Nou ja de helft zal sowieso niet kloppenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:10 schreef Takaiki het volgende:
[..]
het is daar lang niet zo bergachtig
Vast wel afgetraindquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja de helft zal sowieso niet kloppenDie mannen zagen er vroeger vast ook niet zo lekker uit.
Heeej, nieuwe serie...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk eerder uitgemergeldMaar goed effe kijken vechten nu.
Geen idee ik heb het al gezien trouwens. Kijk gewoon nog een keer.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:26 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Heeej, nieuwe serie...
Helemaal gemist
Hoeveelste aflevering is dit?
Want eyecandyquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee ik heb het al gezien trouwens. Kijk gewoon nog een keer.
Jaaaa!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Wauw wat een goede deal![]()
Ik zwerf wat rond op zoek naar iedereen![]()
Maar weer bekenden gevonden
Ik was bijijijijijna verleid!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:04 schreef Takaiki het volgende:
Je hebt Primark overleefd
Nu ga je vast in PSV-stad wonen
Ik denk niet dat ik me daar nog waagquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:53 schreef Cat22 het volgende:
En PB en bamba zag ik ook al.
[..]
Ik was bijijijijijna verleid!![]()
Protip: als het ketsdruk is bij de kassa's op de begane grond, ga dan naar de kassa's in de kelder. Meteen doorlopen.
Doen! Kun je meteen de onesies zien. Ze hebben een kip, giraffe, zebra en andere beesten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:55 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik me daar nog waag
De watte?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doen! Kun je meteen de onesies zien. Ze hebben een kip, giraffe, zebra en andere beesten.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:53 schreef Cat22 het volgende:
En PB en bamba zag ik ook al.
[..]
Ik was bijijijijijna verleid!![]()
Protip: als het ketsdruk is bij de kassa's op de begane grond, ga dan naar de kassa's in de kelder. Meteen doorlopen.
December.... primark.... londen... Ik kan het me voorstellen!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:02 schreef Bamba het volgende:
[..]![]()
Ik ben in de decembermaand naar Primark in Londen geweestNOOIT MEER!!!!!
Ik kwam in de verleiding er eentje te kopen.quote:
Ik werd gewoon meegevoerd in de menigtequote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
December.... primark.... londen... Ik kan het me voorstellen!![]()
Januari, vrijdag, Eindhoven is best te doen, al moet je je soms wel om mensen en mandjes heenslingeren.
Vast niet veel kunnen zien ook, gok ik?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik werd gewoon meegevoerd in de menigteEcht bizar gewoon.
Ik was er vandaag twee keer. Slechte planning.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:07 schreef Anne het volgende:
En ik reed afgelopen woensdag door Eindhoven.
Nee niet echtquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vast niet veel kunnen zien ook, gok ik?![]()
Hadden ze er bioscoopbroeken?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:15 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee niet echt![]()
Toch wel wat dingen gekocht, voor R. vooral. Ze hebben echt hele goede, goedkope spijkerbroeken voor kinderen daar
Ohquote:
Iets voor je shopjequote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:10 schreef Bamba het volgende:
Nou Takke, ik heb ze niet gezien daarJammer wel, gat in de markt!
Ja! Mijn man zal staan te springen om de broek uit te proberenquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja! Mijn man zal staan te springen om de broek uit te proberen![]()
Hier in de buurt hebben we ook zat van zulkequote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:15 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hier in Weird hebben we de juiste bioscoop ervoor
Als jij dat wiltquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:15 schreef Peter het volgende:
Dat is toch om je harde stukjes popcorn gemakkelijk te laten verdwijnen?
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:29 schreef Cat22 het volgende:
We zijn verhuisd!![]()
Nu maar hopen dat ESF dit keer wel het hele jaar open mag blijven.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:29 schreef Cat22 het volgende:
We zijn verhuisd!![]()
Nu maar hopen dat ESF dit keer wel het hele jaar open mag blijven.
Ik bedoel dat laatstequote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Wel 1 over de 1e Halve finale zelf, niet over de meet bij Henk
Zijn we welkom bij Henk die avond? Weet iemand dat al?quote:
Ooooh! Die chocoladetaart!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Zijn we welkom bij Henk die avond? Weet iemand dat al?
En is er chocoladetaart na een buffet?
Dan ga ik maar op goed geluk kijken of Henk op die dag open isquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ooooh! Die chocoladetaart!![]()
![]()
![]()
Ik weet niet of er dit jaar een FOK! meet bij Henk gaat plaatsvinden though.
Gewoon niks onder je panterjas aandoenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:16 schreef Karina het volgende:
Shit toch nog vergeten die harembioscoopbroek te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |