Sickenninnnnng.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:47 schreef dreamerbulk het volgende:
dit vind iedereen toch mooi?!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ruik het premium leer nu al
ja en toch heeft amerikaanse ook wat af en toe, bij de juiste typesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Italiaanse pakken zijn mooi, maar de Engelse pakken hebben ook zijn charme.
Pakken van vroeger haha.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:51 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja en toch heeft amerikaanse ook wat af en toe, bij de juiste types
veel blokkeriger .. niet baggy(ja in de jaren 80/begin 90)
Inderdaad. Heb het echt zelden gehad, maar als het gebeurde was het een combi van vrijdags sporten+alcohol. Kuiten en hammies zijn vreselijk om kramp in te krijgen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:48 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
soms kunnen die spasmes echt naar zijn, snachts wakker worden .. zieke kuit spasmes
ja die alcohol zal goed helpen ja.. alle vocht wegquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:52 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb het echt zelden gehad, maar als het gebeurde was het een combi van vrijdags sporten+alcohol. Kuiten en hammies zijn vreselijk om kramp in te krijgen.
50's 60'squote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Check: http://imgur.com/a/u9N66?gallery
Als je tijd hebt, kijk het. Dat gaat je lievelingsserie worden, for sure, en je zal verliefd op de serie worden bij de allereerste episode.quote:
zal binnenkort eens poging wagen danquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je tijd hebt, kijk het. Dat gaat je lievelingsserie worden, for sure, en je zal verliefd op de serie worden bij de allereerste episode.
Ik dacht eerst: ben ik nou gek of beweegt die afbeelding.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:55 schreef dreamerbulk het volgende:
Bateman had bij mij in het verleden de liefde aangewakkerd voor classy stijl
[ afbeelding ]
Het is ook nog eens relevant tot je beroep.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:57 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zal binnenkort eens poging wagen dan
1940's my favorite..ook die vrouwen kledingstijl. Tegenwoordig ziet het er niet uit wat vrouwen dragen, zou wel weer terug willen naar die classy tijd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Check: http://imgur.com/a/u9N66?gallery
haha ja dat heb ik ook elke keer bij diequote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: ben ik nou gek of beweegt die afbeelding.
Uiteindelijk bleek de afbeelding te bewegen.
Mad Men...die kleding idd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je tijd hebt, kijk het. Dat gaat je lievelingsserie worden, for sure, en je zal verliefd op de serie worden bij de allereerste episode.
Yes please.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
1940's my favorite..ook die vrouwen kledingstijl. Tegenwoordig ziet het er niet uit wat vrouwen dragen, zou wel weer terug willen naar die classy tijd.
aftrekken op ontblote enkels. De levenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
1940's my favorite..ook die vrouwen kledingstijl. Tegenwoordig ziet het er niet uit wat vrouwen dragen, zou wel weer terug willen naar die classy tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |