Omdat je dan over zijn stijve penis fantaseert.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mannen die zo angstvallig niet als homo gezien willen worden verdenk ik juistWaarom zou je niet mogen zeggen dat een man een mooi lichaam heeft?
En wat is daar nu weer gay aanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Omdat je dan over zijn stijve penis fantaseert.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:00 schreef vera166 het volgende:
[..] Vrouwen zijn ideaal als ze erg dun zijn.
Weet ik niet. Ik fantaseer ook regelmatig op een puur platonische wijze over vochtige vagina's.quote:
Bij een vrouwquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En vieze dikke zwarte haren op die buik.
Iedereen kan jou PM-en.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:15 schreef Eleiko het volgende:
Alle vrouwen die van gespierde mannen houden kunnen mij PM-en.
Bvd.
Dit. Al zijn er zeker ook de nodige krachttrainers die wel bovengemiddeld slim zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:23 schreef Livyatan het volgende:
Wat ik niet begrijp is waarom gespierde mannen altijd met een hoop vooroordelen over hun intellect en zekerheid bekogelt worden. Wel achter hun rug om uiteraard.
Als je het niet mooi vindt kies je er toch gewoon niet voor om zo fanatiek te gaan sporten. Zo simpel is het. Maar het feit dat er zoveel mensen zijn die de behoefte voelen om zo denigrerend te praten over bodybuilders zegt mij genoeg.
Wie is hier nou eigenlijk onzeker? Als je zo zelfverzekerd was (en dan heb ik het niet alleen over de TS van dit topic) zou je er niet zoveel aandacht aan besteden.
Het hele argument dat alle krachttrainers dom zijn is niet alleen onterecht, het is ook nog eens onbelangrijk. Waarom moet ieder wezen in deze maatschappij uiterst hoog begaafd zijn om als een waardevol persoon gezien te worden. Waarom kan men niet waarderen dat mensen over verschillende capaciteiten beschikken?
In plaats van te zeuren over andermans ambities zou je ook een eigen hobby kunnen zoeken. Ga dansen, ga zwemmen, ga biljarten; of wat het dan ook mag zijn dat jij wel de moeite vindt om tijd aan te besteden.
Om het simpele feit dat hersenen in deze maatschappij belangrijk zijn om hogerop te komen. Waar vroeger bijv. bepaalde lichamelijke kenmerken belangrijk waren, zoals bij mannen een breed lichaam zodat ze sterk waren, zijn nu hersenen vooral waar je mee in de maatschappij succes kan boeken. Dit zorgt ook voor een zekere tegenstelling. De mens is wezenlijk niet veel veranderd, dus die oude kenmerken worden nog wel mooi gevonden. Dat zorgt er een beetje voor dat je een zekere tegenstelling ziet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:23 schreef Livyatan het volgende:
Het hele argument dat alle krachttrainers dom zijn is niet alleen onterecht, het is ook nog eens onbelangrijk. Waarom moet ieder wezen in deze maatschappij uiterst hoog begaafd zijn om als een waardevol persoon gezien te worden. Waarom kan men niet waarderen dat mensen over verschillende capaciteiten beschikken?
Hoax, Ad valt niet op oude wijvenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:02 schreef finsdefis het volgende:
Al die mensen die spieren belangrijk vindenhet gaat om innerlijk geluk. Wij kunnen een voorbeeld nemen aan dit stelletje.
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Kan wel zijn. Maar dat deze maatschappij zo in elkaar steekt wil nog niet zeggen dat dit ook goed is. Alles draait alleen maar om prestatie en niet om geluk. Er wordt een lat gelegd waar niet iedereen aan kan voldoen en indien men faalt om mee te draaien met de standaard wordt men neergezet als een niet waardig persoon. Dat iemand misschien wel andere capaciteiten bezit lijkt er verder dan ook niet toe te doen. Wat ik bespeur is dat de mentaliteit in Nederland steeds meer ''alles of niets'' is. Ik vind dat treurig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Om het simpele feit dat hersenen in deze maatschappij belangrijk zijn om hogerop te komen. Waar vroeger bijv. bepaalde lichamelijke kenmerken belangrijk waren, zoals bij mannen een breed lichaam zodat ze sterk waren, zijn nu hersenen vooral waar je mee in de maatschappij succes kan boeken. Dit zorgt ook voor een zekere tegenstelling. De mens is wezenlijk niet veel veranderd, dus die oude kenmerken worden nog wel mooi gevonden. Dat zorgt er een beetje voor dat je een zekere tegenstelling ziet.
Klopt, maar hij moet wel een dekmantel hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:38 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Hoax, Ad valt niet op oude wijven
Terwijl op de televisie juist weer graag naar complete talentloze bagger malloten wordt gekeken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:40 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Kan wel zijn. Maar dat deze maatschappij zo in elkaar steekt wil nog niet zeggen dat dit ook goed is. Alles draait alleen maar om prestatie en niet om geluk. Er wordt een lat gelegd waar niet iedereen aan kan voldoen en indien men faalt om mee te draaien met de standaard wordt men neergezet als een niet waardig persoon. Dat iemand misschien wel andere capaciteiten bezit lijkt er verder dan ook niet toe te doen. Wat ik bespeur is dat de mentaliteit in Nederland steeds meer ''alles of niets'' is. Ik vind dat treurig.
En in hoeverre voldoe jij zelf aan al die kwaliteiten? No offence.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:48 schreef Robophatt het volgende:
Waarom niet gewoon allebei. Een intelligente man die ook aan z'n lichaam werkt, snap niet hoe dat niet sexy is.
Dat mag niet in Nederland want dat is kop boven maaiveld en dat soort dingen. Men kan niet voorstellen dat iemand en een goede fysiek heeft en dan ook nog eens intelligent is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:48 schreef Robophatt het volgende:
Waarom niet gewoon allebei. Een intelligente man die ook aan z'n lichaam werkt, snap niet hoe dat niet sexy is.
Waarom? Omdat zij als ''dom volk'' niet meer verdienen dan een woonwagen en een plek achter de lopende band?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Terwijl op de televisie juist weer graag naar complete talentloze bagger malloten wordt gekeken.
(Maar dat bekrachtigt juist net jouw punt, omdat je als kijker graag 'neerkijkt'.
Maar wat ik irritant vind is dat die domme lui dikke bakken met geld verdienen)
Intelligentie is wel redelijk in orde geloof ik en m'n lichaam houd ik ook in vorm.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:55 schreef Livyatan het volgende:
[..]
En in hoeverre voldoe jij zelf aan al die kwaliteiten? No offence.
Ze willen zich gewoon beter voelen dan anderen. Heb soms ook het idee dat er denigrerend over wordt gesproken uit zelfbehoud. Stel je voor dat vrouwen de anderen aantrekkelijk gaan vinden en zij bijv zelf moeten gaan sporten. The horror.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Terwijl op de televisie juist weer graag naar complete talentloze bagger malloten wordt gekeken.
(Maar dat bekrachtigt juist net jouw punt, omdat je als kijker graag 'neerkijkt'.
Maar wat ik irritant vind is dat die domme lui dikke bakken met geld verdienen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |