abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136843542
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:07 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Mannen die zo angstvallig niet als homo gezien willen worden verdenk ik juist :) Waarom zou je niet mogen zeggen dat een man een mooi lichaam heeft?
Omdat je dan over zijn stijve penis fantaseert.
wat kijk jij
pi_136843567
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:08 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Omdat je dan over zijn stijve penis fantaseert.
En wat is daar nu weer gay aan :')
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136843619
Ja het is altijd een goed idee om uitersten te pakken om je klacht te illustreren :') Dit slaat toch gewoon helemaal nergens op.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136843656
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:00 schreef vera166 het volgende:
[..] Vrouwen zijn ideaal als ze erg dun zijn.
:') als er 1 ding lelijk is zijn het wel dunne vrouwen.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_136843660
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:09 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

En wat is daar nu weer gay aan :')
Weet ik niet. Ik fantaseer ook regelmatig op een puur platonische wijze over vochtige vagina's.
wat kijk jij
pi_136843664
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 23:44 schreef deadprez het volgende:
gwn ecto met bierbuik jatog
En vieze dikke zwarte haren op die buik. :7
pi_136843702
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:11 schreef Smack10 het volgende:

[..]

En vieze dikke zwarte haren op die buik. :7
Bij een vrouw :)
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_136843781
Gespierde mannen O+
pi_136843834
Alle vrouwen die van gespierde mannen houden kunnen mij PM-en.
Bvd.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 12:17:47 #110
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_136843897
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:15 schreef Eleiko het volgende:
Alle vrouwen die van gespierde mannen houden kunnen mij PM-en.
Bvd.
Iedereen kan jou PM-en.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  dinsdag 18 februari 2014 @ 12:18:50 #111
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_136843932
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 12:23:39 #112
422449 Livyatan
kcaB eB ll'I
pi_136844084
Wat ik niet begrijp is waarom gespierde mannen altijd met een hoop vooroordelen over hun intellect en zekerheid bekogelt worden. Wel achter hun rug om uiteraard.

Als je het niet mooi vindt kies je er toch gewoon niet voor om zo fanatiek te gaan sporten. Zo simpel is het. Maar het feit dat er zoveel mensen zijn die de behoefte voelen om zo denigrerend te praten over bodybuilders zegt mij genoeg.

Wie is hier nou eigenlijk onzeker? Als je zo zelfverzekerd was (en dan heb ik het niet alleen over de TS van dit topic) zou je er niet zoveel aandacht aan besteden.

Het hele argument dat alle krachttrainers dom zijn is niet alleen onterecht, het is ook nog eens onbelangrijk. Waarom moet ieder wezen in deze maatschappij uiterst hoog begaafd zijn om als een waardevol persoon gezien te worden. Waarom kan men niet waarderen dat mensen over verschillende capaciteiten beschikken?

In plaats van te zeuren over andermans ambities zou je ook een eigen hobby kunnen zoeken. Ga dansen, ga zwemmen, ga biljarten; of wat het dan ook mag zijn dat jij wel de moeite vindt om tijd aan te besteden.
pi_136844122
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:23 schreef Livyatan het volgende:
Wat ik niet begrijp is waarom gespierde mannen altijd met een hoop vooroordelen over hun intellect en zekerheid bekogelt worden. Wel achter hun rug om uiteraard.

Als je het niet mooi vindt kies je er toch gewoon niet voor om zo fanatiek te gaan sporten. Zo simpel is het. Maar het feit dat er zoveel mensen zijn die de behoefte voelen om zo denigrerend te praten over bodybuilders zegt mij genoeg.

Wie is hier nou eigenlijk onzeker? Als je zo zelfverzekerd was (en dan heb ik het niet alleen over de TS van dit topic) zou je er niet zoveel aandacht aan besteden.

Het hele argument dat alle krachttrainers dom zijn is niet alleen onterecht, het is ook nog eens onbelangrijk. Waarom moet ieder wezen in deze maatschappij uiterst hoog begaafd zijn om als een waardevol persoon gezien te worden. Waarom kan men niet waarderen dat mensen over verschillende capaciteiten beschikken?

In plaats van te zeuren over andermans ambities zou je ook een eigen hobby kunnen zoeken. Ga dansen, ga zwemmen, ga biljarten; of wat het dan ook mag zijn dat jij wel de moeite vindt om tijd aan te besteden.
Dit. Al zijn er zeker ook de nodige krachttrainers die wel bovengemiddeld slim zijn.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 12:27:58 #114
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_136844250
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:23 schreef Livyatan het volgende:

Om het simpele feit dat hersenen in deze maatschappij belangrijk zijn om hogerop te komen. Waar vroeger bijv. bepaalde lichamelijke kenmerken belangrijk waren, zoals bij mannen een breed lichaam zodat ze sterk waren, zijn nu hersenen vooral waar je mee in de maatschappij succes kan boeken. Dit zorgt ook voor een zekere tegenstelling. De mens is wezenlijk niet veel veranderd, dus die oude kenmerken worden nog wel mooi gevonden. Dat zorgt er een beetje voor dat je een zekere tegenstelling ziet.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_136844400
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:12 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Bij een vrouw :)
:{
pi_136844637
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:02 schreef finsdefis het volgende:
Al die mensen die spieren belangrijk vinden :') het gaat om innerlijk geluk. Wij kunnen een voorbeeld nemen aan dit stelletje.

[ afbeelding ]

en

[ afbeelding ]
Hoax, Ad valt niet op oude wijven
  dinsdag 18 februari 2014 @ 12:40:33 #117
422449 Livyatan
kcaB eB ll'I
pi_136844692
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:27 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Om het simpele feit dat hersenen in deze maatschappij belangrijk zijn om hogerop te komen. Waar vroeger bijv. bepaalde lichamelijke kenmerken belangrijk waren, zoals bij mannen een breed lichaam zodat ze sterk waren, zijn nu hersenen vooral waar je mee in de maatschappij succes kan boeken. Dit zorgt ook voor een zekere tegenstelling. De mens is wezenlijk niet veel veranderd, dus die oude kenmerken worden nog wel mooi gevonden. Dat zorgt er een beetje voor dat je een zekere tegenstelling ziet.
Kan wel zijn. Maar dat deze maatschappij zo in elkaar steekt wil nog niet zeggen dat dit ook goed is. Alles draait alleen maar om prestatie en niet om geluk. Er wordt een lat gelegd waar niet iedereen aan kan voldoen en indien men faalt om mee te draaien met de standaard wordt men neergezet als een niet waardig persoon. Dat iemand misschien wel andere capaciteiten bezit lijkt er verder dan ook niet toe te doen. Wat ik bespeur is dat de mentaliteit in Nederland steeds meer ''alles of niets'' is. Ik vind dat treurig.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 12:45:15 #118
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_136844834
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:38 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Hoax, Ad valt niet op oude wijven
Klopt, maar hij moet wel een dekmantel hebben natuurlijk.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_136844919
Waarom niet gewoon allebei. Een intelligente man die ook aan z'n lichaam werkt, snap niet hoe dat niet sexy is.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  dinsdag 18 februari 2014 @ 12:54:02 #120
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_136845107
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:40 schreef Livyatan het volgende:

[..]

Kan wel zijn. Maar dat deze maatschappij zo in elkaar steekt wil nog niet zeggen dat dit ook goed is. Alles draait alleen maar om prestatie en niet om geluk. Er wordt een lat gelegd waar niet iedereen aan kan voldoen en indien men faalt om mee te draaien met de standaard wordt men neergezet als een niet waardig persoon. Dat iemand misschien wel andere capaciteiten bezit lijkt er verder dan ook niet toe te doen. Wat ik bespeur is dat de mentaliteit in Nederland steeds meer ''alles of niets'' is. Ik vind dat treurig.
Terwijl op de televisie juist weer graag naar complete talentloze bagger malloten wordt gekeken.

(Maar dat bekrachtigt juist net jouw punt, omdat je als kijker graag 'neerkijkt'.
Maar wat ik irritant vind is dat die domme lui dikke bakken met geld verdienen)
  dinsdag 18 februari 2014 @ 12:55:07 #121
422449 Livyatan
kcaB eB ll'I
pi_136845140
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:48 schreef Robophatt het volgende:
Waarom niet gewoon allebei. Een intelligente man die ook aan z'n lichaam werkt, snap niet hoe dat niet sexy is.
En in hoeverre voldoe jij zelf aan al die kwaliteiten? No offence.
pi_136845153
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:48 schreef Robophatt het volgende:
Dat mag niet in Nederland want dat is kop boven maaiveld en dat soort dingen. Men kan niet voorstellen dat iemand en een goede fysiek heeft en dan ook nog eens intelligent is.

In de VS is het anders. Daar heb je wel het ideaal van sportief/fit en intelligent.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  dinsdag 18 februari 2014 @ 12:56:36 #123
422449 Livyatan
kcaB eB ll'I
pi_136845198
quote:
4s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:54 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Terwijl op de televisie juist weer graag naar complete talentloze bagger malloten wordt gekeken.

(Maar dat bekrachtigt juist net jouw punt, omdat je als kijker graag 'neerkijkt'.
Waarom? Omdat zij als ''dom volk'' niet meer verdienen dan een woonwagen en een plek achter de lopende band?
pi_136845227
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:55 schreef Livyatan het volgende:

[..]

En in hoeverre voldoe jij zelf aan al die kwaliteiten? No offence.
Intelligentie is wel redelijk in orde geloof ik en m'n lichaam houd ik ook in vorm.
pi_136845252
quote:
4s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:54 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ze willen zich gewoon beter voelen dan anderen. Heb soms ook het idee dat er denigrerend over wordt gesproken uit zelfbehoud. Stel je voor dat vrouwen de anderen aantrekkelijk gaan vinden en zij bijv zelf moeten gaan sporten. The horror.
pi_136845289
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:55 schreef ssebass het volgende:

[..]

Dat mag niet in Nederland want dat is kop boven maaiveld en dat soort dingen. Men kan niet voorstellen dat iemand en een goede fysiek heeft en dan ook nog eens intelligent is.

In de VS is het anders. Daar heb je wel het ideaal van sportief/fit en intelligent.
Ja klopt, daar zie je dat veel meer. Of ja, het is in ieder geval duidelijker dat dat daar inderdaad een ideaal is. Ik vind de combinatie ook niet zo vreemd, vind goed voor je lichaam zorgen niet bepaald dom ofzo.
pi_136845471
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:59 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja klopt, daar zie je dat veel meer. Of ja, het is in ieder geval duidelijker dat dat daar inderdaad een ideaal is. Ik vind de combinatie ook niet zo vreemd, vind goed voor je lichaam zorgen niet bepaald dom ofzo.
Ik snap dat ook niet. Het gebrek aan tijd wordt altijd geopperd, maar zoveel tijd hoeft het niet eens te kosten. Daarnaast hebben de meesten niet eens zo'n druk leven als ze pretenderen.

Verbaast mij sowieso hoeveel jongeren echt uit vorm zijn. Skinny fat gasten en obese vrouwen. Dat is toch wel een beetje het straatbeeld van NL.
pi_136845655
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:06 schreef Fascination het volgende:

[..]

En toevállig ben je dat zelf ook.
Ik ben niet zo dun als wat ik zelf ideaal vind eigenlijk. Dus nee

Maar wat dan nog eigenlijk?
  dinsdag 18 februari 2014 @ 13:08:50 #129
422449 Livyatan
kcaB eB ll'I
pi_136845667
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:55 schreef ssebass het volgende:

[..]

Nou ik vind juist dat er steeds meer een verwachtingspatroon wordt gecreëerd van iemand die moet uitblinken in alles. Er leuk uitzien, intelligent zijn, sociaal zijn, barsten van de hobby's en ook nog een waslijst aan bezochte werelddelen op het levens-cv hebben staan.

Maar aangezien er altijd wel iemand zal zijn die beter is in iets dan jijzelf voelen mensen tegelijkertijd de behoefte om die ander neer te halen uit pure jaloezie. Onder het mom van ''hij/zij mag dan wel goed in dit/dat zijn maar op het vlak van (...) is het toch echt niets hoor''.

In feiten is het overgrote deel van de bevolking gefrustreerd omdat niemand aan de hoge verwachtingen kan voldoen die ze elkaar opleggen, en daarom halen ze ook voldoening uit programma's als ''obese'', ''uitstel van executie'' & ''Barbie''. Want als ze daar naar kijken valt hun lichaam toch echt wel mee, zitten zij toch niet zo diep in de shit en zijn zij gelukkig niet zo dom als de mensen op tv.
pi_136845669
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:11 schreef Eleiko het volgende:

[..]

:') als er 1 ding lelijk is zijn het wel dunne vrouwen.
Feeder
  dinsdag 18 februari 2014 @ 13:09:58 #131
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_136845713
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 23:56 schreef BlueJeans het volgende:

[..]

Hahah doet me denken aan die Family-guy clip _O-

[ afbeelding ]
Dat is een linkerhand.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 13:17:09 #132
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_136846026
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 13:09 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Dat is een linkerhand.
En?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_136846050
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 13:04 schreef ssebass het volgende:

[..]

Ik snap dat ook niet. Het gebrek aan tijd wordt altijd geopperd, maar zoveel tijd hoeft het niet eens te kosten. Daarnaast hebben de meesten niet eens zo'n druk leven als ze pretenderen.

Verbaast mij sowieso hoeveel jongeren echt uit vorm zijn. Skinny fat gasten en obese vrouwen. Dat is toch wel een beetje het straatbeeld van NL.
Vooral omdat het zo normaal gevonden wordt. Niemand kijkt je raar aan als je wat te zwaar bent en alleen maar rotzooi naar binnen werkt, maar zeg dat je heel regelmatig sport en strict bent met wat je wel en niet eet en ze doen alsof je gestoord bent.
pi_136846460
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 13:08 schreef Livyatan het volgende:

[..]

Nou ik vind juist dat er steeds meer een verwachtingspatroon wordt gecreëerd van iemand die moet uitblinken in alles. Er leuk uitzien, intelligent zijn, sociaal zijn, barsten van de hobby's en ook nog een waslijst aan bezochte werelddelen op het levens-cv hebben staan.

Maar aangezien er altijd wel iemand zal zijn die beter is in iets dan jijzelf voelen mensen tegelijkertijd de behoefte om die ander neer te halen uit pure jaloezie. Onder het mom van ''hij/zij mag dan wel goed in dit/dat zijn maar op het vlak van (...) is het toch echt niets hoor''.

In feiten is het overgrote deel van de bevolking gefrustreerd omdat niemand aan de hoge verwachtingen kan voldoen die ze elkaar opleggen, en daarom halen ze ook voldoening uit programma's als ''obese'', ''uitstel van executie'' & ''Barbie''. Want als ze daar naar kijken valt hun lichaam toch echt wel mee, zitten zij toch niet zo diep in de shit en zijn zij gelukkig niet zo dom als de mensen op tv.
Ja je kunt gewoon proberen het beste uit jezelf te halen. Ik vind dat mensen te veel gefocust zijn op andere mensen. Zal ook vast komen door sociale CV sites als facebook. Het interesseert andere mensen echt niet zoveel wat je nou doet, zeker niet als het niets met henzelf te maken heeft.

Ik stoor mij enorm aan mensen die zich alleen maar bezig houden met hoe zij op anderen overkomen en wat anderen van hen denken. Zij doen dingen niet uit passie, maar puur uit het feit van hoe dat beeld van hen zich reflecteert op anderen (status, geld, macht, etc). Volgens mij kun je daar alleen maar ongelukkig van worden en overigens prik je er ook nog eens redelijk snel doorheen.

Toch denk ik dat velen het idee hebben dat ze hier aan mee moeten doen omdat ze bang zijn anders achterop te raken. Soort van afgeleide peer pressure. Dan begrijp ik dat men ongelukkig wordt. Verklaard ook waarom mensen zich liever hard in de schulden werken en overwerkt raken dan een stapje terug doen. Stel je voor wat de buitenwereld denkt! Newsflash iedereen heeft wel eens tegenslagen. Hoort nou eenmaal bij het leven.
pi_136846585
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 13:08 schreef vera166 het volgende:

[..]

Feeder
Nee. Magere vrouwen zijn ongezond en vaak erg onzeker.
Doe mij maar een fitte, licht gespierde vrouw met zelfvertrouwen. Die zijn het best (ook in bed).
pi_136846605
Geen gram tren per week consumeren :') :')
pi_136846659
Het ene lichaam afzeiken om zo te trachten het andere lichaam op te hemelen :')

Denken dat mensen naar de sportschool gaan om jou te pleasen :')
  dinsdag 18 februari 2014 @ 13:33:14 #138
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_136846751
hartspier > andere spieren.

dus conditie is belangrijker dan het hebben van grote 'nutteloze' spieren.
Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.
pi_136846755
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 13:29 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Doe mij maar een fitte, licht gespierde vrouw met zelfvertrouwen. Die zijn het best (ook in bed).
Vind je zelf nou niet dat je een beetje generaliseert?
Een vrouw die mager is omdat ze een snel metabolisme heeft of aan duursporten doet is ongezond en onzeker? Zou niet weten wat het een met het ander te maken moet hebben.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 13:37:41 #140
422449 Livyatan
kcaB eB ll'I
pi_136846964
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 13:33 schreef Martin-Ssempa het volgende:
hartspier > andere spieren.

dus conditie is belangrijker dan het hebben van grote 'nutteloze' spieren.
Nou als jij dat vind dan concentreer jij je toch lekker puur en alleen op cardio. Maar laat anderen zelf bepalen waar zij hun tijd aan willen besteden. Of lijd jouw hart er soms ook onder als anderen bezig zijn met het kweken van ''nutteloze'' spieren?
  dinsdag 18 februari 2014 @ 13:40:59 #141
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_136847174
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 13:37 schreef Livyatan het volgende:

[..]

Nou als jij dat vind dan concentreer jij je toch lekker puur en alleen op cardio. Maar laat anderen zelf bepalen waar zij hun tijd aan willen besteden. Of lijd jouw hart er soms ook onder als anderen bezig zijn met het kweken van ''nutteloze'' spieren?
Nee maar wat ik merk van mensen in mijn omgeving is dat ze weinig aandacht schenken aan cardio en alleen maar focussen op massa. Vind ik een beetje zonde, vandaar.

En ik bepaal helemaal niks, ik laat alleen mijn mening horen.
Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.
pi_136847317
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 13:33 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Vind je zelf nou niet dat je een beetje generaliseert?
Een vrouw die mager is omdat ze een snel metabolisme heeft of aan duursporten doet is ongezond en onzeker? Zou niet weten wat het een met het ander te maken moet hebben.
Misschien generaliseer ik wat.

Maar dat doe jij ook. Veel magere vrouwen zijn mager niet vanwege hun snelle stofwisseling maar omdat ze te weinig eten en bang zijn om aan te komen.
pi_136847635
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 13:43 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Maar dat doe jij ook. Veel magere vrouwen zijn mager niet vanwege hun snelle stofwisseling maar omdat ze te weinig eten en bang zijn om aan te komen.
dit, het verschil in stofwisseling verbruik tussen mensen is echt minimaal .. zo rond de 200-300 kcal max in uitersten ..

2014 ...het jaar waar mensen nog over stofwisseling, BMI en "eigeel is slecht voor cholestrol"praten. _O- _O- _O- :'(
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_136847676
Iedereen is mooi op zijn eigen manier

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_136847696
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 13:50 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

dit, het verschil in stofwisseling verbruik tussen mensen is echt minimaal .. zo rond de 200-300 kcal max in uitersten ..

2014 ...het jaar waar mensen nog over stofwisseling, BMI en eigeel is slecht voor cholestrol praten. _O- _O- _O- :'(
Mijn broer at altijd eigeel, helaas is die gestorven aan een te hoog cholestrol ;(
pi_136847747
Voor degene met interessen in verschillent tussen metabolismen:
http://examine.com/faq/do(...)ween-two-people.html

Ook voor degenen die beweren dat daardoor significante verschillen ontstaan
pi_136848054
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 13:43 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Waar generaliseer ik dan? De enige die stelt dat alle magere vrouwen ongezond en onzeker zijn ben jij hoor. Je doet er zelfs nog een schepje bovenop door te zeggen dat ze te weinig eten en bang zijn om aan te komen.
Je linkt het voorkomen van iemand aan allerlei psychische shit waar je helemaal geen weet van hebt.
pi_136848890

grgr
pi_136848956
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 23:37 schreef GhpH het volgende:

Nog erger zijn steroids gebruikers.

[ afbeelding ]

denken dat het steroïden zijn bij die foto , ooit van synthol gehoord debiel
pi_136849200
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 13:29 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')