zijn er wel een hoop op dit moment hoor, maar als de economie weer bijtrekt wilt niemand ze meer en zijn die baantjes weer vrij, beetje hypocriet is datquote:Op maandag 17 februari 2014 13:11 schreef petertje74 het volgende:
zoek maar eens nederlanders die het werk willen doen dat de polen doen...
Dankzij de Zuidpool ben ik mijn baan kwijtgeraaktquote:Op maandag 17 februari 2014 13:14 schreef Homijn het volgende:
Ik heb vooral een hekel aan de Zuidpool.
Beetje matige reactie dit, ts. Je kan vast wel beter.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:15 schreef bwoi het volgende:
gezien de reacties hebben jullie er weinig tot geen verstand van, en waarschijnlijk is meerendeel van jullie een uitkeringstrekker. arme stakkers. ik hoop dat jullie zelf jullie veters kunnen strikken hoor.
je kan bij mij op strikles. dan krijg je er ook zo een leuk diploma bij.
Doe d'r wat aan MOD!quote:Op maandag 17 februari 2014 13:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
Mijn mening is dat je bekrompen bent en/of met opzet loopt te trollen.
Gezien je taalgebruik en stellingname in je OP en deze bedroevende reactie kan ik opmaken dat je een PVV stemmende metselaar / stukadoor bent. Als je wil kan ik je bijles geven in elk VMBO vak naar keuze. Heb je die school toch ook een keer afgemaaktquote:Op maandag 17 februari 2014 13:15 schreef bwoi het volgende:
gezien de reacties hebben jullie er weinig tot geen verstand van, en waarschijnlijk is meerendeel van jullie een uitkeringstrekker. arme stakkers. ik hoop dat jullie zelf jullie veters kunnen strikken hoor.
je kan bij mij op strikles. dan krijg je er ook zo een leuk diploma bij.
hmm lets give it a try....quote:Op maandag 17 februari 2014 13:16 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Beetje matige reactie dit, ts. Je kan vast wel beter.
Voor bitches zonder werk heb ik blowjobsquote:Op maandag 17 februari 2014 13:17 schreef Lollertrolle het volgende:
Heeft er iemand werk voor mij regio limburg?
Het is "let's give it a try", maar maakt verder niet uit.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:20 schreef bwoi het volgende:
[..]
hmm lets give it a try....
wacht je kan vast en zeker geen engels, laat ik het even voor je vertalen.
lets give it a try: geef het een poging.
oke nu even terug komend op het onderwerp...
hoeveel uitkering krijg je per maand? kan je zeker net je dikke bierbuik en je blik euroshopper bier van betalen.
Het schijnt wel te verdienenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Voor bitches zonder werk heb ik blowjobs
Correct Engels schrijven is in ieder geval al te moeilijk voor je...quote:Op maandag 17 februari 2014 13:20 schreef bwoi het volgende:
[..]
hmm lets give it a try....
wacht je kan vast en zeker geen engels, laat ik het even voor je vertalen.
lets give it a try: geef het een poging.
oke nu even terug komend op het onderwerp...
hoeveel uitkering krijg je per maand? kan je zeker net je dikke bierbuik en je blik euroshopper bier van betalen.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:35 schreef bwoi het volgende:
yoyo.
heb deze week een date.
ik ben een man, 20 jaar sinds 3 maandjes.
zei is 15 jaar. ze wordt ergens binne 4 maanden 16.
is dit verschil te groot?
ze ziet er een stuk ouder uit als 15.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |