Hahah doet me denken aan die Family-guy clipquote:Op maandag 17 februari 2014 23:54 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Hmm, ik heb helaas alleen een gespierde rechterhand.
Geen pics van mij posten.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:56 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hahah doet me denken aan die Family-guy clip![]()
[ afbeelding ]
Deze man weet.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:41 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik vind veel spieren helemaal niet mooi. Volgens mij zijn het juist van die oppervlakkige meiden die daar op vallen.
quote:
Giggittyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:01 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
GiggittyJa, ik beweeg me dan ook zo voort over straat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen die lach op de achtergrondquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:02 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ja, ik beweeg me dan ook zo voort over straat:
Dat is wel ernstig, maar Monthy Pythonquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:04 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Alleen die lach op de achtergrond
Veel essays schrijvenquote:Op maandag 17 februari 2014 23:58 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
geen voorkeurshand hebben
Tevens: Ambidexter
Valt wel mee ik doe vooral yoga en pilates.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
TS is afgewezen door een gespierd persoon
Dat is voor homo's.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:23 schreef Aberella het volgende:
[..]
Valt wel mee ik doe vooral yoga en pilates.
ICH AUCH EIN TR GEMACHT!!!111 DU AUCH STOPFEN MIT DER SLOWCHAT!1!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:33 schreef Aberella het volgende:
[..]
Tr gemacht, even kappen nou met die slowchat.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:37 schreef Chizu het volgende:
NIMMER! WIR STOPFEN NIMMER MITT DER SLOWCHAT!11!1!1eins1!1elf11!1!
Wir halten nimmer an mitt dem slowchat*.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:37 schreef Chizu het volgende:
NIMMER! WIR STOPFEN NIMMER MITT DER SLOWCHAT!11!1!1eins1!1elf11!1!
Je mag mijn bier wel lenen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:05 schreef Chizu het volgende:
Iemand met een sixpack willen maar er zelf geen hebben
The struggle is real
#First World Problems
* Chizu mocht toch al nooit drinkenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je mag mijn bier wel lenen.
Ik mag het sinds 1 januarie toch niet meer drinken.
Hiquote:Op maandag 17 februari 2014 23:47 schreef BlueJeans het volgende:
Ik vind het zelf niet echt mooi. Gespierde armen vind ik wel echt heel opwindend. Maar sixpack weer niet, dan probeer je het te hard om indruk te maken.Dus gewoon licht gespierde mannen die alleen mooie armen hebben vind ik sexy.
En toevállig ben je dat zelf ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:00 schreef vera166 het volgende:
Bij mannen dan. Vrouwen zijn ideaal als ze erg dun zijn.
Mannen die zo angstvallig niet als homo gezien willen worden verdenk ik juistquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:04 schreef Twiitch het volgende:
Ben er me langszaam van bewust geworden dat het vooral andere mannen zijn die hierop geilen. De zogenaamde kasthomofielen.
omdat je dan hommotje bentquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mannen die zo angstvallig niet als homo gezien willen worden verdenk ik juistWaarom zou je niet mogen zeggen dat een man een mooi lichaam heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |