nee liever niet. Moet toch de wereld kunnen laten zien dat ik leef?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:05 schreef Sapstengel het volgende:
Social Media mogen ze wel weghalen uit het hedendaagse leven en alle aandachtshoeren die daar teveel mee bezig zijn.
gainzquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:06 schreef dreamerbulk het volgende:
Heren(en dame), fijne voortzetting, ik ga plat!
YouTube is prima. Maar ik word gek van al die aandachtshoeren met hun te geforceerd grappige filmpjes. En die mensen die te hard proberen een youtube celeb te worden. En die kut vloggers ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit, behalve YouTube, maar dat is niet echt social media toch.
Ik zie dit maar als een sarcastische post.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nee liever niet. Moet toch de wereld kunnen laten zien dat ik leef?
je leeft pas als je dertig likes hebt gekregen op n status over wat je aan het doen bentquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zie dit maar als een sarcastische post.
Inderdaad, als je uit eten gaat en geen foto op Facebook en Instagram plaatst, niet inchecked op Foursquare en niet even op Twitter zegt dat je aan het eten bent, dan kun je net zo goed thuis blijven.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je leeft pas als je dertig likes hebt gekregen op n status over wat je aan het doen bent
Ik heb laatst 5 likes gekregen voor een reactie..dit was echt fantastisch.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je leeft pas als je dertig likes hebt gekregen op n status over wat je aan het doen bent
5 likesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb laatst 5 likes gekregen voor een reactie..dit was echt fantastisch.
Klopt ja. Die posten echt alles en vinden het dan ook nog erg als iemand iets niet liked.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vrouwen lijken meer waarde aan likes te hechten dan jongens volgens mij.
er zijn er zeker meer die jou willen likkenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb laatst 5 likes gekregen voor een reactie..dit was echt fantastisch.
mattie van me heeft nu sinds een paar dagen een relatie en die Chick STAAT er op dat het ook op fb staat als relationship status, anders "voelt het niet echt"quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik was een keer op date met een meisje en die zei serieus "Ik heb maar <nummer> likes gekregen."
Cringeworthy.
Lol. Ik heb ook alles wat je maar op "alleen ik" kan zetten daarop gezet en ik like of reageer amper op dingen. Ik haat sowieso die feature dat wanneer je iets liked of ergens op reageert het op de feed van je vrienden komt. Kanker op of zo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja. Die posten echt alles en vinden het dan ook nog erg als iemand iets niet liked.
Of van die shit als "je ex heeft je nieuwe profile pic geliked. Ga je vreemd met haar?"
Lol wat. En daarna moeten ze vol schaamte de status op "alleen ik" zetten zodat de hele vriendenlijst niet ziet dat het uit is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
mattie van me heeft nu sinds een paar dagen een relatie en die Chick STAAT er op dat het ook op fb staat als relationship status, anders "voelt het niet echt"
Heb hem het advies gegeven om die Chick te verbranden
Was een reactie op een post he...sowieso ben ik wel populair. Nu word ik onzeker.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
5 likesjij bent sws niet populair
even m'n wijf op Facebook de hemel in prijzen en daarna even voor d'r bek slaan omdat ze kut doet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol wat. En daarna moeten ze vol schaamte de status op "alleen ik" zetten zodat de hele vriendenlijst niet ziet dat het uit is.
De mensheid is naar de klote.
Mijn zus zegt dat de mensheid naar de klote aan het gaan is sinds de komst van internet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol wat. En daarna moeten ze vol schaamte de status op "alleen ik" zetten zodat de hele vriendenlijst niet ziet dat het uit is.
De mensheid is naar de klote.
Hahaha.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
even m'n wijf op Facebook de hemel in prijzen en daarna even voor d'r bek slaan omdat ze kut doet.
Is ware liefde
ik heb een foto met 180 likes ik ben zoveel cooler dan jijquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Was een reactie op een post he...sowieso ben ik wel populair. Nu word ik onzeker.
Je zou het zeggen, maar het tegenovergestelde is waar. Beetje hetzelfde als roepen dat vroeger alles beter was, terwijl dat niet zo is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mijn zus zegt dat de mensheid naar de klote aan het gaan is sinds de komst van internet.
Ik ben normaal niet zo zweverig, maar ik geloof dat wel.
Ik ook ja, hoef niet al die troep op Facebook.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. Ik heb ook alles wat je maar op "alleen ik" kan zetten daarop gezet en ik like of reageer amper op dingen. Ik haat sowieso die feature dat wanneer je iets liked of ergens op reageert het op de feed van je vrienden komt. Kanker op of zo.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik heb een foto met 180 likes ik ben zoveel cooler dan jij
Ja hmm ik weet het niet...straks wordt alles te technisch en worden we bediend door robots net zoals die zelfscankassa's.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je zou het zeggen, maar het integendeel is waar. Beetje hetzelfde als roepen dat vroeger alles beter was, terwijl dat niet zo is.
icecold,jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik heb een foto met 180 likes ik ben zoveel cooler dan jij
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]ik heb niet eens 180 vrienden!!!!!
Yeah. Ben ook blij dat de CUBE groep nu op besloten staat ipv openbaar. Had laatst een post gemaakt met een vraag over iets en een dag later zie ik dat een vriend van mij een post in de 'thread' geliked heeft. What the actual fuck lol.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook ja, hoef niet al die troep op Facebook.
Post ook nauwelijks iets en like nog veel minder. Helemaal als het dingen zijn die iedereen dan kan zien, met zo'n wereldbolletje. Dat like ik sowieso al niet.
Dat gaat ook gebeuren. Kan niet wachten though.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja hmm ik weet het niet...straks wordt alles te technisch en worden we bediend door robots net zoals die zelfscankassa's.
jezus loserquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja hmm ik weet het niet...straks wordt alles te technisch en worden we bediend door robots net zoals die zelfscankassa's.
Die wildcat ken ik wel ja...heeft iets engs man ik weet niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah. Ben ook blij dat de CUBE groep nu op besloten staat ipv openbaar. Had laatst een post gemaakt met een vraag over iets en een dag later zie ik dat een vriend van mij een post in de 'thread' geliked heeft. What the actual fuck lol.
[..]
Dat gaat ook gebeuren. Kan niet wachten though.
Check de filmpjes op dit kanaal even, have fun.
http://www.youtube.com/channel/UC7vVhkEfw4nOGp8TyDk7RcQ
Ik zie het.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
En zometeen 171 want ik heb jou een vriendschapsverzoek gestuurd..
hihi.
ben even een rollenspel aan het doen, ik speel de kanker in de maatschappij genaamd socialmedia hoererijquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je bent lekker aan het neggen choco, zeker ook op cursus bij PUAHenk geweest?
Nee ik val niet op negers sorry.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Als ik fanta wilde wiepen hoefde ik maar in den vingers te knipsken
Ik schijn op een halve neger te lijken. Val je daar wel op?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee ik val niet op negers sorry.
vuile bitch je hebt me echt genaktquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee ik val niet op negers sorry.
Nee man..gewoon lekker een gezonde Hollandse kerel liefst blond of ginger.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik schijn op een halve neger te lijken. Val je daar wel op?
sorry not sorry.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
vuile bitch je hebt me echt genakt
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
vuile bitch je hebt me echt genakt
echtvoorschut.gifquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee man..gewoon lekker een gezonde Hollandse kerel liefst blond of ginger.
ze speelt gewoon met m'n hart mimang maar stiekem wilt ze de chocosaus harder dan dat ik Jumi wilde.quote:
Naast wat dan wel? Srs?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, ik zie Fanta echt niet naast een ginger lopen.
Jumi; neva 4get. Heb je de echte nog als vriend?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ze speelt gewoon met m'n hart mimang maar stiekem wilt ze de chocosaus harder dan dat ik Jumi wilde.
Donkere haren sowieso, en dat zeg ik niet omdat ik dat zelf heb.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Naast wat dan wel? Srs?
En kom niet met een Turk aanzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |