Jij niet nee.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
wij zijn niet goed genoeg voor je
was geen vs battle.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:25 schreef Chloroform het volgende:
Die Mur vs. Vas-battles worden saai.
Klef gedoe dan.quote:
Laat je kop verbouwen.quote:
Denk dat jij wint.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
beetje vechten om griddie mag best.
Kom dat zelf doen, pussy. Ik breek je.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
K zal jouw kop eens laten verbouwen
Kom zelf. Ik breek je pussy.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom dat zelf doen, pussy. Ik breek je.
Moest lachen.quote:
Weenie, vraag Charlie Sheen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe is het winnen als het geeneens een wedstrijd is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
failquote:Op maandag 17 februari 2014 14:39 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Wist eigenlijk helemaal niet dat radioactief water dus echt groen werd.
Mooi plaatje.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:39 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Wist eigenlijk helemaal niet dat radioactief water dus echt groen werd.
DEZE dude danquote:Op maandag 17 februari 2014 14:36 schreef Chloroform het volgende:
Deze dude.
WGR / Salaris niet ontvangen, sommatiebrief verstuurd, geen reactie
CUL / Spacecake recept gezocht
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:15 schreef bwoi het volgende:
gezien de reacties hebben jullie er weinig tot geen verstand van, en waarschijnlijk is meerendeel van jullie een uitkeringstrekker. arme stakkers. ik hoop dat jullie zelf jullie veters kunnen strikken hoor.
je kan bij mij op strikles. dan krijg je er ook zo een leuk diploma bij.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:35 schreef bwoi het volgende:
yoyo.
heb deze week een date.
ik ben een man, 20 jaar sinds 3 maandjes.
zei is 15 jaar. ze wordt ergens binne 4 maanden 16.
is dit verschil te groot?
ze ziet er een stuk ouder uit als 15.
Zou je denken?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
plaatje doet het zeker niet ofzo?
Klopt, Nootmans.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
plaatje doet het zeker niet ofzo?
Altijd ook die "ze ziet er veel ouder uit/gedraagt zich heel volwassen"-argumenten van die sneue dudes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |