quote:Op maandag 17 februari 2014 15:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Deel 3 vind ik juist erg goed!Hmm, ben nieuwsgierig geworden. Vanavond maar kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.

wat zei je over dwc zijn vaderquote:

geweldige seriequote:

Zeker doen! Ik zou 4 en 5 ook kijken. Al is deel 4 mwah en deel 5 is deels slecht maar zitten ook wel weer juist toffe scenes in.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hmm, ben nieuwsgierig geworden. Vanavond maar kijken.

sniper elite v2 was kanki hardquote:

gruwelijkquote:Op maandag 17 februari 2014 15:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
sniper elite v2 was kanki hard

hard geworden.
 hard geworden.

In die DLC missie waar je Hitler moet neerschieten gewoon Hitler laten ontsnappen want HITLER DID NOTHING WRONG.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
gruwelijk
1 kill door een hart, op de granaat van de persoon er achter, BOOMhard geworden.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.

Mwah. Vond dat wel meevallen. Ook nooit zo begrepen waarom mensen onderstaande tv serie zo liepen op te hemelen.quote:

Kutserie dat. Keek mijn moeder naarquote:Op maandag 17 februari 2014 15:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Mwah. Vond dat wel meevallen. Ook nooit zo begrepen waarom mensen onderstaande tv serie zo liepen op te hemelen.

die serie is ook wel okquote:Op maandag 17 februari 2014 15:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Mwah. Vond dat wel meevallen. Ook nooit zo begrepen waarom mensen onderstaande tv serie zo liepen op te hemelen.

Meteen die intro-jingle van X-files in me kopquote:Op maandag 17 februari 2014 16:04 schreef krioro het volgende:
Haten op The X-Files
Haten op Twin Peaks

Dat Twin Peaks soundtrack tho.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Meteen die intro-jingle van X-files in me kop

quote:Op maandag 17 februari 2014 16:04 schreef krioro het volgende:
Haten op The X-Files
Haten op Twin Peaks

quote:Op maandag 17 februari 2014 16:04 schreef krioro het volgende:
Haten op The X-Files
Haten op Twin Peaks

quote:Op maandag 17 februari 2014 16:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dikke kans dat ie er vanavond niet meer opstaat tho.

quote:Op maandag 17 februari 2014 16:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat is die Zweedik dacht gelijk aan je toen ik hem zag mur

Wow zou meteen ja zeggenquote:

Nortonquote:

Moest lachenquote:

Nee dat is Cullenquote:

quote:Op maandag 17 februari 2014 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
Is er nog iets van een rode draad in dit topic?

De bruine of de groene.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
welke moet je knippen?

quote:Op maandag 17 februari 2014 17:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De bruine of de groene.
[ afbeelding ]

Haha gvdquote:Op maandag 17 februari 2014 18:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Z'n hoofd lijkt op Bulletje.
[ afbeelding ]

Zo'n vrolijke tng heb ik nog nooit gezien.quote:
 om half 10 dronken en naar huis ben ik bang
 om half 10 dronken en naar huis ben ik bang

boerenbal? in wat voor gehucht begeef jij je dangquote:Op maandag 17 februari 2014 18:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zo'n vrolijke tng heb ik nog nooit gezien.
Oh shit dadelijk boerenbal ben echt bekafom half 10 dronken en naar huis ben ik bang

Weertquote:Op maandag 17 februari 2014 18:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
boerenbal? in wat voor gehucht begeef jij je dang
 Is een carnavalstraditie, moet je je verkleden als boer en dan is er een bruiloft en kroeg en allez
 Is een carnavalstraditie, moet je je verkleden als boer en dan is er een bruiloft en kroeg en allez  Morgen vrij
 Morgen vrij  

haha zachte gquote:Op maandag 17 februari 2014 18:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
WeertIs een carnavalstraditie, moet je je verkleden als boer en dan is er een bruiloft en kroeg en allez
Morgen vrij

Ja ja zachte g heel leukquote:
 Geen idee wat ik aan moet doen. Kan ook als schaap gaan hoef ik me niet te verkleden XDDDDd
 Geen idee wat ik aan moet doen. Kan ook als schaap gaan hoef ik me niet te verkleden XDDDDd

Verkleed je zo hoerig mogelijk en stuur maar in DM gr grquote:Op maandag 17 februari 2014 18:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ja zachte g heel leuk
Zo maar eens verkleden danGeen idee wat ik aan moet doen. Kan ook als schaap gaan hoef ik me niet te verkleden XDDDDd

haha flikker met je lady partsquote:Op maandag 17 februari 2014 18:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
MRW I found out the woman that waxes my lady parts is my crush's mom
[ afbeelding ]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.

Heb je al een boer die je vergezeld?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
WeertIs een carnavalstraditie, moet je je verkleden als boer en dan is er een bruiloft en kroeg en allez
Morgen vrij

vind jou best erotisch.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:32 schreef Chocolatebear het volgende:
vind bovenstaande best wel erotisch

Je hoerig verkledenquote:Op maandag 17 februari 2014 18:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Verkleed je zo hoerig mogelijk en stuur maar in DM gr gr
halloween dingen jwz

Nee ga met m'n bffquote:Op maandag 17 februari 2014 18:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb je al een boer die je vergezeld?

stuur je zo wel links naar pics van mij waar ik de camera eye fuck zodat je goede masturbeersessie kan houdenquote:
HOERIG KAN OOK SEXY ZIJNquote:Op maandag 17 februari 2014 19:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Je hoerig verkleden
Gewoon kk sexy zijn wat je ook draagt jwz
[..]
Nee ga met m'n bff

iedereen is in het zwart altijd maar ik rock donkerrood met gebroken wit en een glamour hoed want iemand zal toch moeten shinen
 iedereen is in het zwart altijd maar ik rock donkerrood met gebroken wit en een glamour hoed want iemand zal toch moeten shinen

ja gvd dan gwn dm of hier postenquote:Op maandag 17 februari 2014 19:39 schreef Robophatt het volgende:
Mijn outfit is weliedereen is in het zwart altijd maar ik rock donkerrood met gebroken wit en een glamour hoed want iemand zal toch moeten shinen

schatje ik stuur je wel dm als ik vannacht dronken thuis komquote:Op maandag 17 februari 2014 19:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja gvd dan gwn dm of hier posten

pics or gtfoquote:Op maandag 17 februari 2014 19:39 schreef Robophatt het volgende:
Mijn outfit is weliedereen is in het zwart altijd maar ik rock donkerrood met gebroken wit en een glamour hoed want iemand zal toch moeten shinen

Het is echt geen sletterige outfit ofzo hequote:
 Heb een lange rok en jasje aan zou zo naar de kerk kunnen.
 Heb een lange rok en jasje aan zou zo naar de kerk kunnen.

deze chick flasht me mapima hard, krijg helemaal niks wedden?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
schatje ik stuur je wel dm als ik vannacht dronken thuis kom

Lol, de 'wedden'-kaart.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
deze chick flasht me mapima hard, krijg helemaal niks wedden?

weddenskap met jou tok gquote:

Dibs.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
schatje ik stuur je wel dm als ik vannacht dronken thuis kom

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks

quote:Op maandag 17 februari 2014 19:57 schreef krioro het volgende:
Buncha thirsty mawfuckas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

zelfde meid;quote:Op maandag 17 februari 2014 20:26 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
http://instagram.com/p/kU9CG8S3fN/

quote:Op maandag 17 februari 2014 18:33 schreef Chocolatebear het volgende:
speciaal voor dwc mysterieuze bipsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![29gviC8.gif]() I had a splitting headache.From which the future's made.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡

woow bedankt hiervoorquote:Op maandag 17 februari 2014 20:26 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
http://instagram.com/p/kU9CG8S3fN/

quote:

Ja man, echt kut.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Te vroegtijdige ejaculatie. #kutgevoel

quote:
 dus
 dus

Hoezo heb jij een Amerikaans stopcontact echt?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:32 schreef Chocolatebear het volgende:
kamer even geredecorate, u guys like it?
[ afbeelding ]

loop sinds kort stage in D.C. gapquote:Op maandag 17 februari 2014 22:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoezo heb jij een Amerikaans stopcontact echt?

Lel, in Distrubutiecentrum samen met paps van juna zeker?quote:Op maandag 17 februari 2014 22:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
loop sinds kort stage in D.C. gap

kkquote:Op maandag 17 februari 2014 22:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lel, in Distrubutiecentrum samen met paps van juna zeker?

Veer plsquote:Op maandag 17 februari 2014 23:15 schreef VeerEli het volgende:
Is het normaal dat als je verstandskies 3 dagen geleden getrokken is, dat je, ondanks de hechting, gewoon een diep gat in kunt kijken? De hechting hoort dat toch juist naar elkaar toe te hebben getrokken?
 .
.

Wat nouquote:Op maandag 17 februari 2014 23:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Veer pls
Vraag het je behandelend arts
Zal 's in je andere diepe gat kijken
Letmegooglethatforyou
Gatverdamme man.

Heb al google afbeeldingen geprobeerd, maar niet wijzer geworden.
 Heb al google afbeeldingen geprobeerd, maar niet wijzer geworden. Vind die meurende hechting ranziger hehehe
 Vind die meurende hechting ranziger hehehe  

haha veer dr meurende gatquote:Op maandag 17 februari 2014 23:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat nou
Ja ik wil niet gelijk voor zoiets bellen
Hihi
Hoe de fuck moet ik zoiets googelen dan jongeHeb al google afbeeldingen geprobeerd, maar niet wijzer geworden.
Is toch niet zo vies johVind die meurende hechting ranziger hehehe

Ja in deze past de jouwe ook nog wel denk ik hahaha XDquote:

WIJOOOOOOWquote:Op maandag 17 februari 2014 23:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja in deze past de jouwe ook nog wel denk ik hahaha XD

HAhahahaha awh koetjie koetquote:Op maandag 17 februari 2014 23:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
WIJOOOOOOW
ben kk onzeker geweest dit hele weekend GVD heb mn leuter leutertje niet meer durven te gebruiken

hart gebrokenquote:

Heeft je piemelmaat toch nog iets weten te breken heheehe xDquote:

Hahahahaquote:

kenkiquote:Op maandag 17 februari 2014 23:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heeft je piemelmaat toch nog iets weten te breken heheehe xD
even lang als mn piemelquote:Op maandag 17 februari 2014 23:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha
Hey maar nog ff een vraag he. Hoelang duurt het voordat dat hechtinkje uit zichzelf eruit gaat?

Hechtingen horen pas eruit gehaald te worden na een week. Oplosbare hechtingen gaan weg na ongeveer 10 dagen.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha
Hey maar nog ff een vraag he. Hoelang duurt het voordat dat hechtinkje uit zichzelf eruit gaat?

Dan had ie er al uit moeten zijn joh heuhehehe XDquote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hechtingen horen pas eruit gehaald te worden na een week. Oplosbare hechtingen gaan weg na ongeveer 10 dagen.
http://www.goeievraag.nl/(...)-lieten-dagen.339895
http://www.goeievraag.nl/(...)ken-hechtingen.70879
http://www.tandarts.nl/phpBB/viewtopic.php?f=8&t=4841

HUEHEUHE JIJ BN EGT GOEWT IN GRAPPENquote:Op maandag 17 februari 2014 23:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dan had ie er al uit moeten zijn joh heuhehehe XD

Moet er zelf steeds best een beetje om grinniken jaquote:Op maandag 17 februari 2014 23:40 schreef Chocolatebear het volgende:
HUEHEUHE JIJ BN EGT GOEWT IN GRAPPEN

swiggity swooty im coming for that bootyquote:Op maandag 17 februari 2014 23:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Noice, ziet eruit als een drankorgel.
ik moet er van huilenquote:Op maandag 17 februari 2014 23:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Moet er zelf steeds best een beetje om grinniken ja

Far Cry van je usual targetsquote:
waarom pijnig je mijquote:Op maandag 17 februari 2014 23:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je vriendin ook toen je je broek liet zakken hahahh

Oh?quote:Op maandag 17 februari 2014 23:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Far Cry van je usual targets
hjbquote:Op maandag 17 februari 2014 23:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lelijke schoenen, te mager, geshopte ass en toiletpics waren no-no toch?7,01/10
.

Meestal post je die female bodybuilders tok? Of Super witte meisjes zoals mutsmeisjequote:

Fitness/figure/bikini competitors. Maar ook gewoon slanke dames hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Meestal post je die female bodybuilders tok?

quote:Of Super witte meisjes zoals mutsmeisje
quote:

sorry bro wilde je niet laten huilen was gwn voorbeeld hoe kan ik het goedmaken inb4 pics van je vriendinquote:Op maandag 17 februari 2014 23:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Fitness/figure/bikini competitors. Maar ook gewoon slanke dames hoor.
[..]
[..]

Pics van mutsmeisje.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
sorry bro wilde je niet laten huilen was gwn voorbeeld hoe kan ik het goedmaken inb4 pics van je vriendin
fock interpunctie

das nóg creepier om te delenquote:

quote:Op maandag 17 februari 2014 23:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
das nóg creepier om te delen

Oud gvd.quote:

ja gvd jij bent zo oud jij hebt alles op het interweb al gezien jaquote:

Daar wil je toch gewoon jezelf in begraven, er een huisje bouwen en uiteindelijk je eigen staat stichten, De Democratische Republiek Biltopia?quote:

Of misschien ben jij te normaal voor dit topic.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:42 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik kwam even lurken hier maar ik besef me dat dit topic gewoon te vaag voor mij is.

Kleine kans.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Of misschien ben jij te normaal voor dit topic.

Daarom juist.quote:

Wat?quote:

lekker verzuurd jijquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:42 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik kwam even lurken hier maar ik besef me dat dit topic gewoon te vaag voor mij is.

True.quote:

Check die snor op die kat.quote:

nu maar hopen dat ze katslam achter de foks kruipt en iedereen tietfotos dmedquote:

de BK in roffa sluit om 02:00 en mijn trein komt pas 01:59 aan. Die negers kennende zit de deur dan al dicht en weigeren ze je toegang... Is best grappig als je bedenkt dat het normaliter andersom gaat...quote:

Hahaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nu maar hopen dat ze katslam achter de foks kruipt en iedereen tietfotos dmed

quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de BK in roffa sluit om 02:00 en mijn trein komt pas 01:59 aan. Die negers kennende zit de deur dan al dicht en weigeren ze je toegang... Is best grappig als je bedenkt dat het normaliter andersom gaat...
quote:

gepaneerde cockringenquote:

Zou ze teder van je kleine penis eten.quote:
Hahaha.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.

quote:

quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou ze teder van je kleine penis eten.
[..]
Hahaha. [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gvd m'n ego houd opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.

pak jou nog wel ;squote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:56 schreef Chloroform het volgende:
Hahaha.
SPOILER1 1
Lekker voor je
SPOILER1 1

Zou kunnen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Of misschien ben jij te normaal voor dit topic.

Oprotten.quote:

citroen limoenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou weer met verzuurd zijn te maken? Het is gewoon een vaststelling.

quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:04 schreef Chizu het volgende:
[..]
[..]
Dus? Gewoon niet zo irritant doen.

Mi gado mi jezi mi kanki I cant 1800% donequote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens m'n vriendinnen wel ja. Maar ik ben denk ik te onzeker om dat over mezelf te zeggen.

pics of gtfoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens m'n vriendinnen wel ja. Maar ik ben denk ik te onzeker om dat over mezelf te zeggen.

Heb wel 's letterlijk via de achterdeur na sluitingstijd een order geplaatst en ontvangen bij BK. Was wel met een groep van ongeveer 10 personenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de BK in roffa sluit om 02:00 en mijn trein komt pas 01:59 aan. Die negers kennende zit de deur dan al dicht en weigeren ze je toegang... Is best grappig als je bedenkt dat het normaliter andersom gaat...
 .
.

houd je beeeeeekquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:04 schreef Chizu het volgende:
[..]
[..]

Kan je lezen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:04 schreef Chizu het volgende:
[..]
[..]

Had je twister fries besteld?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb wel 's letterlijk via de achterdeur na sluitingstijd een order geplaatst en ontvangen bij BK. Was wel met een groep van ongeveer 10 personen.

Dus je bent lelijk of een vent.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]

who ordered the aidsburger with extra bacon?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb wel 's letterlijk via de achterdeur na sluitingstijd een order geplaatst en ontvangen bij BK. Was wel met een groep van ongeveer 10 personen.

Did someone say aidsburger?!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
who ordered the aidsburger with extra bacon?

Au... dat doet pijn hoor.quote:

lelijkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Au... dat doet pijn hoor.
Maar ik geloof graag dat ik geen van beide ben. Sowieso dat laatste ben ik niet.

Sorry hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar ik geloof graag dat ik geen van beide ben. Sowieso dat laatste ben ik niet.
 small talk icebreaker dit dat.
 small talk icebreaker dit dat.

Oh, good for you. Is de operatie succesvol verlopen enzo?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]

no homo?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:09 schreef Salatrel het volgende:
Frikandellenparty om 02:30 bij mij thuis!

Wat voor operaties? Nose job?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, good for you. Is de operatie succesvol verlopen enzo?

Kom alleen als er uitjes zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:09 schreef Salatrel het volgende:
Frikandellenparty om 02:30 bij mij thuis!

hele uien zelfsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom alleen als er uitjes zijn.

Trutquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, good for you. Is de operatie succesvol verlopen enzo?
 .
 .

Wat heb je dan laten fixen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Right on the nose... ja, daar wil ik nog wel wat aan laten doen eigenlijk.

Nice. En saus?quote:

Sorry, dacht dat dat ondertussen al wel algemeen bekend was.quote:

Vanzelfsprekend. Zin in BK nu, eet daar laatste jaren 1x per jaar ofzoquote:
 .
. .
.

quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat dat ondertussen al wel algemeen bekend was.
Wowwww deep secrets hier.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:13 schreef chroestjov het volgende:
Ik wil niet stoken maar als ik jou was AdoraBelle dan zou ik Braddie niet vertrouwen, hij bazuint namelijk elk geheim over het ganse forum.

deepwebdingenquote:

* Chizu consoles AdoraBelle.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:15 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik ga even een adorable breakdown hebben hier... brb

lelijke mensen hebben ook lul nodigquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:15 schreef Chloroform het volgende:
Zag ergens in een topic dat Braddie twee sekspartners heeft gehad. Vond dat wel merkwaardig.

Jij ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
lelijke mensen hebben ook lul nodig

kk ben jij d'r schoothondje ofzo. Opkankeren jullie 2quote:

liefst die van kriobroquote:

Make that the cat wisequote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:15 schreef Chloroform het volgende:
Zag ergens in een topic dat Braddie twee sekspartners heeft gehad. Vond dat wel merkwaardig.

.
.  

Kan me herinneren dat hij laatst nog de kans had om een 17 jarig meisje te pakken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:15 schreef Chloroform het volgende:

Snap ik, is wel lekker juicy enzo.quote:
Die dooie hond?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Make that the cat wise
.
Z'n zus en z'n hond zeker.

Ik denk dat Braddie staat te trappelen om het hele verhaal nog maar weer eens een keer te mogen vertellen.quote:

vuige sletquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap ik, is wel lekker juicy enzo.
[..]
Die dooie hond?

Haha as if.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:18 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat hij laatst nog de kans had om een 17 jarig meisje te pakken.
 Geloof niets van wat die kerel hier vertelt over vrienden en vrouwen.
 Geloof niets van wat die kerel hier vertelt over vrienden en vrouwen.

Chizu rijmt wel idd op Shih-Tzu jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk ben jij d'r schoothondje ofzo. Opkankeren jullie 2

Hoe dan, zeker blind en rolstoelgebonden?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:18 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat hij laatst nog de kans had om een 17 jarig meisje te pakken.

hahaha labiele onzekere mutsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
* AdoraBelle mompelt iets over een correctie en schaamlippen/vagina.

Ik houd mezelf graag voor dat dat niet het geval is als je het niet erg vindt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat dat ondertussen al wel algemeen bekend was.

Jezus, houdt dat voor jezelf aub.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
* AdoraBelle mompelt iets over een correctie en schaamlippen/vagina.

God no... ik heb alleen wat contact met hem gehad maar hij begon een beetje raar te doen dus op dit moment geen contact meer met 'm.quote:

Maar je hebt de operatie dus al gehad?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik houd mezelf graag voor dat dat niet het geval is als je het niet erg vindt.

Freaky-deaky die braddie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
God no... ik heb alleen wat contact met hem gehad maar hij begon een beetje raar te doen dus op dit moment geen contact meer met 'm.

Spijtig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:21 schreef Chizu het volgende:
[..]
Nee, maar wel in de ontkenningsfase dat ik in de friendzone zit

Valt wel mee. Het meeste wat hij verteld is negatief dus dan komt het op mij wel geloofwaardig over als er een keer wat positiefs tussen zit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha as if.Geloof niets van wat die kerel hier vertelt over vrienden en vrouwen.

Blondje1993quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe dan, zeker blind en rolstoelgebonden?

quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik moest serieus nadenken wat console nog meer betekent behalve playstation.

Mja. Wat was er mis met dat meisje dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:21 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het meeste wat hij verteld is negatief dus dan komt het op mij wel geloofwaardig over als er een keer wat positiefs tussen zit.

Sorry.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jezus, houdt dat voor jezelf aub.
Als je het daarover wilt hebben dan mag dat in DMquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar je hebt de operatie dus al gehad?
 .
 .

Alcoholist.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mja. Wat was er mis met dat meisje dan?

Echt jammer, supergezellig dat je er was, we gaan je missen, slaap lekker oxoxoxoxoxoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:24 schreef Chizu het volgende:
Ben moe. Moet om 6:35 straks op dus ik ga slapen. Good night!

quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt jammer, supergezellig dat je er was, we gaan je missen, slaap lekker oxoxoxoxoxo

Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:24 schreef Chizu het volgende:
Ben moe. Moet om 6:35 straks op dus ik ga slapen. Good night!
 .
 .

Braddie doet toch altijd raar?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
God no... ik heb alleen wat contact met hem gehad maar hij begon een beetje raar te doen dus op dit moment geen contact meer met 'm.

Waar haal jij deze info vandaan?quote:

Goed puntquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Braddie doet toch altijd raar?
 .
 .

Maar, nu ben je officieel een " vrouw " of?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Sorry dat het niet zo'n spannend verhaal is.

quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maar, nu ben je officieel een " vrouw " of?
 . Maar dan zonder aanhalingstekens.
 . Maar dan zonder aanhalingstekens.

Topic. Alles wat niet voor allemans oren bestemd is houd ik voor me zelf.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waar haal jij deze info vandaan?

Nou, je mist een baarmoeder, dus tis niet helemaal 100% snaptuh.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]. Maar dan zonder aanhalingstekens.

Gelukkig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:26 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Topic. Alles wat niet voor allemans oren bestemd is houd ik voor me zelf.

Oh zo. Ja, nouja, die zal ik ook niet echt missen denk ik. Ik heb nog trauma's van die scene uit De Gelukkige Huisvrouwquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nou, je mist een baarmoeder, dus tis niet helemaal 100% snaptuh.
 .
 .

Een kind van 12 snapt dit. Laat haar lekker blij zijn joh.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nou, je mist een baarmoeder, dus tis niet helemaal 100% snaptuh.

Ja maar het bied toch helemaal geen uitkomst? Mannen die je dan " versieren " denken dat je een vrouw bent, ik zou toch wel een cold-chill over men rug voelen als iemand ineens tegen je zegt, ik was vroeger een man.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh zo. Ja, nouja, die zal ik ook niet echt missen denk ik. Ik heb nog trauma's van die scene uit De Gelukkige Huisvrouw.

Ignorance is bliss.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:28 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Een kind van 12 snapt dit. Laat haar lekker blij zijn joh.

Ben ik allergisch voor. Heb je geen whiskysaus?quote:

!
!

quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben ik allergisch voor. Heb je geen whiskysaus?

Dat heb ik ook dagelijks.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:30 schreef Chloroform het volgende:
Mijn ooglid is aan het twitchen.!

Moest lachen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:30 schreef tetouaribo het volgende:
Ik heb een keer nog ruzie gehad met een 'vrouw' in een ver duister verleden. Ze schreeuwde dat mijn moeder een ladyboy was. Toen spuugde ik op haar en rende ik weg haha.

hey, wil je anders een pakje yogi drink.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:30 schreef tetouaribo het volgende:
Ik heb een keer nog ruzie gehad met een 'vrouw' in een ver duister verleden. Ze schreeuwde dat mijn moeder een ladyboy was. Toen spuugde ik op haar en rende ik weg haha.

Als je twee vrouwen met een strap on bedoeld dan zeg ik ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat is jullie mening over trannieporn waar bij de shemale z'n fantoomlul gebruikt om eckte wiefkes te neuken?

Irritant eh.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |