ja adidas, helemaal doorgeslagen zijn hunquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:18 schreef Sapstengel het volgende:
Zag laatst iemand lopen met dik grote vleugels aan zn schoenen. Wat is dat voor iets gaars dan?

Ik draag nu ook Vans.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:20 schreef seto het volgende:
vond het ook zo vaag toen iedereen ineens vans begon te dragen, eerst was dat alleen voor skaters en sneakerheads zo'n beetje

lol klopt ja ... echt ineens kwam die golfquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:20 schreef seto het volgende:
vond het ook zo vaag toen iedereen ineens vans begon te dragen, eerst was dat alleen voor skaters en sneakerheads zo'n beetje

ken t ja, ff stretchen moet jequote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Damn, als ik mijn benen naar achter doe (voeten onder de stoel) dan krijg ik ineens een zieke kramp en voelt het alsof mijn hamstring scheurt.

Thanks, maar 't scheurt niet hé?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ken t ja, ff stretchen moet je

Ik vind All Stars echt kutschoenen. Worden altijd gedragen door van dat Lowlands volk wat naar Kaiser Chiefs enzo luistert.quote:

that's what she saidquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks, maar 't scheurt niet hé?

haha nee lijkt me heel sterk met bodyweightquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks, maar 't scheurt niet hé?

haha ik draag ze in gym en als ik joggingbroek ofzo aan hebquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind All Stars echt kutschoenen. Worden altijd gedragen door van dat Lowlands volk wat naar Kaiser Chiefs enzo luistert.

Ik had toevallig vorige week bij marketing een case over Converse; waarom het zo succesvol is en of/hoe het nog kan groeien in de toekomst. Erg interessant.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:25 schreef seto het volgende:
all stars zijn nu zo mainstream dat je ze niet echt meer onder één groep kan scharen tbh

die zijn wel chill jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:26 schreef Sapstengel het volgende:
Oh in de gym zijn we wel prima idd, ik dacht voor op straat
Ik heb deze vans, die grijze. Vond ze wel nice.
[ afbeelding ]

Nice man. Vans zijn ook wel mooie schoenen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:26 schreef Sapstengel het volgende:
Oh in de gym zijn we wel prima idd, ik dacht voor op straat
Ik heb deze vans, die grijze. Vond ze wel nice.
[ afbeelding ]

ik ben al bijna ouwe lul hequote:

klein/goedkoper beginnen, duurder eindigen..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sowieso classy kleding.Only money is zhe problem.

I know man. Ik heb sowieso al alles op www.realmenrealstyle.com gelezen, www.artofmanliness.com en /r/malefashionadvice, maar ik ben sowieso slecht met kleren kopen, echt slecht, en ik haat het vreselijk. Daarom zal ik ook een stylist(e) inhuren als ik cash money cash money niggu niggu heb.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:33 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
klein/goedkoper beginnen, duurder eindigen..
je moet toch in stijl groeien, zeker in die classy stijl ... gaat decennium overheen.. zoveel te leren .. en leren te waarderen ...
als een goede wijn moet die smaak rijpen

nice websites zijn dat ja ..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
I know man. Ik heb sowieso al alles op www.realmenrealstyle.com gelezen, www.artofmanliness.com en /r/malefashionadvice, maar ik ben sowieso slecht met kleren kopen, echt slecht, en ik haat het vreselijk. Daarom zal ik ook een stylist(e) inhuren als ik cash money cash money niggu niggu heb.

beetje een nostalgist dus, ja in die tijd konden mensen zich echt heel classy kleden .. prachtig om te zienquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De reden dat ik van classy hou is omdat ik verliefd ben op de jaren 20-60.

Ja, en die Antonio (Banderas) zegt dat je ook iets van 5 items moet kopen waar je 200 combinaties uit kunt brouwen. Zulke info is goud.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nice websites zijn dat ja ..
Het voordeel van "classy" kleding is, dat er bepaalde "regels" en "basis" dingen zijn die ieder moet hebben .. zo kan je zonder al teveel moeite in die stijl rollen ... later kan je daar je eigen twist aan geven.

zo rond de 600 euro
    zo rond de 600 euro

haha ja ik heb t voordeel dat ik niet heel veel meer in massa zal veranderen voorlopigquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ik draag gewoon jeans en een vneck. Haha.
Maarja moet een keer wat goede kleding kopen idd, heb een aantal blazers en overhemden in de kast die wel een soort van nette maar toch casual look geven. Alleen die zijn allemaal te klein.
Hele schouder worden samengeknepen in die dingen

Ja, shit is duur lol.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:37 schreef dreamerbulk het volgende:
Maar die schoenen die ik net postte, Crockett & Jones, die zou ik ook niet zo ff 1-2-3 kopen hoor , daniel craig droeg ze in james bond ... dan kan je wel beetje prijs inschattenzo rond de 600 euro
Ik ook. Blazer die ik heb past me niet meer door da bulk. Dat is de enige reden waarom ik ook aarzel om kleding aan te schaffen. Na mijn cut ben ik van plan om wat stabieler te progressen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ik draag gewoon jeans en een vneck. Haha.
Maarja moet een keer wat goede kleding kopen idd, heb een aantal blazers en overhemden in de kast die wel een soort van nette maar toch casual look geven. Alleen die zijn allemaal te klein.
Hele schouder worden samengeknepen in die dingen

(mooie classy)kleding hoeft echt niet duur te zijn, als je goed rondkijktquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:39 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt ja. Ik ben van 70 naar 90kg gegaan in anderhalf jaar tijd. Alle kleding die ik daarvoor kocht is dus echt veel te klein.
Zal vanaf nu wel wat stabieler worden, maar nog geen zin om te dure kleding te kopen.

Zara of Massimo Dutti. Relatief goedkoop, redelijk classy/casual.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:39 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt ja. Ik ben van 70 naar 90kg gegaan in anderhalf jaar tijd. Alle kleding die ik daarvoor kocht is dus echt veel te klein.
Zal vanaf nu wel wat stabieler worden, maar nog geen zin om te dure kleding te kopen.

klopt, ook de "exclusive" afdeling van h&m heeft soms leuke dingen, laatst nog 2 zijde-blend truitjes gehaald voor over mn overhemden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zara of Massimo Dutti. Relatief goedkoop, redelijk classy/casual.

Die is ook nice inderdaad.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
klopt, ook de "exclusive" afdeling van h&m heeft soms leuke dingen, laatst nog 2 zijde-blend truitjes gehaald voor over mn overhemden.

lachuh, die hebben goed aan de weg getimmerd de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ben nu toevallig bezig met een case over Zara.

Klopt, daar heb ik ook wat weggehaald idd. Paar goed uitziende blazers van de H&M.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:41 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
klopt, ook de "exclusive" afdeling van h&m heeft soms leuke dingen, laatst nog 2 zijde-blend truitjes gehaald voor over mn overhemden.
dan haal ik liever dat dan een gare lyle & scott truitje van 5x zoveel geld ..die voornamelijk van katoen is

Ja, echt bizar. H&M al voorbij gejaagd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:42 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lachuh, die hebben goed aan de weg getimmerd de afgelopen jaren

maten bij zara zijn voor mij ook een rampquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, daar heb ik ook wat weggehaald idd. Paar goed uitziende blazers van de H&M.
Zara kan ik echt nauwelijks iets vinden. Of het is van die te slicke mocro kleding, of het is niet meer in mijn maat.

Idd als je manlet bent of niet al te groot kan het echt prima, maar anders is het vrij lastig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
maten bij zara zijn voor mij ook een ramp

Is gewoon een spasme. Zoals dreamer al aangaf moet je stretchen om hem weer te laten ontspannen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Damn, als ik mijn benen naar achter doe (voeten onder de stoel) dan krijg ik ineens een zieke kramp en voelt het alsof mijn hamstring scheurt.

soms kunnen die spasmes echt naar zijn, snachts wakker worden .. zieke kuit spasmesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:47 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Is gewoon een spasme. Zoals dreamer al aangaf moet je stretchen om hem weer te laten ontspannen.

Doet wel pijn op zich. Echt zo'n scherpe pijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:47 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Is gewoon een spasme. Zoals dreamer al aangaf moet je stretchen om hem weer te laten ontspannen.
 Heb dan ook glute ham raises gedaan dus niet zo gek.
 Heb dan ook glute ham raises gedaan dus niet zo gek.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |