abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136856817
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:25 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ik zou zeggen, dat spieren er toch wel voor zorgen dat iemand er meer uitziet als een man, ik ken vrienden die gewoon echt sprietjes zijn (niks mis mee, was immers zelf ook een sprietje en iedereen moet zijn hoe die wilt zijn).

Als ik jongens/mannen op straat zie die echt super dun zijn dan klopt er naar mijn gevoel iets niet, oudere hoofd, maar het lichaam van een jongetje van 15.

p.s ts is een spriet.
dit

mannen die kleiner/smaller zijn dan de gemiddelde vrouw _O-
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_136856881
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:11 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Kleine pik, gebrek aan intelligentie, gebrek aan talent, gebrek aan succes op andere vlakken. Vaak ligt het wel in die hoek ja.
dan zal jij wel echt afgunst hebben als een man een grote lul heeft, intelligent is en ook nog succesvol op zakelijk vlak is.

wat moet jij een zuur leven hebben _O-

pi_136856930
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:10 schreef Goldenrush het volgende:
Om te compenseren met andere dingen natuurlijk, zoals een kleine pik.
waarom hou jij je bezig met de grootte van het geslachtsdeel van een andere man ...

wil je ons iets vertellen
pi_136857041
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:48 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

dit

Heb ook het idee dat zo een gast niet echt zijn meisje zou kunnen beschermen als het er op aan komt, benen zo dun als tandenstokers en al zweten wanneer ze die o zo zware hamburger naar hun mond moeten toeschuiven _O-
Waz met jou!
pi_136857089
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:50 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

waarom hou jij je bezig met de grootte van het geslachtsdeel van een andere man ...

wil je ons iets vertellen
Jaloezie ;), niks meer niks minder.
Waz met jou!
pi_136857093
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:52 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Heb ook het idee dat zo een gast niet echt zijn meisje zou kunnen beschermen als het er op aan komt, benen zo dun als tandenstokers en al zweten wanneer ze die o zo zware hamburger naar hun mond moeten toeschuiven _O-
dat meisje moet zich overleveren aan de belager om zo haar vriendje te redden
  dinsdag 18 februari 2014 @ 16:53:02 #182
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_136857102
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:49 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

dan zal jij wel echt afgunst hebben als een man een grote lul heeft, intelligent is en ook nog succesvol op zakelijk vlak is.

wat moet jij een zuur leven hebben _O-

[ afbeelding ]
Inderdaad ik ben maar een verbitterd en zuur persoon en maak me druk om wat anderen bezig houdt.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_136857162
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:53 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Inderdaad ik ben maar een verbitterd en zuur persoon en maak me druk om wat anderen bezig houdt.
Eerlijkheid waardeer ik!
pi_136857180
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:52 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

dat meisje moet zich overleveren aan de belager om zo haar vriendje te redden
hahaha

"sorry schat!! :( :(, volgende keer moeten we sneller rennen!"
Waz met jou!
  dinsdag 18 februari 2014 @ 16:56:09 #185
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_136857269
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:53 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Eerlijkheid waardeer ik!
Ik meen het ook wel een beetje :@ eigenlijk moet iedereen doen waar 'ie zin in heeft.
- Thucydides
pi_136857395
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:56 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Ik meen het ook wel een beetje :@ eigenlijk moet iedereen doen waar 'ie zin in heeft.
True, maar iedereen betrapt zichzelf wel eens op zich druk maken over wat anderen doen. Vooral op een forum ;)
pi_136858289
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:11 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Kleine pik, gebrek aan intelligentie, gebrek aan talent, gebrek aan succes op andere vlakken. Vaak ligt het wel in die hoek ja.
Mensen die dat als excuus gebruiken zijn zelf gewoon onzeker en kunnen het niet verkroppen dat iemand intelligent en zelfverzekerd is en ook nog aan zijn lichaam werkt. Dit is echt eerste klas baggerlogica "oh hij heeft een goed lichaam, dat is vast om iets anders te compenseren".

Kun je het niet hebben dat iemand de full package heeft en moet je excuses verzinnen om het voor jezelf te kunnen accepteren?
  dinsdag 18 februari 2014 @ 17:50:53 #188
422449 Livyatan
kcaB eB ll'I
pi_136859716
Voor alle mensen hier die blijven beweren dat al die sportschoolmannen iets te ''compenseren'' hebben:

David Hoffman

quote:
Hoffmann has a degree in business administration (Diplom-Betriebswirt (FH)) and runs a supplement business and a gym.
Bron

Deze man kan men dus bepaald geen loser noemen. Zowel op fysiek als intellectueel gebied. Ik ben er dan ook zeker van dat dit bericht vele onzekere harten zal vertrappen.

Beter accepteer je gewoon dat er mensen bestaan met andere (en misschien ook wel meer) talenten dan jij. En al accepteer je het niet, hen afkraken gaat jou niet beter maken.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:00:00 #189
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136860028
Gewoon aestetic gespierd zijn. Mooi droog !
En altijd het laatste woord.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:01:36 #190
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_136860091
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:14 schreef krullenbolletje het volgende:
Gespierde mannen O+
:W :@
En altijd het laatste woord.
pi_136860306
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:50 schreef Livyatan het volgende:
Voor alle mensen hier die blijven beweren dat al die sportschoolmannen iets te ''compenseren'' hebben:

[ afbeelding ]
David Hoffman

[..]

Bron

Deze man kan men dus bepaald geen loser noemen. Zowel op fysiek als intellectueel gebied. Ik ben er dan ook zeker van dat dit bericht vele onzekere harten zal vertrappen.

Beter accepteer je gewoon dat er mensen bestaan met andere (en misschien ook wel meer) talenten dan jij. En al accepteer je het niet, hen afkraken gaat jou niet beter maken.
Hoe komen mensen er sowieso op dat je niet slim en gespierd kunt zijn :')
Dan heb je wel echt een heel bekrompen beeld van de werkelijkheid. Lijkt me nog het meest in de buurt komen van jaloezie, je kunt namelijk ook gewoon zeggen dat je het niet mooi vindt, soit.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:06:55 #192
338319 ZarB
Piña colada
pi_136860323
Teveel spieren :N Maar dat gaat ook vaak gepaard met een minderwaardigheidscomplex en een obsessie voor het lichaam en de gym. Sowieso niet de meest interessante mensen. Gewoon fit. Spieren, maar wel zacht en mooi. :Y
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_136860325
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:48 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

dit

Dat vind ik echt niet aantrekkelijk nee. Dikke mannen ook niet overigens, maar liever iemand die mooi breed maar niet superdroog is dan zo'n lat met een sixpack.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_136860474
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:06 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Dat vind ik echt niet aantrekkelijk nee. Dikke mannen ook niet overigens, maar liever iemand die mooi breed maar niet superdroog is dan zo'n lat met een sixpack.
Zelf zie ik ook liever wat groter en wat minder droog..

extreem droog staat vaak gelijk aan een heel erg strak dieet waarin weinig ruimte zit voor uitspattingen.
pi_136860590
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:06 schreef ZarB het volgende:
Teveel spieren :N Maar dat gaat ook vaak gepaard met een minderwaardigheidscomplex en een obsessie voor het lichaam en de gym. Sowieso niet de meest interessante mensen. Gewoon fit. Spieren, maar wel zacht en mooi. :Y
arme jmf :')
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:20:47 #196
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_136860820
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:13 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Mensen die dat als excuus gebruiken zijn zelf gewoon onzeker en kunnen het niet verkroppen dat iemand intelligent en zelfverzekerd is en ook nog aan zijn lichaam werkt. Dit is echt eerste klas baggerlogica "oh hij heeft een goed lichaam, dat is vast om iets anders te compenseren".

Kun je het niet hebben dat iemand de full package heeft en moet je excuses verzinnen om het voor jezelf te kunnen accepteren?
Er is een verschil tussen een goed lichaam en obsessed door fitness of *vul een willekeurige andere hobby in*.
- Thucydides
pi_136861089
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:20 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen een goed lichaam en obsessed door fitness of *vul een willekeurige andere hobby in*.
true .. maar voor de één kan een passie als een obsessie overkomen..

"obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated"
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:30:38 #198
338319 ZarB
Piña colada
pi_136861153
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:14 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

arme jmf :')
Want?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_136861177
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:46 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Jij bent zweeds?

Jouw voorouders waren Noormannen en Vikingen, grote gespierde alpha mannen

HAHA beta TS zijn voorouders poepen op hem
Die deden dat om de romeinen met brute kracht te verpulveren. Niet omdat hun kinderbarende vrouwen dat seksie vonden.
pi_136861216
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:28 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

true .. maar voor de één kan een passie als een obsessie overkomen..

"obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated"
Dit inderdaad. Zijn vaak mensen die zelf geen echte hobby's of passies hebben die de gedreven mensen als obsessief zien.

Van die mensen met hobby's als winkelen en stappen....
"Happiness is not getting more, but wanting less"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')