier vinden. Iedereen zo zn smaak jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:42 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[..]
Jij wil dus echt ondergewicht hebben?![]()
OT:
[..]
Gelukkig bestaan ze ook.
en jij?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
En toevállig ben je dat zelf ook.
Nounou, jij bent getrouwd jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:15 schreef Eleiko het volgende:
Alle vrouwen die van gespierde mannen houden kunnen mij PM-en.
Bvd.
Kleine pik, gebrek aan intelligentie, gebrek aan talent, gebrek aan succes op andere vlakken. Vaak ligt het wel in die hoek ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:10 schreef Goldenrush het volgende:
Om te compenseren met andere dingen natuurlijk, zoals een kleine pik.
Gaan we trouwen?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:47 schreef BlueJeans het volgende:
Ik vind het zelf niet echt mooi. Gespierde armen vind ik wel echt heel opwindend. Maar sixpack weer niet, dan probeer je het te hard om indruk te maken.Dus gewoon licht gespierde mannen die alleen mooie armen hebben vind ik sexy.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:10 schreef Goldenrush het volgende:
Om te compenseren met andere dingen natuurlijk, zoals een kleine pik.
Ecto's gespot.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:11 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Kleine pik, gebrek aan intelligentie, gebrek aan talent, gebrek aan succes op andere vlakken. Vaak ligt het wel in die hoek ja.
Klopt. In mijn geval dan.quote:
'want een echte vrouw heeft vormen' zekerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]als er 1 ding lelijk is zijn het wel dunne vrouwen.
dan worden ze boos en jaloers, omdat je hun zwakke punten benadruktquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vooral omdat het zo normaal gevonden wordt. Niemand kijkt je raar aan als je wat te zwaar bent en alleen maar rotzooi naar binnen werkt, maar zeg dat je heel regelmatig sport en strict bent met wat je wel en niet eet en ze doen alsof je gestoord bent.
Gebruik de voorbeelden die je bedoelt dan, je lijkt wel een vrouwquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:30 schreef GhpH het volgende:
Iederen maar zeiken over de voorbeelden terwijl ze weten wat ik bedoel
Nee ik heb geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:30 schreef GhpH het volgende:
Jij bent zweeds?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:30 schreef GhpH het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |