quote:Op maandag 17 februari 2014 15:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Deel 3 vind ik juist erg goed!Hmm, ben nieuwsgierig geworden. Vanavond maar kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
wat zei je over dwc zijn vaderquote:
geweldige seriequote:
Zeker doen! Ik zou 4 en 5 ook kijken. Al is deel 4 mwah en deel 5 is deels slecht maar zitten ook wel weer juist toffe scenes in.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hmm, ben nieuwsgierig geworden. Vanavond maar kijken.
sniper elite v2 was kanki hardquote:
gruwelijkquote:Op maandag 17 februari 2014 15:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
sniper elite v2 was kanki hard
In die DLC missie waar je Hitler moet neerschieten gewoon Hitler laten ontsnappen want HITLER DID NOTHING WRONG.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
gruwelijk
1 kill door een hart, op de granaat van de persoon er achter, BOOMhard geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Mwah. Vond dat wel meevallen. Ook nooit zo begrepen waarom mensen onderstaande tv serie zo liepen op te hemelen.quote:
Kutserie dat. Keek mijn moeder naarquote:Op maandag 17 februari 2014 15:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Mwah. Vond dat wel meevallen. Ook nooit zo begrepen waarom mensen onderstaande tv serie zo liepen op te hemelen.
die serie is ook wel okquote:Op maandag 17 februari 2014 15:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Mwah. Vond dat wel meevallen. Ook nooit zo begrepen waarom mensen onderstaande tv serie zo liepen op te hemelen.
Meteen die intro-jingle van X-files in me kopquote:Op maandag 17 februari 2014 16:04 schreef krioro het volgende:
Haten op The X-Files
Haten op Twin Peaks
Dat Twin Peaks soundtrack tho.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Meteen die intro-jingle van X-files in me kop
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:04 schreef krioro het volgende:
Haten op The X-Files
Haten op Twin Peaks
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:04 schreef krioro het volgende:
Haten op The X-Files
Haten op Twin Peaks
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dikke kans dat ie er vanavond niet meer opstaat tho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |