pics of gtfoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens m'n vriendinnen wel ja. Maar ik ben denk ik te onzeker om dat over mezelf te zeggen.

Heb wel 's letterlijk via de achterdeur na sluitingstijd een order geplaatst en ontvangen bij BK. Was wel met een groep van ongeveer 10 personenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de BK in roffa sluit om 02:00 en mijn trein komt pas 01:59 aan. Die negers kennende zit de deur dan al dicht en weigeren ze je toegang... Is best grappig als je bedenkt dat het normaliter andersom gaat...
 .
.

houd je beeeeeekquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:04 schreef Chizu het volgende:
[..]
[..]
Dus? Gewoon niet zo irritant doen.

Kan je lezen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:04 schreef Chizu het volgende:
[..]
[..]
Dus? Gewoon niet zo irritant doen.

Had je twister fries besteld?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb wel 's letterlijk via de achterdeur na sluitingstijd een order geplaatst en ontvangen bij BK. Was wel met een groep van ongeveer 10 personen.

Dus je bent lelijk of een vent.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens m'n vriendinnen wel ja. Maar ik ben denk ik te onzeker om dat over mezelf te zeggen.

who ordered the aidsburger with extra bacon?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb wel 's letterlijk via de achterdeur na sluitingstijd een order geplaatst en ontvangen bij BK. Was wel met een groep van ongeveer 10 personen.

Did someone say aidsburger?!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
who ordered the aidsburger with extra bacon?

Au... dat doet pijn hoor.quote:

lelijkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Au... dat doet pijn hoor.
Maar ik geloof graag dat ik geen van beide ben. Sowieso dat laatste ben ik niet.

Sorry hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar ik geloof graag dat ik geen van beide ben. Sowieso dat laatste ben ik niet.
 small talk icebreaker dit dat.
 small talk icebreaker dit dat.

Oh, good for you. Is de operatie succesvol verlopen enzo?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]

no homo?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:09 schreef Salatrel het volgende:
Frikandellenparty om 02:30 bij mij thuis!

Wat voor operaties? Nose job?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, good for you. Is de operatie succesvol verlopen enzo?

Kom alleen als er uitjes zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:09 schreef Salatrel het volgende:
Frikandellenparty om 02:30 bij mij thuis!

hele uien zelfsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom alleen als er uitjes zijn.

Trutquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, good for you. Is de operatie succesvol verlopen enzo?
 .
 .

Wat heb je dan laten fixen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Right on the nose... ja, daar wil ik nog wel wat aan laten doen eigenlijk.

Nice. En saus?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |