Racist.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien zit je te ver weg, heb max 55 km.
quote:Op maandag 17 februari 2014 15:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan ben ik nog even in jouw bereik. Daarna woensdag weet een kans. Dan ben ik weer in Amsterdamquote:Op maandag 17 februari 2014 15:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb geen tinder meer, maar heb dat niet gedaanquote:Op maandag 17 februari 2014 15:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zet jij je leeftijd ook hoger? Kom soms echt van die vertienjarigen tegen
Oh was het spanje, dacht al, wou naar Den Bosch xdddquote:Op maandag 17 februari 2014 15:09 schreef Chloroform het volgende:
KLB / friet van piet
Jij stond zaterdag zeker in Spanje, Grid? ;ssss
Of met negerkindje.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:22 schreef wise het volgende:
Tinder
bij collega ff zitten kijken;
foto's met
springende vrouwen
een kind (meestal eigen of neefje/nichtje)
glas in hand
gekke foto met vriendin
genomen uit rare hoek
af en toe met friendzone vriend
en dat tekst waarin lekker gek vast een keer in voorkomt en gezegdes/spreuken
direct afkeuren. Behalve Vasquote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 15:22 schreef wise het volgende:
Tinder
foto's met
springende vrouwen
glas in hand
gekke foto met vriendin
genomen uit rare hoek
uit een ver land
en dan tekst waarin lekker gek vast een keer in voorkomt en gezegdes/spreuken
Zeg het ze, kut sloeries.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:25 schreef Mortaxx het volgende:
Zitten nu twee lelijke wijven over mannen te praten. Ja hij ģaat vijf keer per week naar de sportschool, onder de zonnebank echt kansloos
Kijk eens in de spiegel Ingrids. Beetje mad
"Don't be a woman that needs a man, be a woman a man needs" ~ kushandlyricsquote:Op maandag 17 februari 2014 15:22 schreef wise het volgende:
Tinder
foto's met
springende vrouwen
glas in hand
gekke foto met vriendin
genomen uit rare hoek
uit een ver land
en dan tekst waarin lekker gek vast een keer in voorkomt en gezegdes/spreuken
Zo'n hekel aan die faggots, en dan nog snel effe <randomkkzemmelwannabefaggot>.tumblr.com eronder vermelden.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Don't be a woman that needs a man, be a woman a man needs" ~ kushandlyrics
maar wel zelf uren voor de spiegel staan om eruit te zien als een soort van overgeverfde versie van the joker.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:25 schreef Mortaxx het volgende:
Zitten nu twee lelijke wijven over mannen te praten. Ja hij ģaat vijf keer per week naar de sportschool, onder de zonnebank echt kansloos
pics van de ingridsquote:Op maandag 17 februari 2014 15:25 schreef Mortaxx het volgende:
Kijk eens in de spiegel Ingrids. Beetje mad
quote:
mn tenen draaien helemaal kromquote:Op maandag 17 februari 2014 15:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Don't be a woman that needs a man, be a woman a man needs" ~ kushandlyrics
Ja, die justgirlythingsquote:
Vond er geen reet aan.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet nog steeds de 1e insidious kijken
die ene heeft het jasje aan wat bij de ander hoort :Squote:
Die vond ik wel iets beter. Ben wel benieuwd wanneer 3 komt.quote:
hardopquote:Op maandag 17 februari 2014 15:33 schreef wise het volgende:
[..]
die ene heeft het jasje aan wat bij de ander hoort :S
geen, zelfde geldt ook voor saw. Nog nooit gezien.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:36 schreef FL_Freak het volgende:
Wie heeft tot nu toe alle paranormals gezien? Ik ben echt benieuwd hoe het verhaal verder gaat in deel 6
Zijn er zo veel delen al?! Damn. Ben afgehaakt na deel 2.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:36 schreef FL_Freak het volgende:
Wie heeft tot nu toe alle paranormals gezien? Ik ben echt benieuwd hoe het verhaal verder gaat in deel 6
Ik ben erg fan van het genre (found footage) dus ik vind ze allemaal wel tof. Nouja steeds minder en minder natuurlijk met elk deelquote:Op maandag 17 februari 2014 15:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zijn er zo veel delen al?! Damn. Ben afgehaakt na deel 2.
Deel 3 vind ik juist erg goed!quote:Op maandag 17 februari 2014 15:40 schreef Snowbells het volgende:
De 1e paranormal activity. Deel 2 en 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben na het tweede deel vaak al klaar met een horrorfilm.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben erg fan van het genre (found footage) dus ik vind ze allemaal wel tof. Nouja steeds minder en minder natuurlijk met elk deel
jaja, je bent gewoon bangquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |