sorry not sorry.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
vuile bitch je hebt me echt genakt
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
vuile bitch je hebt me echt genakt
echtvoorschut.gifquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee man..gewoon lekker een gezonde Hollandse kerel liefst blond of ginger.
ze speelt gewoon met m'n hart mimang maar stiekem wilt ze de chocosaus harder dan dat ik Jumi wilde.quote:
Naast wat dan wel? Srs?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, ik zie Fanta echt niet naast een ginger lopen.
Jumi; neva 4get. Heb je de echte nog als vriend?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ze speelt gewoon met m'n hart mimang maar stiekem wilt ze de chocosaus harder dan dat ik Jumi wilde.
Donkere haren sowieso, en dat zeg ik niet omdat ik dat zelf heb.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Naast wat dan wel? Srs?
En kom niet met een Turk aanzetten.
zit nu in een relatie met haarquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jumi; neva 4get. Heb je de echte nog als vriend?
Een Georgiërquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Naast wat dan wel? Srs?
En kom niet met een Turk aanzetten.
Als ze geen IQ van een vmbo'er had dan had ik je props gegeven.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zit nu in een relatie met haar
Grapjeee
TR gezet voor de Kquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ben even een rollenspel aan het doen, ik speel de kanker in de maatschappij genaamd socialmedia hoererij
Ik val dus eerder op blond man.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Donkere haren sowieso, en dat zeg ik niet omdat ik dat zelf heb.
hahah fuck youquote:
domme meisjes hebben ook liefde nodigquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ze geen IQ van een vmbo'er had dan had ik je props gegeven.
Koen Verweij zeker?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik val dus eerder op blond man.
ok broederquote:
Bewijst maar weer hoe vaak jouw voorkeuren veranderen, want ik kan mij nog goed herinneren dat je voorkeur een paar maanden geleden uit ging naar jongens met donkere haren en ogen, en ja, dat zeg ik omdat ik dat zelf heb. Tien minuten geleden nog gingers en nu blond. Mirin' dat change.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik val dus eerder op blond man.
[..]
hahah fuck you
Ik viel tien minuten gelede nog op trannies en nu niet meer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bewijst maar weer hoe vaak jouw voorkeuren veranderen, want ik kan mij nog goed herinneren dat je voorkeur een paar maanden geleden uit ging naar jongens met donkere haren en ogen, en ja, dat zeg ik omdat ik dat zelf heb. Tien minuten geleden nog gingers en nu blond. Mirin' dat change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
Kijk ik val op gingers/blondies maar ik ga niet een jongen niet daten omdat hij donker haar heeft en donkerharige mannen kunnen ook fucking sexy zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bewijst maar weer hoe vaak jouw voorkeuren veranderen, want ik kan mij nog goed herinneren dat je voorkeur een paar maanden geleden uit ging naar jongens met donkere haren en ogen, en ja, dat zeg ik omdat ik dat zelf heb. Tien minuten geleden nog gingers en nu blond. Mirin' dat change.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:36 schreef Verbosity het volgende:
Een echte Hollandse jonge:Hahah godverdomme..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inb4 mijn zussen gaan hem dagenlang interviewen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:36 schreef Verbosity het volgende:
Een echte Hollandse jonge:Hardop moeten lachen, maar het is wel waar though.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever floats your boat.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kijk ik val op gingers/blondies maar ik ga niet een jongen niet daten omdat hij donker haar heeft en donkerharige mannen kunnen ook fucking sexy zijn.If not now, then when.
Er zit imo ook een verschil tussen leuk vinden en lekker vinden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kijk ik val op gingers/blondies maar ik ga niet een jongen niet daten omdat hij donker haar heeft en donkerharige mannen kunnen ook fucking sexy zijn.
eindconclusie ze wilt de Egyptische obeliskquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hardop moeten lachen, maar het is wel waar though.
[..]
Whatever floats your boat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |