SPOILER: Algemene infoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende keer sjoeluuuuuuuh op 3 maart om 19:30u:
1. sp3c
2. Peter
3. Takaiki
4. Cat22
5. Greys
Aanwezig op een van de volgende keren:
2. sp3c(ularium)
Cat22
Als je om 18.00 uur wil aanschuiven bij de sjoelies om met een stelletje fok!kers een hapje mee te eten, geef dit even door in dit topic (vóór zondag). Maar je kunt uiteraard ook wat later binnenwandelen en desgewenst een hamburgert of ander lekkers bestellen.
[ Bericht 3% gewijzigd door Peter op 17-02-2014 18:08:39 ]
Ik zeg: harembroekquote:
Je zit toch in het donker.quote:
Ik ga morgen naar de Primark. (Ziekelijk nieuwsgierig, ik ben hetquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
OK goed punt. Effe snel naar de H&M dan maar morgen.
Anders hebt ik er wel 1quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de Primark. (Ziekelijk nieuwsgierig, ik ben het)
Ik hoorde gisteravond dat ik een zwart coltruitje nodig heb voor twee avonden, zullen ze daar vast wel hebben.
Mijn nichtje komt er vaak, zelf nog nooit geweest volgens mij is er ook geen een in Amsterdam. Dichtstbijzijnde is dacht ik Hoofddorp. Maar ik koop altijd alles onlinequote:Op donderdag 23 januari 2014 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de Primark. (Ziekelijk nieuwsgierig, ik ben het)
Ik hoorde gisteravond dat ik een zwart coltruitje nodig heb voor twee avonden, zullen ze daar vast wel hebben.
Oeh!quote:
En anders neem ik extra sokken mee.quote:
Kipfileetjesquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En anders neem ik extra sokken mee.
Heb jij die ook al voor me?quote:
Broeken?quote:
Geen kip?quote:
Bro's?quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:02 schreef Karina het volgende:
Voor mannen heb je ook zoiets, maar dan geen BH's
Rolletje Topdropquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:02 schreef Karina het volgende:
Voor mannen heb je ook zoiets, maar dan geen BH's
quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh dat is ouderwets. Meer zoiets
Ik hoef geen grotere borstenquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:14 schreef Karina het volgende:
Ach vrouwen willen grotere borsten mannen een grotere bobbel.
Het gaat gewoon nergens overquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik ook niet en niet alle mannen hoeven een grotere bobbel.
Maar goed
Uiteraard, jij niet dan ?quote:
In 1 van mijn broeken zit wel een gat in een broekzakquote:
Ik had zo'n jas!quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:29 schreef Takaiki het volgende:
[..]
In 1 van mijn broeken zit wel een gat in een broekzak
Alles in de voering?quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had zo'n jas!Ideaal voor het stappen. Sjaal, handschoenen en de keukentafel van mijn ouders kon ik erin kwijt.
Beter een gat in je broek, dan een broek in je gatquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:29 schreef Takaiki het volgende:
[..]
In 1 van mijn broeken zit wel een gat in een broekzak
Rode jas, groene capuchon, zwarte voering en één kapotte zak.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:36 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Kan ik me niet herinneren
Korsakoff
Ow diequote:Op donderdag 23 januari 2014 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rode jas, groene capuchon, zwarte voering en één kapotte zak.![]()
quote:
OK heb je wel gelijk in. Altijd alles eerst netjes vragenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:24 schreef sp3c het volgende:
Jij maakt het gelijk weer negatief
Ik noem het gentlemanlike
PeeBeequote:
Jeej, ik ben niet meer alleenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:58 schreef Bamba het volgende:
Ik noem haar naamgenootjeIk ben dus ook takkewijf
Takke, Takkie, Takkeding, Takkedinges en zelfs Takaiki reageer ik opquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:10 schreef Bamba het volgende:
Takkedinges is ook 1 van haar bijnamen toch Takke?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:38 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Takke, Takkie, Takkeding, Takkedinges en zelfs Takaiki reageer ik op
En je mocht van mij zelfs op BP roepen: Takkewijf! Haal eens bier voor me!!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:08 schreef sp3c het volgende:
Ok ik ben de enige die dat zegt maar ik deed gewoon alsof
Wie weet blijft het hangen ... maar nee
Dat valt tegenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:42 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En je mocht van mij zelfs op BP roepen: Takkewijf! Haal eens bier voor me!!
Doet ie het niet
Awwwwquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:36 schreef Takaiki het volgende:
[..]
PeeBee
Je beessie heeft een prominente plek bij de pc
Zacht en donzig?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:58 schreef Karina het volgende:
Ik zou dat echt nooit roepen, ik ben nog veel watteriger.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:58 schreef Karina het volgende:
Ik zou dat echt nooit roepen, ik ben nog veel watteriger.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:01 schreef Cat22 het volgende:
* reanimeert*
BAM! Coltruitje van maar liefst twee euro gekocht!
Wauw wat een goede dealquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:01 schreef Cat22 het volgende:
* reanimeert*
Ik keek VIquote:
Bij de Primark? Koopje joh!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:01 schreef Cat22 het volgende:
* reanimeert*
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Wauw wat een goede deal![]()
Ik zwerf wat rond op zoek naar iedereen![]()
Maar weer bekenden gevonden
True storyquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
Oe en ik ga nu effe Spartacus kijken trouwens, mooie mannen
Ik ben in het eckte Capua geweestquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Op RTL7 nu. Kijk dat zijn nou GEEN watjes.
Nou ja de helft zal sowieso niet kloppenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:10 schreef Takaiki het volgende:
[..]
het is daar lang niet zo bergachtig
Vast wel afgetraindquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja de helft zal sowieso niet kloppenDie mannen zagen er vroeger vast ook niet zo lekker uit.
Heeej, nieuwe serie...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk eerder uitgemergeldMaar goed effe kijken vechten nu.
Geen idee ik heb het al gezien trouwens. Kijk gewoon nog een keer.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:26 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Heeej, nieuwe serie...
Helemaal gemist
Hoeveelste aflevering is dit?
Want eyecandyquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee ik heb het al gezien trouwens. Kijk gewoon nog een keer.
Jaaaa!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Wauw wat een goede deal![]()
Ik zwerf wat rond op zoek naar iedereen![]()
Maar weer bekenden gevonden
Ik was bijijijijijna verleid!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:04 schreef Takaiki het volgende:
Je hebt Primark overleefd
Nu ga je vast in PSV-stad wonen
Ik denk niet dat ik me daar nog waagquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:53 schreef Cat22 het volgende:
En PB en bamba zag ik ook al.
[..]
Ik was bijijijijijna verleid!![]()
Protip: als het ketsdruk is bij de kassa's op de begane grond, ga dan naar de kassa's in de kelder. Meteen doorlopen.
Doen! Kun je meteen de onesies zien. Ze hebben een kip, giraffe, zebra en andere beesten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:55 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik me daar nog waag
De watte?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doen! Kun je meteen de onesies zien. Ze hebben een kip, giraffe, zebra en andere beesten.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:53 schreef Cat22 het volgende:
En PB en bamba zag ik ook al.
[..]
Ik was bijijijijijna verleid!![]()
Protip: als het ketsdruk is bij de kassa's op de begane grond, ga dan naar de kassa's in de kelder. Meteen doorlopen.
December.... primark.... londen... Ik kan het me voorstellen!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:02 schreef Bamba het volgende:
[..]![]()
Ik ben in de decembermaand naar Primark in Londen geweestNOOIT MEER!!!!!
Ik kwam in de verleiding er eentje te kopen.quote:
Ik werd gewoon meegevoerd in de menigtequote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
December.... primark.... londen... Ik kan het me voorstellen!![]()
Januari, vrijdag, Eindhoven is best te doen, al moet je je soms wel om mensen en mandjes heenslingeren.
Vast niet veel kunnen zien ook, gok ik?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik werd gewoon meegevoerd in de menigteEcht bizar gewoon.
Ik was er vandaag twee keer. Slechte planning.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:07 schreef Anne het volgende:
En ik reed afgelopen woensdag door Eindhoven.
Nee niet echtquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vast niet veel kunnen zien ook, gok ik?![]()
Hadden ze er bioscoopbroeken?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:15 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee niet echt![]()
Toch wel wat dingen gekocht, voor R. vooral. Ze hebben echt hele goede, goedkope spijkerbroeken voor kinderen daar
Ohquote:
Iets voor je shopjequote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:10 schreef Bamba het volgende:
Nou Takke, ik heb ze niet gezien daarJammer wel, gat in de markt!
Ja! Mijn man zal staan te springen om de broek uit te proberenquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja! Mijn man zal staan te springen om de broek uit te proberen![]()
Hier in de buurt hebben we ook zat van zulkequote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:15 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hier in Weird hebben we de juiste bioscoop ervoor
Als jij dat wiltquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:15 schreef Peter het volgende:
Dat is toch om je harde stukjes popcorn gemakkelijk te laten verdwijnen?
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:29 schreef Cat22 het volgende:
We zijn verhuisd!![]()
Nu maar hopen dat ESF dit keer wel het hele jaar open mag blijven.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:29 schreef Cat22 het volgende:
We zijn verhuisd!![]()
Nu maar hopen dat ESF dit keer wel het hele jaar open mag blijven.
Ik bedoel dat laatstequote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Wel 1 over de 1e Halve finale zelf, niet over de meet bij Henk
Zijn we welkom bij Henk die avond? Weet iemand dat al?quote:
Ooooh! Die chocoladetaart!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Zijn we welkom bij Henk die avond? Weet iemand dat al?
En is er chocoladetaart na een buffet?
Dan ga ik maar op goed geluk kijken of Henk op die dag open isquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ooooh! Die chocoladetaart!![]()
![]()
![]()
Ik weet niet of er dit jaar een FOK! meet bij Henk gaat plaatsvinden though.
Gewoon niks onder je panterjas aandoenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:16 schreef Karina het volgende:
Shit toch nog vergeten die harembioscoopbroek te halen
In Amsterdam zijn ze wel wat gewend dus ik denk niet dat er ook maar iemand op of om zou kijkenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:17 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Gewoon niks onder je panterjas aandoen
Ik heb hem ook maar vast klaargelegd want dat ga ik geheid vergeten. En dan zie ik er niet uit helemaal natgeregendquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:21 schreef Takaiki het volgende:
*pakt vast pluutje in bij de andere zooi
Nee joh gewoon leren hoge laarzenquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:55 schreef Karina het volgende:
Heej noem je mij nu oudIk ben nog hartstikke fit en zulks hoor.
Zegt niks over je leeftijd, kun je nog altijd oud zijnquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:55 schreef Karina het volgende:
Heej noem je mij nu oudIk ben nog hartstikke fit en zulks hoor.
Helemaal waar. Zat mensen van 30 of jonger die zich als oude mannetjes/vrouwtjes gedragen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:12 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Zegt niks over je leeftijd, kun je nog altijd oud zijn
Je hebt het niet over mijquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Helemaal waar. Zat mensen van 30 of jonger die zich als oude mannetjes/vrouwtjes gedragen.
Nee johquote:
Als je sommigen miet geloven heb jij het uitsterven der dinosaurussen nog meegemaaktquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee johIk weet niet eens hoe oud je bent, en ik doe ook net alsof niemand weet wat mijn leeftijd is
Zijn ze gewoon jaloers op dat ze dat niet hebben meegemaaktquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:19 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Als je sommigen miet geloven heb jij het uitsterven der dinosaurussen nog meegemaakt
Je bent zo jong als je je voelt[/cliché]
Steeeeeeve!quote:
Ik moet mijn zooi nog inpakken. Vanaaf maar doen. Iets na achten de trein nemen, kolere.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:21 schreef Takaiki het volgende:
*pakt vast pluutje in bij de andere zooi
Bikkeltjes zijn jullie hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moet mijn zooi nog inpakken. Vanaaf maar doen. Iets na achten de trein nemen, kolere.
Je bent vast niet de enigequote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Bikkeltjes zijn jullie hoorIk zit al te klagen dat ik om kwart over acht op moet
Neuh dat nietquote:
Ik gaat gewoon naar Henk die avond, meet of niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kwart over zeven uit bed, als ik moet werken ben ik dan al een kwartier bezig dus dit is uitslapen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Bikkeltjes zijn jullie hoorIk zit al te klagen dat ik om kwart over acht op moet
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:27 schreef indaha het volgende:
Ik ga even een avond naar de Chinees en het hele topic verplaatsten Cat een nieuw zwart jurkje aan
Hey! Waar is je blauwe jurk heen dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!
Einz en zo *hip*
Ik begon ook altijd om 7 uur dus wel herkenbaarquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kwart over zeven uit bed, als ik moet werken ben ik dan al een kwartier bezig dus dit is uitslapen.![]()
Alleen beetje jammer dat ik vanmorgen ging helpen spullen verhuizen, ook wekker om half negen. Dag uitslaapweekend.
Die paste me niet lekker meer.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hey! Waar is je blauwe jurk heen dan?
De kleurtjes in real life voldoen meer dan prima.quote:
Wijze vrouw.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik gaat gewoon naar Henk die avond, meet of niet.
Grandieus idee, werkelijk!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Roozjee
Dan gaan we getwee aan de limoncello!
En fantacello voor MrMuis omdat BOBquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Grandieus idee, werkelijk!![]()
[ afbeelding ]
Ik heb geen Bob, maar ik hoop wel dat de taxichauffeur geel limoncello op heeft.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En fantacello voor MrMuis omdat BOB
Waarom ook nietquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik gaat gewoon naar Henk die avond, meet of niet.
Welterusten.quote:
Wel zin in sushi?quote:Op zondag 26 januari 2014 09:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
Veel plezier voor de mensen die gaan!
Ik moet er niet aan denken zo op de zondagochtend
Die is niet gewend al wakker te zijnquote:Op zondag 26 januari 2014 09:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de bushalte lopen. Last van mijn maag, die is in de war denk ik
Er is altijd tijd voor sushiquote:Op zondag 26 januari 2014 09:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Om 9 uur 's ochtends? Niet echt
Gerookte zalm op je bammetjequote:Op zondag 26 januari 2014 09:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Om 9 uur wil ik nog niet aan rauwe vis denken
Wakker was ikk al om zes uur helaas.quote:Op zondag 26 januari 2014 09:09 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Die is niet gewend al wakker te zijn
vroeg!quote:Op zondag 26 januari 2014 09:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Wakker was ikk al om zes uur helaas.
quote:Op zondag 26 januari 2014 09:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Wakker was ikk al om zes uur helaas.
quote:Op zondag 26 januari 2014 09:35 schreef Karina het volgende:
Bios is nog helemaal dicht en donker kom er net langs
Ik ben pas bij schipholquote:Op zondag 26 januari 2014 09:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
Veel plezier!
In de zomer kom ik misschien eens kijken naar het sjoelen
Maar maar maar ik moest van jou die datum alvast opnoteren in mn agendaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
En indd, die chocoladetaartEn sowieso het buffet
![]()
...
En dilletopjes!quote:Op maandag 27 januari 2014 14:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Met een zelfgemaakte lichte mosterddressing erop.
Er is geen sjoelen op 3 februari. De kroeg is dicht die dag, iets met voetballen of zo.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:45 schreef Peter het volgende:
Ik heb wel zin in een sjoelmeet op 3 februari, nog meer gegadigden?
Voetballers verpesten ook alles!quote:Op maandag 27 januari 2014 23:46 schreef Maes het volgende:
[..]
Er is geen sjoelen op 3 februari. De kroeg is dicht die dag, iets met voetballen of zo.
Honing Mosterddressing?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Met een zelfgemaakte lichte mosterddressing erop.
*TR maakt*quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:46 schreef sp3c het volgende:
Dat lijkt me wel!!!
Goed geregeld weer, cat moet ff de op aanpassen
Hihaho
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:46 schreef sp3c het volgende:
Dat lijkt me wel!!!
Goed geregeld weer, cat moet ff de op aanpassen
Hihaho
Vooralsnog denk ik wel, maar niemand past de OP aanquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:20 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Vooralsnog denk ik wel, maar niemand past de OP aan
Het is morgen ipv maandagquote:Op zondag 26 januari 2014 13:45 schreef Peter het volgende:
Ik heb wel zin in een sjoelmeet op 3 februari, nog meer gegadigden?
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is morgen ipv maandag
EDIT: oh dat stond er al
Dat het sjoelen deze keer op zondag (morgen) is ipv maandagquote:
O zoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat het sjoelen deze keer op zondag (morgen) is ipv maandag
Niet 'ons' sjoelen, volgens mij gaat er morgen niemand, maar de Sjoeligans.
Maar ons sjoelen dan op de 17e?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat het sjoelen deze keer op zondag (morgen) is ipv maandag
Niet 'ons' sjoelen, volgens mij gaat er morgen niemand, maar de Sjoeligans.
Wat jij wilt!quote:
issie open?quote:Op zondag 2 februari 2014 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat jij wilt!
Ik zal even Henk vragen, want die gaat deze maand nog ergens op vakantie en geen idee of hij dan dicht is (volgens mij niet!)
Nee, dan is het vastelaovendquote:
Ja, dus ik heb maandag verplicht vrij. Wat volkomen onzin is want d'n optoch in Wiërt is zondag al.quote:
En dan heb je 's ochtends geen vrijquote:Op maandag 10 februari 2014 07:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dus ik heb maandag verplicht vrij. Wat volkomen onzin is want d'n optoch in Wiërt is zondag al.
Das geen onzin, das voor de optocht in Venloquote:Op maandag 10 februari 2014 07:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dus ik heb maandag verplicht vrij. Wat volkomen onzin is want d'n optoch in Wiërt is zondag al.
Nee.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En dan heb je 's ochtends geen vrij
Die had ik vast kunnen ontwijken.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Das geen onzin, das voor de optocht in Venlo...
Met de nieuwe route wel jaquote:Op maandag 10 februari 2014 16:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Die had ik vast kunnen ontwijken.
Stomheid.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Met de nieuwe route wel ja
Ze komen niet meer langs onze stamplek.
Geen goedkoop bier meer tijdens optoch kijken dus
Jaquote:
Krat bier mee, buiten is het koud genoegquote:
Oh wat grappigquote:Op maandag 10 februari 2014 22:40 schreef iBenny het volgende:
De sjoeltraditie bestaat alweer bijna een jaar!
Maar er is nog weinig animo voor een jubileummeet op de 17e zie ikquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat grappig
En het begon allemaal met een gastsjoel van Mono en moi bij de Sjoeligans
3 maart is dan ook een veel betere dag.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:15 schreef Peter het volgende:
[..]
Maar er is nog weinig animo voor een jubileummeet op de 17e zie ik
Wie komt er dan 3 maart?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
3 maart is dan ook een veel betere dag.
Een betere dag om vastelaovend te vierenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
3 maart is dan ook een veel betere dag.
IKIKIKIKIKIKIKIKKKKKK!quote:
Meh, geef mij de zondag maar. En misschien zelfs die niet dit jaar.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Een betere dag om vastelaovend te vieren
Wrom moet ik dat doen?quote:
Dinsdag blijft toch t tofste; boerebroelof. Maar ik ga toch gewoon die-hard 5 dagenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Meh, geef mij de zondag maar. En misschien zelfs die niet dit jaar.
Sp3c is er. Altijd.quote:
Ik ben één keer vijf dagen geweest. Verrot kapot!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dinsdag blijft toch t tofste; boerebroelof. Maar ik ga toch gewoon die-hard 5 dagen
Regel het.quote:
Ik moet dit weekend werken en sta twee avonden als negert op een podium.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:04 schreef Greys het volgende:
Morgen bingo met Joop.
Op zaterdag![]()
Gaat er nog iemand...?
Hoe laat?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:04 schreef Greys het volgende:
Morgen bingo met Joop.
Op zaterdag![]()
Gaat er nog iemand...?
Wil je? Want dan ga ik ook wel denk ikquote:
Als het nou a.s. zondag wasquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:04 schreef Greys het volgende:
Morgen bingo met Joop.
Op zaterdag![]()
Gaat er nog iemand...?
Zal straks met de baas overleggenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
20.00 uur!
Gil je even als je gaat? Want dan ga ik ook!
Vraag je aan je kat of je een avondje weg kan?quote:
Je weet maar nooit wat ze van plan zijn..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vraag je aan je kat of je een avondje weg kan?
Dat is zeer zeker waar.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat ze van plan zijn..
Je gaat dan toch gewoon meequote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:34 schreef franklop het volgende:
Je hoeft aan mij niet te vragen als je wilt gaan hoor
Ga je niet mee dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:34 schreef franklop het volgende:
Je hoeft aan mij niet te vragen als je wilt gaan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |