idd. wees dan gewoon eerlijk.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Altijd ook die "ze ziet er veel ouder uit/gedraagt zich heel volwassen"-argumenten van die sneue dudes.!
Dan ook niet, maar het is tenminste eerlijker.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
idd. wees dan gewoon eerlijk.
"Ik ben echt een kankerdebiele kleuter, en mijn niveau is rond groep 7 basisschool blijven hangen dus het kan nog best"
Dan zou ik het wel goedkeuren.
Zou likenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:50 schreef Chloroform het volgende:
Gvd, al die Tinderverhalen. Ga ook maar aan de Tinder, denk ik.
Ga gelijk meedoen met die trieste neknominatiefilmpjes dan sloerie.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:50 schreef Chloroform het volgende:
Gvd, al die Tinderverhalen. Ga ook maar aan de Tinder, denk ik.
Is goed, nomineer ik jou.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga gelijk meedoen met die trieste neknominatiefilmpjes dan sloerie.
Mag ik jouw foto gebruiken? Kijken wie meer chicks kan regelen.quote:
Smoothlikekrioquote:Op maandag 17 februari 2014 14:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag ik jouw foto gebruiken? Kijken wie meer chicks kan regelen.
Wie is 'ze'?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Smoothlikekrio
Ze heeft vier van zulke foto's
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld een leuke, intelligente dame.quote:
die is chubbyquote:Op maandag 17 februari 2014 14:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Smoothlikekrio
[ afbeelding ]
Ik had ook een mooie:quote:Op maandag 17 februari 2014 14:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Smoothlikekrio
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had ook een mooie:Vieze hypocriet jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had ook een mooie:had je match?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Via FOK! niet?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Helemaal niet ik vind nogsteeds afspreken via Tinder kktriest(sorry Mur
)
Ik ook.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Helemaal niet ik vind nogsteeds afspreken via Tinder kktriest(sorry Mur
)
ik kan geen goede "eroverheen"grap bedenkenquote:Op maandag 17 februari 2014 15:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee want daar gingen maaaanden overheen.
Maakt toch niet uit, zelf bepalen welke foto's eropkunnen en geen achternaam oid dus die vinden ze niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:02 schreef Chloroform het volgende:
Oh, je kunt alleen met Facebook inloggen. Jammer.
Alsof jij geen FB hebtquote:Op maandag 17 februari 2014 15:02 schreef Chloroform het volgende:
Oh, je kunt alleen met Facebook inloggen. Jammer.
Hmmm.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, zelf bepalen welke foto's eropkunnen en geen achternaam oid dus die vinden ze niet.
Zeg ik toch niet.quote:
Waarom heb je dat nog niet gedaan dan, hosselboii.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:04 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zou best veel van m'n tinder matches doen. Op fok zijn ze op 1 vuurwerkhandje te tellen
Heb ik al, even kijken welke van de 12 ik ga gebruiken.quote:
Indd, goedkope snolletjes moeten niet al te moeilijk zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom heb je dat nog niet gedaan dan, hosselboii.
Haha, dat had ik wel verwacht.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ik al, even kijken welke van de 12 ik ga gebruiken.
Weet jij maar al te goed eh.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Indd, goedkope snolletjes moeten niet al te moeilijk zijn.
Wow.quote:
Nog geen match met vasquote:Op maandag 17 februari 2014 15:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom heb je dat nog niet gedaan dan, hosselboii.
Lekker hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Idd, straks weer een Tinderseksdate
Kan gewoon via FOK! toch. ;squote:
Moeten zij zeker je treinkaartje betalen. ;squote:Op maandag 17 februari 2014 15:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien zit je te ver weg, heb max 55 km.
ze kan altijd nog de kaart van haar ma gebruikenquote:Op maandag 17 februari 2014 15:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moeten zij zeker je treinkaartje betalen. ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |