quote:
Maar niet 'onze' thema's.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:46 schreef Takaiki het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, ze hebben altijd wel leuke wagens
DOEN!quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik twijfel zo.... die stomme optocht lijkt me ergens best wel leuk om eens te zien, maar ik denk dat ik dat na een half uur wel gezien heb en om daar dan helemaal voor naar Limburg te rijden
Vertel me eens, ik heb ergens gigantisch wat gemist. Watskebeurt tussen Brabant en ons stukje Limburg?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Met een goede reden overigens. Ik denk dat dat in Weert wel gemerkt gaat worden.
Kom je sjoelen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:29 schreef Steve het volgende:
Ik vind optochten ook nooit zo boeiend.
Helemaal niet als het vriest en er sneeuw ligt en je uren moet staan omdat er enorme gaten in de opticht zitten. En toch stond ik er vroeger elk jaar weer.
Iets met het nooit toekennen van de hoofdprijs of iets dergelijksquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vertel me eens, ik heb ergens gigantisch wat gemist. Watskebeurt tussen Brabant en ons stukje Limburg?
En ik ga niet naar Budel-Schoot voor een Korsten.
Jaloers op de Gouden Rog?quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:39 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Iets met het nooit toekennen van de hoofdprijs of iets dergelijks
Ik weet het nog nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:51 schreef Takaiki het volgende:
Je gaat me trouwens toch niet laten staan met mn pèkske hae?
Speesjaal gekocht + pruik voor deze karreval
Anders vraag ik of ik welkom ben in Lampegatquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet het nog nietAls ik niet hoef te werken kom ik zeker.
Regen+werken = een bijna zeker-van-niet.
En dan alle opties er tussenin. Spannend he!
Nu ga ik me écht schuldig voelen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Anders vraag ik of ik welkom ben in Lampegat
Hoeft nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu ga ik me écht schuldig voelen.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Anders vraag ik of ik welkom ben in Lampegat Ut Jocusrièk
Fryslân boppequote:Op donderdag 27 februari 2014 20:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan jullie echt niet volgen, Takke en Cat![]()
Bij toek?quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Anders vraag ik of ik welkom ben in Lampegat
Die snap ik dan weer welquote:
Zou die meedoen denk je?quote:
Daar ben ik dinsdag al.quote:
Alaaf en zo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan jullie echt niet volgen, Takke en Cat![]()
Ook op de Boerebroelofquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar ben ik dinsdag al.
Vanmiddag wel Truujelunch gehad.
quote:
Nee, werken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook op de Boerebroelof?
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Een bloemetjesgordijnquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:57 schreef littledrummergirl het volgende:
Carnavalik ben ook n paar dagen "thuis" komend weekend
![]()
weet je wat ik wel zou willen ziiiiijn ?
?
Je weet het ook écht om me heen te plannen he?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:49 schreef Fogel het volgende:
Gaan jullie de 17e sjoelen?
Ik ben misschien weer 'in de buurt'.
Jamaar... Jamaar...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je weet het ook écht om me heen te plannen he?![]()
*kijkt in agenda*quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jamaar... Jamaar...
Ben je toevallig in de buurt van Zürich die dag?
Ik kan ook in Kopenhagen overstappen ipv Amsterdamquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*kijkt in agenda*
Tokio.... Kopenhagen.... Eindhoven....
Nee, Zurich staat er voor die dag niet bij.
Hoe laat ben je daar?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kan ook in Kopenhagen overstappen ipv Amsterdam
Ik moet nog boeken.quote:
Daar ben ik bijquote:Op zondag 2 maart 2014 12:09 schreef Cat22 het volgende:
Bijijijijijijnaaaa!![]()
Hoe laat komt iedereen? Ik heb zin in een hamburgert dus als anderen ook mee willen eten wilde ik er rond een uur of zes zijn. Kunnen we aanschuiven nadat de sjoeligans bediend zijn.
quote:
quote:
Ik kom niet... Nu slapen, morgen optocht kijken, iets met bier iig...quote:Op zondag 2 maart 2014 12:09 schreef Cat22 het volgende:
Bijijijijijijnaaaa!![]()
Hoe laat komt iedereen? Ik heb zin in een hamburgert dus als anderen ook mee willen eten wilde ik er rond een uur of zes zijn. Kunnen we aanschuiven nadat de sjoeligans bediend zijn.
Maak d'r unne gooie van!quote:Op maandag 3 maart 2014 04:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kom niet... Nu slapen, morgen optocht kijken, iets met bier iig...
Veel sjoelplezier en bis later....
Nom!quote:Op maandag 3 maart 2014 06:56 schreef Takaiki het volgende:
Geweldig zo'n eerste trein op carnavalsmaandag: overal zooi en de lucht van verschaald bier
Is er iets bij dordrecht dan? ik ga nu naar dordrecht, whoopwhoopquote:Op maandag 3 maart 2014 17:30 schreef Takaiki het volgende:
Jottum, hij rijdt niet verder dan Dordrecht
wisselstoringquote:Op maandag 3 maart 2014 18:00 schreef timmmmm het volgende:
op dordrecht: dames en heren, op dit moment staan we in de file.
wtf? er is dus eem rij van treinen die het station niet op kan?
Kater zeker hequote:Op maandag 3 maart 2014 23:47 schreef Jimbo het volgende:
ohja fuck dat was ook nog vanavond. was t helemaal vergeten anders was ik oo knog ff een biertje komen halen
Dat nieteens, maar gewoon helemaal vergeten.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Kater zeker he
Ik ben pas bij hoofddorp trouwens kutzooi.
Wel jammer joh. Ik had je er nog even aan moeten herinneren dus.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat nieteens, maar gewoon helemaal vergeten.
Daat ook niet, ik houd het graag gezelligquote:Op maandag 3 maart 2014 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel jammer joh. Ik had je er nog even aan moeten herinneren dus.
aan de meet bedoel ik johquote:Op maandag 3 maart 2014 23:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Daat ook niet, ik houd het graag gezellig
ohh jaquote:
Ah gefeliciteerd nogquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohh ja
dat wel ja!
want ik ben ook jarig geweest
dus een goede reden voor bier.
trustenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah gefeliciteerd nog
Bier houd ik nog wel tegoed van je dan
Ik ben thuis trouwens, ga zo slapen.
Voor heel veel dingen goed!quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:02 schreef Cat22 het volgende:
MPG had me ook wel kunnen zeggen dat er op dinsdag Booreboelof is in zijn hometown.![]()
En dat de dresscode boerenkledij is.![]()
Zit ik hier met mijn hoedje op.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook op de Boerebroelof?
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dinsdag blijft toch t tofste; boerebroelof. Maar ik ga toch gewoon die-hard 5 dagen
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat heet HOLLADIEJEEJA!
Holladiejo!
Tijd voor wat opvoeding van tante Cat en ome MPG.
Bonuspunten voor degene die de FOK!kers spot
True. Maar ik wist niet dat er zo strikt aan de dresscode gehecht werd. Vind het wel tof trouwens.quote:
Ja, die dresscode hoort er wel bijquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
True. Maar ik wist niet dat er zo strikt aan de dresscode gehecht werd. Vind het wel tof trouwens.We zijn hier inmiddels 2 zaate herremeniekes en een bruiloftsgezelschap verder.
Nee, we (collega en ik) hebben het idee dat een aantal gezelschappen zich verzamelen bij het gemeenschapshuis wat in de buurt ligt. Er kwam al een traktor met wagen aan, waar een gezelschap uitgeladen werd en dan die twee kapellen. Die in niet officiële volgorde ergens anders naartoe togen. We wachten in spanning af of en wat er nog meer aan onze raampjes voorbij komt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, die dresscode hoort er wel bij. Maar we zien heus wel vaker niet-Venlonaren die niet in boerepekske verschijnen hoor
.
Dat was dan nog niet de hele optocht toch? Want meestal zijn er wel meer dan twee joekskapellen die meelopen. En verder lopen zowel d'n Ermen Tak (gezelschap van vorig jaar) en het boerebroelofsgezelschap mee
.
En denk eigenlijk van niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |