Die aderen en gebergtenquote:Op maandag 17 februari 2014 23:39 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
gr veel pushups doen gr
Hij ziet eruit als een levend standbeeld van Hercules. Veel plezier met je bleke noedelpootjes.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:40 schreef GhpH het volgende:
[..]
Die aderen en gebergten
Lijkt net een 33D-landkaart.
Dit gaat wel erg ver inderdaadquote:Op maandag 17 februari 2014 23:39 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
gr veel pushups doen gr
Zie geen steriodballen in de OP hoor, sterker nog vermoed dat die gasten zelfs nog nooit een sportschool hebben gezien.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:39 schreef datismijnmening het volgende:
Atletisch gespierd is mooi, niet die gekke steroidballen uit de OP
Sepa,kaascouse,hef,crooks.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:40 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Jij luistert zeker Soesi B?
Aiquote:Op maandag 17 februari 2014 23:42 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik ga die kaascouse even opzoeken.
Gaan ze trainen speciaal om voor 1 nacht een meisje te krijgen want met die arrogantie krijgt je nooit een relatie.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:42 schreef Aberella het volgende:
Ja dat heb ik ook nooit begrepen. Van die laffe herders die vroeger gepest werden en ineens elke dag in de sportschool rondhangen.
Herdersquote:Op maandag 17 februari 2014 23:42 schreef Aberella het volgende:
Ja dat heb ik ook nooit begrepen. Van die laffe herders die vroeger gepest werden en ineens elke dag in de sportschool rondhangen.
Ja, want als je gespierd bent, ben je meteen een arrogante klootzak?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:43 schreef GhpH het volgende:
[..]
Gaan ze trainen speciaal om voor 1 nacht een meisje te krijgen want met die arrogantie krijgt je nooit een relatie.
Bij mij valt vlak gewoon in de smaak. Waar je bij wijze van spreke de armen cilindervormig kunt voorstellen. Net niet dat de spieren zich buiten het lichaam gaan morphen. Dat vind ik leluk.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:41 schreef Sauslepel het volgende:
Die gasten uit de OP zijn het ene extreem, iele witte nerdjes zonder enige vorm van spieren zijn het andere extreem. Beide zijn niet mooi, een tussenweg is ideaal.
Elke dag drie nieuwe gaat inderdaad ook vervelen, arme jongens. Zeg, wat is je probleem? Waarom moeten ze meteen arrogant, dom en levenloos zijn? Zo maak je je klacht er niet realistischer op.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:43 schreef GhpH het volgende:
[..]
Gaan ze trainen speciaal om voor 1 nacht een meisje te krijgen want met die arrogantie krijgt je nooit een relatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |