SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terecht, vieze hommoquote:Op maandag 17 februari 2014 22:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens, jongens, wat een uppercut.
https://www.facebook.com/(...)65321&type=2&theater
quote:
quote:Carl Johnson: [after dropping Loc at his work] I'll see you around.
Jeffrey 'OG Loc' Cross: Like a 'quarter pound! Later!
Risico van altijd maar leuk willen zijn voor die kkyoutubevlogs.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens, jongens, wat een uppercut.
https://www.facebook.com/(...)65321&type=2&theater
Idd, ze moeten al die homo's kapot maken met hun kutfilmpjes.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Risico van altijd maar leuk willen zijn voor die kkyoutubevlogs.
I NEED A NUMBER 9. A NUMBER 6 WITH EXTRA CHEESE. I NEED A DOUBLE NUMBER 15 AND ANOTHER NUMBER 9 WITH EXTRA ONIONS.quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
I NEED A NUMBER 9. A NUMBER 6 WITH EXTRA CHEESE. I NEED A DOUBLE NUMBER 15 AND ANOTHER NUMBER 9 WITH EXTRA ONIONS.
Ik heb dat spel echt kapotgespeeld op m'n PS2. Die graphics zijn echt minimaal in vergelijking met GTA V nu maar wat een storyline en shit.quote:
Die komt niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:01 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Same. Wacht nog steeds op PC-versie.
Ik kan me haast niet voorstellen dat ze dat niet doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Echt niet. Wie gaat nou nog games voor de PC uitbrengen.
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:05 schreef dreamerbulk het volgende:
nog ff eentje voor Panzer
[ afbeelding ]
ook een miscer
ik vind het altijd wel leuk als borderliners op me geilenquote:Op maandag 17 februari 2014 23:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Schaam jij je niet dood met die signature?
Pussy bij de fleet, sowieso.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[ afbeelding ]
ook een miscer
die sig is gewoonquote:Op maandag 17 februari 2014 23:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik vind het altijd wel leuk als borderliners op me geilen
boksquote:Op maandag 17 februari 2014 23:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
oh mijn goot yuri precies dezelfde tijd gepost
gast zit wel aan paar compoundsquote:
Dat is idd wat ik dacht.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik hoor sap nu zeggen: "a man needs a name"
wat een hoerquote:Op maandag 17 februari 2014 23:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik hoor sap nu zeggen: "a man needs a name"
helaas heb ik die nietquote:
lmao, deze dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:25 schreef Sapstengel het volgende:
Bianca Narbona
Volgens Google Images.
Zieke manface op die pics.
nvm brah
nee is gwn waar yuriquote:Op maandag 17 februari 2014 23:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Altijd zo triest wanneer mensen zulke shit op fb plaatsen:
[ afbeelding ]
Die middelste pic is wel hot, zou echt niet denken dat het een man was.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:28 schreef dreamerbulk het volgende:
sap zij/hij is wel tier 1 he?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zij is heel bekend in de adult scenequote:Op maandag 17 februari 2014 23:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die middelste pic is wel hot, zou echt niet denken dat het een man was.
Bicurieus geworden, man man man. Wie is dit beest? Meer pics? Veel beter wordt het niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[ afbeelding ]
ook een miscer
Gelukkig is er Google search by imagequote:Op maandag 17 februari 2014 23:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zij is heel bekend in de adult scene
kan ff niet op dr naam komen
alleen deze, most muscular posequote:Op maandag 17 februari 2014 23:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bicurieus geworden, man man man. Wie is dit beest? Meer pics? Veel beter wordt het niet.
brb alles perfect insertions
brb paper skin
brb package of peace
Jankend klaargekomen en pubes in brand gezet. Manlet?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:33 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
alleen deze, most muscular pose
[ afbeelding ]
188cm ong, kon zyzz puntje aan zuigenquote:Op maandag 17 februari 2014 23:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jankend klaargekomen en pubes in brand gezet. Manlet?
Fucking tuinslangen, arginine rush alles.
Yuri aesthetics fuaaarkquote:Op maandag 17 februari 2014 23:35 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
188cm ong, kon zyzz puntje aan zuigen
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gelukkig is er Google search by image
Patrícia Araújo
Heb ik idd wel eens een filmpje van gezien.
Ik dacht exact dit en toen scrollde ik naar beneden. Fucking tuinslangen op z'n biceps.quote:
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1920&bih=954quote:Op maandag 17 februari 2014 23:47 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
holy shit mooie nikes wie weet welke dit zijn
packing heatquote:Op maandag 17 februari 2014 23:47 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
holy shit mooie nikes wie weet welke dit zijn
van jou?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:51 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
packing heat
[ afbeelding ]
ligt echt bijna 10k op die tafel ofzo
haha nee was t maar waar, had ik alles verkochtquote:
oh ik lees nu pas 10k lol sick hoorquote:Op maandag 17 februari 2014 23:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha nee was t maar waar, had ik alles verkocht
die oranje zijn er maar 22 van gemaakt als ik het goed herinner
klopt was ook grove schattingquote:Op maandag 17 februari 2014 23:55 schreef seto het volgende:
denk wel meer waard, die amsterdams en albert heijns hebben allebei de parra signature = ¤¤¤¤¤¤¤¤¤
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item461202252dquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:01 schreef seto het volgende:
paris dunks waren duurder dan pigeons toen ik er nog in zat
nu zou ik het niet meer weten, die schoenen van kanye worden ook flink gehyped maar ik vind ze kenker lelijk
ja dat zijn mooi dingen ja..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:07 schreef seto het volgende:
paar jaar terug had je in amsterdam ook zo'n speciale release (ben-g blazer), werd verder alleen in een paar shops in europa gereleased
vriend van me kon gewoon 's middags naar binnen lopen en nog een random maat uitzoeken (niet zoveel hype blijkbaar), bam verkocht aan een amerikaan voor $1200
haha ja ik heb toen ook die DeLaSoul sb low kapot geskate lmao, met die hologrammen in de schoenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:10 schreef Sapstengel het volgende:
Heb ook nog een aantal paar staan, alleen zijn allemaal wel een paar keer gedragenKrijg je er toch een stuk minder voor
Houd ze maar gewoon, als ik ooit nog een keer schoenen nodig heb
Zijn ook geen schoenen die voor 2k ofzo weggaan, gewoon paartjes die nu voor rond de $150-200 op Ebay zijn verkocht.
Haha die gebruik ik in de gymquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha ja ik heb toen ook die DeLaSoul sb low kapot geskate lmao
nice die jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha die gebruik ik in de gymDie wit met gele hologrammen idd.
Heb ook nog een paar Hawaii's, nauwelijks gedragen wel die. En van die Guns 'n Roses Appetite for Destruction, half verragd op Sziget.
Deze, vond ik zelf wel goede colorway:
[ afbeelding ]
nice paartje is datquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:13 schreef seto het volgende:
http://www.ebay.com/itm/N(...)e-10-5-/201036857362
deze liggen nog bij mijn ouders, helaas niet DS meer
doos en shit ben ik ook kwijt volgens mij
Die zijn idd sick. Die Tiffany ook met dat mintgroene toch?quote:
helaas pindakaasquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:15 schreef seto het volgende:
als je maat 45 hebt mag je mijn oude tiffs overnemen
ik heb alles of kapot geskate of weggegooid volgens mij lolquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die zijn idd sick. Die Tiffany ook met dat mintgroene toch?
Heb nog een paar Gibson die nu voor rond de 300 dollar weggaan. Zijn nog vrijwel mint in box, vond ze uiteindelijk gay as fuk en heb ze echt 2x gedragen.
Ik draag ze ook niet meer nee, behalve in de gym of als ik lui ben en ff snel iets aan moet doen als ik naar het tankstation ga ofzo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik heb alles of kapot geskate of weggegooid volgens mij lol
ben overgestapt op italiaanse leren schoenen hahaha(tis de leeftijd denk ik)
zal wel adidas zijn ofzo lol ?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:18 schreef Sapstengel het volgende:
Zag laatst iemand lopen met dik grote vleugels aan zn schoenen. Wat is dat voor iets gaars dan?
Mooie kleuren idd. Sowieso Miami Vicequote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:19 schreef dreamerbulk het volgende:
ik had toen ook reebok ventilators ..deze waren mijn favoriete .. Ventilator Miami Vice
[ afbeelding ]
ja adidas, helemaal doorgeslagen zijn hunquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:18 schreef Sapstengel het volgende:
Zag laatst iemand lopen met dik grote vleugels aan zn schoenen. Wat is dat voor iets gaars dan?
Ik draag nu ook Vans.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:20 schreef seto het volgende:
vond het ook zo vaag toen iedereen ineens vans begon te dragen, eerst was dat alleen voor skaters en sneakerheads zo'n beetje
lol klopt ja ... echt ineens kwam die golfquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:20 schreef seto het volgende:
vond het ook zo vaag toen iedereen ineens vans begon te dragen, eerst was dat alleen voor skaters en sneakerheads zo'n beetje
ken t ja, ff stretchen moet jequote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Damn, als ik mijn benen naar achter doe (voeten onder de stoel) dan krijg ik ineens een zieke kramp en voelt het alsof mijn hamstring scheurt.
Thanks, maar 't scheurt niet hé?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ken t ja, ff stretchen moet je
Ik vind All Stars echt kutschoenen. Worden altijd gedragen door van dat Lowlands volk wat naar Kaiser Chiefs enzo luistert.quote:
that's what she saidquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks, maar 't scheurt niet hé?
haha nee lijkt me heel sterk met bodyweightquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks, maar 't scheurt niet hé?
haha ik draag ze in gym en als ik joggingbroek ofzo aan hebquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind All Stars echt kutschoenen. Worden altijd gedragen door van dat Lowlands volk wat naar Kaiser Chiefs enzo luistert.
Ik had toevallig vorige week bij marketing een case over Converse; waarom het zo succesvol is en of/hoe het nog kan groeien in de toekomst. Erg interessant.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:25 schreef seto het volgende:
all stars zijn nu zo mainstream dat je ze niet echt meer onder één groep kan scharen tbh
die zijn wel chill jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:26 schreef Sapstengel het volgende:
Oh in de gym zijn we wel prima idd, ik dacht voor op straat
Ik heb deze vans, die grijze. Vond ze wel nice.
[ afbeelding ]
Nice man. Vans zijn ook wel mooie schoenen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:26 schreef Sapstengel het volgende:
Oh in de gym zijn we wel prima idd, ik dacht voor op straat
Ik heb deze vans, die grijze. Vond ze wel nice.
[ afbeelding ]
ik ben al bijna ouwe lul hequote:
klein/goedkoper beginnen, duurder eindigen..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sowieso classy kleding.Only money is zhe problem.
I know man. Ik heb sowieso al alles op www.realmenrealstyle.com gelezen, www.artofmanliness.com en /r/malefashionadvice, maar ik ben sowieso slecht met kleren kopen, echt slecht, en ik haat het vreselijk. Daarom zal ik ook een stylist(e) inhuren als ik cash money cash money niggu niggu heb.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:33 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
klein/goedkoper beginnen, duurder eindigen..
je moet toch in stijl groeien, zeker in die classy stijl ... gaat decennium overheen.. zoveel te leren .. en leren te waarderen ...
als een goede wijn moet die smaak rijpen
nice websites zijn dat ja ..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
I know man. Ik heb sowieso al alles op www.realmenrealstyle.com gelezen, www.artofmanliness.com en /r/malefashionadvice, maar ik ben sowieso slecht met kleren kopen, echt slecht, en ik haat het vreselijk. Daarom zal ik ook een stylist(e) inhuren als ik cash money cash money niggu niggu heb.
beetje een nostalgist dus, ja in die tijd konden mensen zich echt heel classy kleden .. prachtig om te zienquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De reden dat ik van classy hou is omdat ik verliefd ben op de jaren 20-60.
Ja, en die Antonio (Banderas) zegt dat je ook iets van 5 items moet kopen waar je 200 combinaties uit kunt brouwen. Zulke info is goud.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nice websites zijn dat ja ..
Het voordeel van "classy" kleding is, dat er bepaalde "regels" en "basis" dingen zijn die ieder moet hebben .. zo kan je zonder al teveel moeite in die stijl rollen ... later kan je daar je eigen twist aan geven.
haha ja ik heb t voordeel dat ik niet heel veel meer in massa zal veranderen voorlopigquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ik draag gewoon jeans en een vneck. Haha.
Maarja moet een keer wat goede kleding kopen idd, heb een aantal blazers en overhemden in de kast die wel een soort van nette maar toch casual look geven. Alleen die zijn allemaal te klein.
Hele schouder worden samengeknepen in die dingen
Ja, shit is duur lol.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:37 schreef dreamerbulk het volgende:
Maar die schoenen die ik net postte, Crockett & Jones, die zou ik ook niet zo ff 1-2-3 kopen hoor , daniel craig droeg ze in james bond ... dan kan je wel beetje prijs inschattenzo rond de 600 euro
Ik ook. Blazer die ik heb past me niet meer door da bulk. Dat is de enige reden waarom ik ook aarzel om kleding aan te schaffen. Na mijn cut ben ik van plan om wat stabieler te progressen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ik draag gewoon jeans en een vneck. Haha.
Maarja moet een keer wat goede kleding kopen idd, heb een aantal blazers en overhemden in de kast die wel een soort van nette maar toch casual look geven. Alleen die zijn allemaal te klein.
Hele schouder worden samengeknepen in die dingen
(mooie classy)kleding hoeft echt niet duur te zijn, als je goed rondkijktquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:39 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt ja. Ik ben van 70 naar 90kg gegaan in anderhalf jaar tijd. Alle kleding die ik daarvoor kocht is dus echt veel te klein.
Zal vanaf nu wel wat stabieler worden, maar nog geen zin om te dure kleding te kopen.
Zara of Massimo Dutti. Relatief goedkoop, redelijk classy/casual.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:39 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt ja. Ik ben van 70 naar 90kg gegaan in anderhalf jaar tijd. Alle kleding die ik daarvoor kocht is dus echt veel te klein.
Zal vanaf nu wel wat stabieler worden, maar nog geen zin om te dure kleding te kopen.
klopt, ook de "exclusive" afdeling van h&m heeft soms leuke dingen, laatst nog 2 zijde-blend truitjes gehaald voor over mn overhemden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zara of Massimo Dutti. Relatief goedkoop, redelijk classy/casual.
Die is ook nice inderdaad.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
klopt, ook de "exclusive" afdeling van h&m heeft soms leuke dingen, laatst nog 2 zijde-blend truitjes gehaald voor over mn overhemden.
lachuh, die hebben goed aan de weg getimmerd de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ben nu toevallig bezig met een case over Zara.
Klopt, daar heb ik ook wat weggehaald idd. Paar goed uitziende blazers van de H&M.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
klopt, ook de "exclusive" afdeling van h&m heeft soms leuke dingen, laatst nog 2 zijde-blend truitjes gehaald voor over mn overhemden.
dan haal ik liever dat dan een gare lyle & scott truitje van 5x zoveel geld ..die voornamelijk van katoen is
Ja, echt bizar. H&M al voorbij gejaagd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:42 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lachuh, die hebben goed aan de weg getimmerd de afgelopen jaren
maten bij zara zijn voor mij ook een rampquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, daar heb ik ook wat weggehaald idd. Paar goed uitziende blazers van de H&M.
Zara kan ik echt nauwelijks iets vinden. Of het is van die te slicke mocro kleding, of het is niet meer in mijn maat.
Idd als je manlet bent of niet al te groot kan het echt prima, maar anders is het vrij lastig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
maten bij zara zijn voor mij ook een ramp
Is gewoon een spasme. Zoals dreamer al aangaf moet je stretchen om hem weer te laten ontspannen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Damn, als ik mijn benen naar achter doe (voeten onder de stoel) dan krijg ik ineens een zieke kramp en voelt het alsof mijn hamstring scheurt.
soms kunnen die spasmes echt naar zijn, snachts wakker worden .. zieke kuit spasmesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:47 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Is gewoon een spasme. Zoals dreamer al aangaf moet je stretchen om hem weer te laten ontspannen.
Doet wel pijn op zich. Echt zo'n scherpe pijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:47 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Is gewoon een spasme. Zoals dreamer al aangaf moet je stretchen om hem weer te laten ontspannen.
Sickenninnnnng.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:47 schreef dreamerbulk het volgende:
dit vind iedereen toch mooi?!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ruik het premium leer nu al
ja en toch heeft amerikaanse ook wat af en toe, bij de juiste typesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Italiaanse pakken zijn mooi, maar de Engelse pakken hebben ook zijn charme.
Pakken van vroeger haha.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:51 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja en toch heeft amerikaanse ook wat af en toe, bij de juiste types
veel blokkeriger .. niet baggy(ja in de jaren 80/begin 90)
Inderdaad. Heb het echt zelden gehad, maar als het gebeurde was het een combi van vrijdags sporten+alcohol. Kuiten en hammies zijn vreselijk om kramp in te krijgen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:48 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
soms kunnen die spasmes echt naar zijn, snachts wakker worden .. zieke kuit spasmes
ja die alcohol zal goed helpen ja.. alle vocht wegquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:52 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb het echt zelden gehad, maar als het gebeurde was het een combi van vrijdags sporten+alcohol. Kuiten en hammies zijn vreselijk om kramp in te krijgen.
50's 60'squote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Check: http://imgur.com/a/u9N66?gallery
Als je tijd hebt, kijk het. Dat gaat je lievelingsserie worden, for sure, en je zal verliefd op de serie worden bij de allereerste episode.quote:
zal binnenkort eens poging wagen danquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je tijd hebt, kijk het. Dat gaat je lievelingsserie worden, for sure, en je zal verliefd op de serie worden bij de allereerste episode.
Ik dacht eerst: ben ik nou gek of beweegt die afbeelding.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:55 schreef dreamerbulk het volgende:
Bateman had bij mij in het verleden de liefde aangewakkerd voor classy stijl
[ afbeelding ]
Het is ook nog eens relevant tot je beroep.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:57 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zal binnenkort eens poging wagen dan
1940's my favorite..ook die vrouwen kledingstijl. Tegenwoordig ziet het er niet uit wat vrouwen dragen, zou wel weer terug willen naar die classy tijd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Check: http://imgur.com/a/u9N66?gallery
haha ja dat heb ik ook elke keer bij diequote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: ben ik nou gek of beweegt die afbeelding.
Uiteindelijk bleek de afbeelding te bewegen.
Mad Men...die kleding idd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je tijd hebt, kijk het. Dat gaat je lievelingsserie worden, for sure, en je zal verliefd op de serie worden bij de allereerste episode.
Yes please.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
1940's my favorite..ook die vrouwen kledingstijl. Tegenwoordig ziet het er niet uit wat vrouwen dragen, zou wel weer terug willen naar die classy tijd.
aftrekken op ontblote enkels. De levenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
1940's my favorite..ook die vrouwen kledingstijl. Tegenwoordig ziet het er niet uit wat vrouwen dragen, zou wel weer terug willen naar die classy tijd.
ja toen hadden ze nog geen asschicks in lycraquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:59 schreef Sapstengel het volgende:
Doe mij maar gewoon alles van vandaag. Word altijd depressief van oude shit.
Lol o.a.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:59 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja toen hadden ze nog geen asschicks in lycra
niet in deze geëvolueerde vorm neequote:
quote:
Serieus..nu wordt alles je geserveerd op een blaadje.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
aftrekken op ontblote enkels. De leven
Die tijd met de hedendaagse technologie. Yes please.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol o.a.
Nee maar als ik naar van die oude dingen kijk dan stel ik me altijd voor hoe het zou zijn om in die tijd te leven. En dat lijkt me altijd echt kut.
Laatst naar Paleis het Loo geweest, na een kwartier naar buiten gegaan want ik werd gek daar binnen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol o.a.
Nee maar als ik naar van die oude dingen kijk dan stel ik me altijd voor hoe het zou zijn om in die tijd te leven. En dat lijkt me altijd echt kut.
Laatst naar Paleis het Loo geweest, na een kwartier naar buiten gegaan want ik werd gek daar binnen.
Ja wilde net zeggen, pot verwijt de ketel hahaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Serieus..nu wordt alles je geserveerd op een blaadje.
Iedereen is aan het slettenbakken ( yes guilty) etc etc..
Ha sletquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Serieus..nu wordt alles je geserveerd op een blaadje.
Iedereen is aan het slettenbakken ( yes guilty) etc etc..
Hmm ik heb een keer een docu gezien over transgenders..rond 1960 was de eerste operatie.quote:
Ja zoals Marilyn Monroe.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
In elke tijd heb je wel sletten gehad.
Kutjong.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja wilde net zeggen, pot verwijt de ketel haha
Moet je maar eens op compartimentsyndroom zoeken. Dat is pas nasty.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zie de hamstrings echt als spieren die elke moment vies kunnen tearen. Ook zo'n vieze tear, net zoals keukenpapier dat je uit elkaar scheurt, bah.
COME ONquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:02 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Moet je maar eens op compartimentsyndroom zoeken. Dat is pas nasty.
mmm ziet er net zo fijn uit als decubitus in hoogste graad, alleen zal minder stinken denk ikquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:02 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad zo. Mannen waren ook nog gewoon echte mannen. En vrouwen ook gewoon nog normaal zonder al die bullshit uit vrouwenbladen en sex and the city.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:01 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]![]()
![]()
ik niet .. toen hadden betas geen bestaansrecht en alfas werden erkend als alfas
tegenwoordig is alles nanny-state
in de 80's bijv had je grote alfa movie helden, nu heb je crap helden
Met die gaatjes waar larvae in zitten tok? Die shit is echt niet zo nasty heurquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Choco, hoe heette dat fobie van dWc? Ook zo nasty.
Yes yes.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Met die gaatjes waar larvae in zitten tok? Die shit is echt niet zo nasty heur
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:02 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dit, behalve YouTube, maar dat is niet echt social media toch.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:05 schreef Sapstengel het volgende:
Social Media mogen ze wel weghalen uit het hedendaagse leven en alle aandachtshoeren die daar teveel mee bezig zijn.
nee liever niet. Moet toch de wereld kunnen laten zien dat ik leef?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:05 schreef Sapstengel het volgende:
Social Media mogen ze wel weghalen uit het hedendaagse leven en alle aandachtshoeren die daar teveel mee bezig zijn.
gainzquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:06 schreef dreamerbulk het volgende:
Heren(en dame), fijne voortzetting, ik ga plat!
YouTube is prima. Maar ik word gek van al die aandachtshoeren met hun te geforceerd grappige filmpjes. En die mensen die te hard proberen een youtube celeb te worden. En die kut vloggers ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit, behalve YouTube, maar dat is niet echt social media toch.
Ik zie dit maar als een sarcastische post.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nee liever niet. Moet toch de wereld kunnen laten zien dat ik leef?
je leeft pas als je dertig likes hebt gekregen op n status over wat je aan het doen bentquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zie dit maar als een sarcastische post.
Inderdaad, als je uit eten gaat en geen foto op Facebook en Instagram plaatst, niet inchecked op Foursquare en niet even op Twitter zegt dat je aan het eten bent, dan kun je net zo goed thuis blijven.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je leeft pas als je dertig likes hebt gekregen op n status over wat je aan het doen bent
Ik heb laatst 5 likes gekregen voor een reactie..dit was echt fantastisch.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je leeft pas als je dertig likes hebt gekregen op n status over wat je aan het doen bent
5 likesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb laatst 5 likes gekregen voor een reactie..dit was echt fantastisch.
Klopt ja. Die posten echt alles en vinden het dan ook nog erg als iemand iets niet liked.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vrouwen lijken meer waarde aan likes te hechten dan jongens volgens mij.
er zijn er zeker meer die jou willen likkenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb laatst 5 likes gekregen voor een reactie..dit was echt fantastisch.
mattie van me heeft nu sinds een paar dagen een relatie en die Chick STAAT er op dat het ook op fb staat als relationship status, anders "voelt het niet echt"quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik was een keer op date met een meisje en die zei serieus "Ik heb maar <nummer> likes gekregen."
Cringeworthy.
Lol. Ik heb ook alles wat je maar op "alleen ik" kan zetten daarop gezet en ik like of reageer amper op dingen. Ik haat sowieso die feature dat wanneer je iets liked of ergens op reageert het op de feed van je vrienden komt. Kanker op of zo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja. Die posten echt alles en vinden het dan ook nog erg als iemand iets niet liked.
Of van die shit als "je ex heeft je nieuwe profile pic geliked. Ga je vreemd met haar?"
Lol wat. En daarna moeten ze vol schaamte de status op "alleen ik" zetten zodat de hele vriendenlijst niet ziet dat het uit is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
mattie van me heeft nu sinds een paar dagen een relatie en die Chick STAAT er op dat het ook op fb staat als relationship status, anders "voelt het niet echt"
Heb hem het advies gegeven om die Chick te verbranden
Was een reactie op een post he...sowieso ben ik wel populair. Nu word ik onzeker.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
5 likesjij bent sws niet populair
even m'n wijf op Facebook de hemel in prijzen en daarna even voor d'r bek slaan omdat ze kut doet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol wat. En daarna moeten ze vol schaamte de status op "alleen ik" zetten zodat de hele vriendenlijst niet ziet dat het uit is.
De mensheid is naar de klote.
Mijn zus zegt dat de mensheid naar de klote aan het gaan is sinds de komst van internet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol wat. En daarna moeten ze vol schaamte de status op "alleen ik" zetten zodat de hele vriendenlijst niet ziet dat het uit is.
De mensheid is naar de klote.
Hahaha.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
even m'n wijf op Facebook de hemel in prijzen en daarna even voor d'r bek slaan omdat ze kut doet.
Is ware liefde
ik heb een foto met 180 likes ik ben zoveel cooler dan jijquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Was een reactie op een post he...sowieso ben ik wel populair. Nu word ik onzeker.
Je zou het zeggen, maar het tegenovergestelde is waar. Beetje hetzelfde als roepen dat vroeger alles beter was, terwijl dat niet zo is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mijn zus zegt dat de mensheid naar de klote aan het gaan is sinds de komst van internet.
Ik ben normaal niet zo zweverig, maar ik geloof dat wel.
Ik ook ja, hoef niet al die troep op Facebook.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. Ik heb ook alles wat je maar op "alleen ik" kan zetten daarop gezet en ik like of reageer amper op dingen. Ik haat sowieso die feature dat wanneer je iets liked of ergens op reageert het op de feed van je vrienden komt. Kanker op of zo.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik heb een foto met 180 likes ik ben zoveel cooler dan jij
Ja hmm ik weet het niet...straks wordt alles te technisch en worden we bediend door robots net zoals die zelfscankassa's.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je zou het zeggen, maar het integendeel is waar. Beetje hetzelfde als roepen dat vroeger alles beter was, terwijl dat niet zo is.
icecold,jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik heb een foto met 180 likes ik ben zoveel cooler dan jij
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]ik heb niet eens 180 vrienden!!!!!
Yeah. Ben ook blij dat de CUBE groep nu op besloten staat ipv openbaar. Had laatst een post gemaakt met een vraag over iets en een dag later zie ik dat een vriend van mij een post in de 'thread' geliked heeft. What the actual fuck lol.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook ja, hoef niet al die troep op Facebook.
Post ook nauwelijks iets en like nog veel minder. Helemaal als het dingen zijn die iedereen dan kan zien, met zo'n wereldbolletje. Dat like ik sowieso al niet.
Dat gaat ook gebeuren. Kan niet wachten though.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja hmm ik weet het niet...straks wordt alles te technisch en worden we bediend door robots net zoals die zelfscankassa's.
jezus loserquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja hmm ik weet het niet...straks wordt alles te technisch en worden we bediend door robots net zoals die zelfscankassa's.
Die wildcat ken ik wel ja...heeft iets engs man ik weet niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah. Ben ook blij dat de CUBE groep nu op besloten staat ipv openbaar. Had laatst een post gemaakt met een vraag over iets en een dag later zie ik dat een vriend van mij een post in de 'thread' geliked heeft. What the actual fuck lol.
[..]
Dat gaat ook gebeuren. Kan niet wachten though.
Check de filmpjes op dit kanaal even, have fun.
http://www.youtube.com/channel/UC7vVhkEfw4nOGp8TyDk7RcQ
Ik zie het.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
En zometeen 171 want ik heb jou een vriendschapsverzoek gestuurd..
hihi.
ben even een rollenspel aan het doen, ik speel de kanker in de maatschappij genaamd socialmedia hoererijquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je bent lekker aan het neggen choco, zeker ook op cursus bij PUAHenk geweest?
Nee ik val niet op negers sorry.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Als ik fanta wilde wiepen hoefde ik maar in den vingers te knipsken
Ik schijn op een halve neger te lijken. Val je daar wel op?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee ik val niet op negers sorry.
vuile bitch je hebt me echt genaktquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee ik val niet op negers sorry.
Nee man..gewoon lekker een gezonde Hollandse kerel liefst blond of ginger.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik schijn op een halve neger te lijken. Val je daar wel op?
sorry not sorry.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
vuile bitch je hebt me echt genakt
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
vuile bitch je hebt me echt genakt
echtvoorschut.gifquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee man..gewoon lekker een gezonde Hollandse kerel liefst blond of ginger.
ze speelt gewoon met m'n hart mimang maar stiekem wilt ze de chocosaus harder dan dat ik Jumi wilde.quote:
Naast wat dan wel? Srs?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, ik zie Fanta echt niet naast een ginger lopen.
Jumi; neva 4get. Heb je de echte nog als vriend?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ze speelt gewoon met m'n hart mimang maar stiekem wilt ze de chocosaus harder dan dat ik Jumi wilde.
Donkere haren sowieso, en dat zeg ik niet omdat ik dat zelf heb.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Naast wat dan wel? Srs?
En kom niet met een Turk aanzetten.
zit nu in een relatie met haarquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jumi; neva 4get. Heb je de echte nog als vriend?
Een Georgiërquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Naast wat dan wel? Srs?
En kom niet met een Turk aanzetten.
Als ze geen IQ van een vmbo'er had dan had ik je props gegeven.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zit nu in een relatie met haar
Grapjeee
TR gezet voor de Kquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ben even een rollenspel aan het doen, ik speel de kanker in de maatschappij genaamd socialmedia hoererij
Ik val dus eerder op blond man.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Donkere haren sowieso, en dat zeg ik niet omdat ik dat zelf heb.
hahah fuck youquote:
domme meisjes hebben ook liefde nodigquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ze geen IQ van een vmbo'er had dan had ik je props gegeven.
Koen Verweij zeker?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik val dus eerder op blond man.
ok broederquote:
Bewijst maar weer hoe vaak jouw voorkeuren veranderen, want ik kan mij nog goed herinneren dat je voorkeur een paar maanden geleden uit ging naar jongens met donkere haren en ogen, en ja, dat zeg ik omdat ik dat zelf heb. Tien minuten geleden nog gingers en nu blond. Mirin' dat change.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik val dus eerder op blond man.
[..]
hahah fuck you
Ik viel tien minuten gelede nog op trannies en nu niet meer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bewijst maar weer hoe vaak jouw voorkeuren veranderen, want ik kan mij nog goed herinneren dat je voorkeur een paar maanden geleden uit ging naar jongens met donkere haren en ogen, en ja, dat zeg ik omdat ik dat zelf heb. Tien minuten geleden nog gingers en nu blond. Mirin' dat change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
Kijk ik val op gingers/blondies maar ik ga niet een jongen niet daten omdat hij donker haar heeft en donkerharige mannen kunnen ook fucking sexy zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bewijst maar weer hoe vaak jouw voorkeuren veranderen, want ik kan mij nog goed herinneren dat je voorkeur een paar maanden geleden uit ging naar jongens met donkere haren en ogen, en ja, dat zeg ik omdat ik dat zelf heb. Tien minuten geleden nog gingers en nu blond. Mirin' dat change.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:36 schreef Verbosity het volgende:
Een echte Hollandse jonge:Hahah godverdomme..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inb4 mijn zussen gaan hem dagenlang interviewen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:36 schreef Verbosity het volgende:
Een echte Hollandse jonge:Hardop moeten lachen, maar het is wel waar though.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever floats your boat.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kijk ik val op gingers/blondies maar ik ga niet een jongen niet daten omdat hij donker haar heeft en donkerharige mannen kunnen ook fucking sexy zijn.If not now, then when.
Er zit imo ook een verschil tussen leuk vinden en lekker vinden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kijk ik val op gingers/blondies maar ik ga niet een jongen niet daten omdat hij donker haar heeft en donkerharige mannen kunnen ook fucking sexy zijn.
eindconclusie ze wilt de Egyptische obeliskquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hardop moeten lachen, maar het is wel waar though.
[..]
Whatever floats your boat.
Ik gun jullie mocca kinderen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
eindconclusie ze wilt de Egyptische obelisk
Haha succesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Over 8 uurtjes sta ik op schaatsen.
Jelly.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha succes
Over 8 uur lig ik te slapen.
Beetje oud zeg FXR.quote:
Dit idd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Er zit imo ook een verschil tussen leuk vinden en lekker vinden.
Chicks die ik lekker vind zou ik geven, maar niet altijd daten. Daar gaat het puur om de lust, dat oerinstinct. Bij leuk vinden spelen andere factoren een rol.
Hahahaha hoe dat dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Over 8 uurtjes sta ik op schaatsen.
Ik was op een verjaardag van een vriendin dit weekend en haar broer zei tegen mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook niks met asians idd. En echte legit neger vrouwen ook niet. Doe mij maar light skin of redbone chicks. Niet van die Nigerianen ofzo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit idd.
Alleen met negers en strong asians heb ik echt niks.
of latina'squote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met asians idd. En echte legit neger vrouwen ook niet. Doe mij maar light skin of redbone chicks. Niet van die Nigerianen ofzo.
Ja die zijn ook prima, alleen zie je niet zoveel in NL.quote:
Klopt ja. Sommige zijn echt heel mooi, andere zien er dik verlept uit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Latina's hebben ook een wide range zeg qua uiterlijk..
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahahaha hoe dat dan?
[..]
Ik was op een verjaardag van een vriendin dit weekend en haar broer zei tegen mij.
''Wij zouden mooie kinderen krijgen''Rare vraag. Gewoon door naar de locatie te reizen en daar te gaan schaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol, dat is ook een Panzer-line.If not now, then when.
Precies, maar even over mixjes..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja. Sommige zijn echt heel mooi, andere zien er dik verlept uit.
Venezuela is wel een goed land.
Klopt, daarom moet ik ook een allochtoonse chick trouwen. Dan krijg ik sexy halfbloed kinderen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Precies, maar even over mixjes..
Mixjes zien er bijna altijd goed uit imo.
Je snapt die ''hoe dan'' niet, beetje iets van de straat jeweettog..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Rare vraag. Gewoon door naar de locatie te reizen en daar te gaan schaatsen.
Lol, dat is ook een Panzer-line.
Gewoon een midden oosters meisje trouwen, die past wel bij je. Die verwesterde chicks zijn vaak wel feisty.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, daarom moet ik ook een allochtoonse chick trouwen. Dan krijg ik sexy halfbloed kinderen.
Straat? Je bedoelt dat je niet capabel genoeg bent om normale vragen te formuleren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je snapt die ''hoe dan'' niet, beetje iets van de straat jeweettog..
Maar waarom ga je schaatsen? Heb je een date?
Ja mee eens. En die verwesterde chicks doen me altijd denken aan Kim K. enzo. Van die prinsesjes die LV tassen dragen enzo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gewoon een midden oosters meisje trouwen, die past wel bij je. Die verwesterde chicks zijn vaak wel feisty.
Nice.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:47 schreef Fanta-stick het volgende:
http://bodyspace.bodybuilding.com/WBFFProSam
Hey psst..sappie!!
lolquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:48 schreef Sapstengel het volgende:
Kwam net op bb.com een user tegen die Faalhaas heette. Heb hem gerepped en vroeg of hij op fok zat. Hij repte terug met dat hij een lurker was.
Reveal yourself pls.
You are beautiful. The very definition of it. Your hair, your perfectly toned face. Could it really be that you are perfect? I had a dream of us holding hands miles from here, breaking free of this world, loving truly, the span of a moment, pure love unleashed. And As we stare into the bright light of the moon and time passes without remorse, I know that this dream has come true. We slowly go to sleep as each of us holds hands. I wake first the next morning, noticing your head on my left shoulder and how your smooth, long hair flows like a river over my arm. You sleep so fair, so quiet. With every breath you take I notice more and more that yes, you are the one. I caress the locks of your hair ever so gently. Smooth like silk. You suddenly awake, and smile to see that I am the first thing you see. We talk about things that don't matter, but I really could care less. You are the best I will ever have and I think, no, I KNOW that I am the luckiest woman in the world. Oh Takara, a maiden so fair. Your imperfections are perfect. Your voice is deep, like that of an angel. Your beautiful eyes ever so entrancing, your skin as smooth as that of a newborn's. We are trapped on this island, but neither of us could really care. We are happy, and that is all that really matters. As I stare out into the ocean waves, I imagine our future. Bright, like the sun. We are the perfect couple, and both of us know it. We love each-other unconditionally, and our love is everlasting like the very universe we inhabit. We are never sad, always happy. We never argue, only love.I wish to bear your children, but I cannot bring myself to think of polluting something that is so innocent. This does not stop me however, of thinking of how those beautiful beings would be. Three boys, all with the eyes of their father and the nose of their mother. They would be mischievous but we would love them all equally and unconditionally. I would teach them how to fish, and hunt, you would teach them how to love. We would name them; John, Isaac, and Thomas, and they would all grow to be strong and intelligent. As you and I grew older Takara, our love would never wane. It would be as strong if not stronger than the day we both met. With every kiss, every embrace, our love would grow one hundred times stronger than before, and it would further strengthen our already unbreakable bond. I sometimes ask myself if such a vast amount of love could make a human immortal? I certainly hope so, living eternally alongside you would be everything I would ever need. If I could make a wish right now it wouldn't even be for you to fall in love with me, but for me to get the opportunity to meet you. That alone would make my life already one that is fullfilled....quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Straat? Je bedoelt dat je niet capabel genoeg bent om normale vragen te formuleren.
Waarom zo nieuwsgierig a mens.
Echt he..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik bedoel, bijna iedereen moet FOK! wel kennen toch, want zowat alle zoekresultaten van Google leiden naar FOK!
Nee je hebt ook van die chicks die gewoon actief zijn in de politiek..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja mee eens. En die verwesterde chicks doen me altijd denken aan Kim K. enzo. Van die prinsesjes die LV tassen dragen enzo.
Een dude op school gebruikt heel de tijd deze:quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vraag mij altijd af hoeveel mensen binnen mijn kenniskring op fok lurken/een account hebben.
Ik ga onze kinderen dus mooi niet John, Isaac en Thomas noemen hé.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
You are beautiful. The very definition of it. Your hair, your perfectly toned face. Could it really be that you are perfect? I had a dream of us holding hands miles from here, breaking free of this world, loving truly, the span of a moment, pure love unleashed. And As we stare into the bright light of the moon and time passes without remorse, I know that this dream has come true. We slowly go to sleep as each of us holds hands. I wake first the next morning, noticing your head on my left shoulder and how your smooth, long hair flows like a river over my arm. You sleep so fair, so quiet. With every breath you take I notice more and more that yes, you are the one. I caress the locks of your hair ever so gently. Smooth like silk. You suddenly awake, and smile to see that I am the first thing you see. We talk about things that don't matter, but I really could care less. You are the best I will ever have and I think, no, I KNOW that I am the luckiest woman in the world. Oh Takara, a maiden so fair. Your imperfections are perfect. Your voice is deep, like that of an angel. Your beautiful eyes ever so entrancing, your skin as smooth as that of a newborn's. We are trapped on this island, but neither of us could really care. We are happy, and that is all that really matters. As I stare out into the ocean waves, I imagine our future. Bright, like the sun. We are the perfect couple, and both of us know it. We love each-other unconditionally, and our love is everlasting like the very universe we inhabit. We are never sad, always happy. We never argue, only love.I wish to bear your children, but I cannot bring myself to think of polluting something that is so innocent. This does not stop me however, of thinking of how those beautiful beings would be. Three boys, all with the eyes of their father and the nose of their mother. They would be mischievous but we would love them all equally and unconditionally. I would teach them how to fish, and hunt, you would teach them how to love. We would name them; John, Isaac, and Thomas, and they would all grow to be strong and intelligent. As you and I grew older Takara, our love would never wane. It would be as strong if not stronger than the day we both met. With every kiss, every embrace, our love would grow one hundred times stronger than before, and it would further strengthen our already unbreakable bond. I sometimes ask myself if such a vast amount of love could make a human immortal? I certainly hope so, living eternally alongside you would be everything I would ever need. If I could make a wish right now it wouldn't even be for you to fall in love with me, but for me to get the opportunity to meet you. That alone would make my life already one that is fullfilled....
Haha actief in de politiek?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee je hebt ook van die chicks die gewoon actief zijn in de politiek..
Of chicks zoals mij, niet dat je mij moet daten maar ik ben geen prinsesje.
Lol. Ik zou het niet eens zo erg vinden though. Zou gelijk vragen hoe ze heten zodat we samen kunnen trollen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt he..
In mijn kenissenkring zitten een aantal users. Maar ook een aantal lurkers. Vriend van me keek vroeger altijd alleen in dat jailbait breezersletjes topic in B&H
Die wordt op meerdere plekken gebruikt, maar hij zou wel op fok moeten zitten ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Een dude op school gebruikt heel de tijd deze:![]()
Ik ben bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |