de BK in roffa sluit om 02:00 en mijn trein komt pas 01:59 aan. Die negers kennende zit de deur dan al dicht en weigeren ze je toegang... Is best grappig als je bedenkt dat het normaliter andersom gaat...quote:
Hahaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nu maar hopen dat ze katslam achter de foks kruipt en iedereen tietfotos dmed
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de BK in roffa sluit om 02:00 en mijn trein komt pas 01:59 aan. Die negers kennende zit de deur dan al dicht en weigeren ze je toegang... Is best grappig als je bedenkt dat het normaliter andersom gaat...
quote:
gepaneerde cockringenquote:
Zou ze teder van je kleine penis eten.quote:
Hahaha.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou ze teder van je kleine penis eten.
[..]
Hahaha. [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gvd m'n ego houd opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pak jou nog wel ;squote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:56 schreef Chloroform het volgende:
Hahaha.
SPOILER1 1
Lekker voor je
SPOILER1 1
Zou kunnen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Of misschien ben jij te normaal voor dit topic.
Oprotten.quote:
citroen limoenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou weer met verzuurd zijn te maken? Het is gewoon een vaststelling.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:04 schreef Chizu het volgende:
[..]
[..]
Dus? Gewoon niet zo irritant doen.
Mi gado mi jezi mi kanki I cant 1800% donequote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens m'n vriendinnen wel ja. Maar ik ben denk ik te onzeker om dat over mezelf te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |